niedziela, 30 lipca 2023

Yasumi, Rice Facial Toner (Tonik ryżowy)

 

Jak żyję tyle lat uwierzcie mi, że w swojej pielęgnacji nie zużyłam do końca ani jednej butelki toniku. Nie wiem...po każdym użyciu dziwnie pieką mnie okolice nosa, przez co zaprzestałam ich używać. Ciężko było mi się przełamać do tego rodzaju kosmetyków, bo zawsze gdzieś z tyłu głowy miałam tą obawę, że znowu trafię na bubel. Jakiś czas temu w moje ręce wpadły mi kosmetyki Yasumi a między innymi właśnie tonik do twarzy. Strach ponownie z lekka się pojawił ale czytając tyle dobrego o marce, postanowiłam zaryzykować. No i powiem, tyle, że warto było!

"Delikatny tonik na bazie protein ryżu, przeznaczony do każdego rodzaju cery. Zastosowany w toniku Hyalorice jest połączeniem protein ryżowych, GAG’s oraz kwasu hialuronowego. Odpowiada za głębokie nawilżenie oraz regenerację skóry, zabezpieczając ją jednocześnie przed utratą wody. Ponadto zawarta w toniku woda z biocytryn, pozbawiona alergenów, odświeża i rozjaśnia skórę. Stosowanie YASUMI Rice Facial Toner sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka, nawilżona i rozjaśniona. Naturalne pH skóry zostaje przywrócone."


💙𝐑𝐲ż𝐨𝐰𝐲 𝐭𝐨𝐧𝐢𝐤 𝐝𝐨 𝐭𝐰𝐚𝐫𝐳𝐲 - 𝐑𝐢𝐜𝐞 𝐅𝐚𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐫.💙

Ten delikatny produkt przeznaczony jest do każdego typu cery. Świetnie nadaje się do tonizacji twarzy, szyi oraz dekoltu. Rice Facial Toner sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka, nawilżona, bardziej promienna I fantastycznie stonizowana.

Tonik od Yasumi wyróżnia to, że ma pomysłowa aplikację w formie rozpylacza. Wystarczy kilka pryśnięć I skóra pokrywa jest dobroczynną dla skóry taflą. Zawartość protein ryżu, kwasu hialuronowego, pantenolu oraz niacynamidu, ekstraktu z zielonej herbaty koją, uspokajają skórę czynią ją nawilżoną, aksamitną bez oznak szczypania.

Po porannym myciu twarzy i wieczornym demakijażu zawsze go stosuję. Ma przyjemny zapach i zapobiega uczuciu ściągnięcia skóry. Bardzo lubię to, że buteleczka jest z atomizerem, co bardzo ułatwia równomierną aplikację. Do tego przyjemny zapach I brak podrażnień!

Kolejny produkt, który pokochała moja skóra i naprawdę jest on godny polecenia ☺️

A Wy znacie ryżowy tonik do twarzy od  @yasumi_polska?



*[Post reklamowy przy współpracy z marką YASUMI ]



                                                          Pozdrawiam 








3 komentarze:

  1. Bardzo lubię, kiedy tonik jest w opakowaniu z atomizerem. Toniku Yasumi jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomocna recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie miałam jeszcze takiego toniku. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger