niedziela, 20 października 2013

Bratowa po raz drugi ;)


Dzisiaj przy  niedzieli miałam gości. Pogoda była tak markotna, spać się chciało, mimo wypiciu kawy, że trzeba było coś wymyślić. Namówiłam więc bratową na mały eksperyment makijażowy. Opierała się dość długo, jednak ku mojemu zadowoleniu zgodziła się być moją modelką na me amatorskie malunki ;)

Jako że Marta jest blondynką i ma delikatną urodę nie mogłam zbytnio zabawić się kolorami. Nie mniej jednak efekt wyszedł taki. Sami oceńcie.





Oczywiście zdjęcia były robione na balkonie, bo tylko tam w miarę dobrze zdjęcia wychodziły, ale jeszcze nie  tak jakbym chciała.



 Pomadka na ustach już ledwo widoczna, bo od Marty  nagminnych komentarzy po prostu znikła ;(







Do makijażu użyłam :

- podkład mineralny matujący Annabelle Minerals ( natural medium)
- korektor mineralny ( medium)
- rozświetlacz Accessorize
- baza pod cienie Urban Decay
- cień matowy Bell nr.141
- paletka Sleek Original
- kredka do oczu NYX Milk
- maskara Maybelline The Falsies Feather - Look
-  róż Flormar Pretty nr.46
- kredka do ust Elf - Coral
- błyszczyk Virtual Splash 20



Mam nadzieję, że jakoś to w miarę wygląda, ale wybaczcie dziś nie dość, że pogoda nie dopisała  a co za tym idzie - światło nie te ;(

Co myślicie o moim " makijażu" dla blondynki?

Marcia dziękuję :***

A Was Kochani serdecznie pozdrawiam

                              MAGDA

18 komentarzy:

  1. Szalenie podobają mi się podkreślone brwi, extra!
    Szkoda, że nie ma więcej zbliżeń na oczy bo kolory wyglądają ciekawie. Jedynie nie przemawia do mnie użyty podkład. Mam wrażenie, że twarz wygląda na zmęczoną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmęczona jest, bo codzienna opieka nad dwulatkiem swoje robi :D

      Usuń
    2. Moim zdaniem tez podkład troszeczkę źle dobrany, ale poza tym jest na prawdę ładnie :)

      Usuń
    3. Na zdjęciu i przy tym świetle wygląda dziwnie ten podkład, ale normalnym okiem patrząc to jest nie jest taki zły. To światło, jakoś dziwnie go przedstawiło ;(

      Usuń
    4. Mad, ale to nie jest zmęczenie tego typu :P Po prostu podkład podkreśla wszystko to, czego nie powinien. Naprawdę dużo lepiej zmienić podkład, bo w takim efekcie końcowym dodaje lat :( i niestety, ale nie wygląda to dobrze.

      Usuń
    5. Jak to dobrze posłuchać/ poczytać mądrego ;) Hexx masz rację tylko czasem ciężko jest się przyznać do błędu. Nie znam się na podkładach, bo ich bardzo rzadko używam, wręcz od święta. A ten jest mój ( ja brunetka ) więc nie wiem czemu myślała, że będzie on dobry dla blondynki. ;)

      Usuń
    6. Z minerałami to jest długa droga zanim się dopasuje na tip top, to co chcemy.Wiem, bo długo takowych używałam i miałam szczęście, że trafiłam w formuły ale z kolorami już nie było tak kolorowo.
      Przejrzałam sobie poprzednie posty oraz ten, w którym Twoja bratowa ma tylko pomalowane oczy :) Dlatego widzę różnicę w kondycji skóry i efekcie końcowy, Ona dużo lepiej prezentuje się bez podkładu niż z nim.... Przekaż Jej to, bo to niesamowita sprawa :)
      Co bym proponowała? delikatny podkład lub płynny korektor z tradycyjnej kolorówki plus puder w kamieniu dla wykończenia. I to byłoby optimum :)
      Oczywiście piszę to tylko na bazie zdjęć, bo trudno jest robić to inaczej w tym przypadku :)

      No i jeszcze jedno, kolor włosów nie ma nic wspólnego z dobieraniem podkładu. Popatrz jak prezentuje się odcień skóry ponad żuchwą, szyją a dekoltem :) Kolor podkładu musi współgrać z granicami i odcieniami skóry :)

      Usuń
  2. Wyszło całkiem nieźle ;) kolory fajnie dobrane na oku, przypominają mi takie odcienie jesiennych liści. Pozdrów bratową, bo jest bardzo fotogeniczna ;] U mnie pogoda pomimo wiatru była słoneczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Doncia, na pewno pozdrowię ;) Będzie w siódmym niebie, jak jej to powiEM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne brwi - sama o takich marzę :)
    modelka z bratowej rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie jej w odcieniu zieleni. Świetnie pasują do koloru jej włosów jak i do cery . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy podkład nie jest za ciemny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś bardzo ładną kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) Lubię takie oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny makijaż, taki ciemniejszy ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger