czwartek, 24 października 2013

RIMMEL Lycra Pro nr .391 Celebrity Bash


U siebie za oknem mam tak cudną pogodę, że aż słów brak. Deszcze leje, jest buro i ponuro. Dlatego dzisiaj postawiłam na post lakierowy.


                                                     RIMMEL Lycra Pro nr .391 Celebrity Bash


Od producenta:
Profesjonalne krycie za jednym pociągnięciem. Formuła Extra Life Lycra wzbogacona mikrominerałami wypełnia niedoskonałości i tworzy gładką i wyjątkowo błyszczącą powierzchnię. Chroni paznokcie przed promieniami UV, a kolor przed blaknięciem. Elastyczna struktura warstw lakieru dzięki czemu lakier nie odpryskuje. Trwały kolor nawet do 10 dni. Innowacyjny pędzelek Maxi Brush o rewolucyjnej szerokości. Posiada ponad 800 włókien zaprojektowanych do każdego kształtu paznokcia. Zapewnia równomierne krycie za jednym pociągnięciem.



Posiadam kolor. nr.391 Celebrity Bash - jest to kolor zbliżony do bardzo dojrzałej czereśni. Intensywne bordo z delikatną domieszką czerwieni daje efekt sexownych, kobiecych pazurków. Jak dla mnie idealny na tą porę ;)



Lakier posiada bardzo szeroki pędzelek , który ułatwia malowanie i dzięki dwom pociągnięciom mam pokrytą całą płytkę lakierem. Lycra Pro bardzo szybko schnie, wystarczyło mi niecałe 10 min. i mogłam spokojnie robić czynności, gdzie przy zwykłym lakierze mogłabym se pomarzyć. Celebrity Bash krycie ma na dobre choć dalekie od ideału, przynajmniej w tym wypadku.Po nałożeniu dwóch warstw ( przyznam, że dość cienkich) na płytce widać lekkie prześwity. Mianowicie chodzi mi "zakola" przy skórkach, są to jedyne miejsca, gdzie widoczny jest niedostateczny brak lakieru.


Jego trwałość natomiast jest zaskakująca. Nie wytrzymuje do 10 dni tak jak obiecuje producent, ale 5-6 dni spokojnie. Lakier nie odpryskuje, za co już go lubię, jedynie ściera się na końcówkach. Ale przy codziennych obowiązkach, to zjawisko normalne ;) Wolę starte końcówki niż poodpryskiwany lakier na paznokciach.
Podsumowując jest do dobry lakier, jego natychmiastowe zasychanie sprawia, że mam ochotę na inne odcienie Lycra Pro.

Cena: ok 15 zł/ 12 ml.


Lubicie takie ciemne kolorki?? Czy wolicie zdecydowanie delikatniejsze??


Pozdrawiam

                                MAGDA

28 komentarzy:

  1. Ładny kolorek , lubię takie ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor kojarzy mi się z winem, aż nabrałam ochoty na lampkę wina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO fajnie skojarzyłaś z winem, że sama na to nie wpadłam :D

      Usuń
  3. Cudny burgund/bordo/cokolwiek :) Brakuje mi takiego koloru w kolekcji, po Twoim poście chyba muszę się rozejrzeć :>

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda tka trochę...krwiście i przez to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzyłam ostatnio na te lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek, muszę mu się przyjrzeć, gdy będę w drogerii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale ja nie przepadam za takimi ciemnymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Michasia, u Ciebie jak zwykle wszystko na nie :D

      Usuń
  8. podoba mi się ! ;D
    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię lakiery z tej serii, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny na jesień !:)
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie na jesień , bo w lato nie bardzo ciągnęło mnie do tych kolorków ;)

      Usuń
  11. Ja bardzo lubię taki kolorek, zwłaszcza na jesień, zimę - cudny, głęboki, szlachetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej porze roku i ja uwielbiam mieć pazurki w takim kolorze ;)

      Usuń
  12. Ale fajny krwisty kolorek ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za ciemnymi lakierami, ale pewnie dlatego, bo boję się przebarwienia płytki. U Ciebie lakier bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wszelakie odcienie czerwieni - czy te jaśniutkie, czy takie wręcz wiśniowe, jak kolorek Twojego lakieru :)

    A lakieru owej marki nie miałam. Jednakże skoro schnie tak szybko to muszę zakupić choć jeden - na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cos czuję, ze chyba się powymieniamy xDD rzeczywiście jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz naprawdę piękne paznokcie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. ten kolor jest po prostu przepiękny, uwielbiam takie głębokie czerwienie *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post i zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/halloween.html

    Jeśli możesz obejrzyj ten filmik:)
    http://youtu.be/exNc0vQEsB8

    OdpowiedzUsuń
  19. Z powodu krycia raczej odpada jak dla mnie.

    A kolor faktycznie ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger