niedziela, 23 lipca 2023

Sylveco Pianka do mycia ciała i włosów dla dzieci

 

Uwielbiam kosmetyki w formie pianek, niezależnie czy są one dla dzieci czy dla dorosłych. Sama ich forma sprawia, że bardzo miło mi się sięga po nie i często wracam do nich. Taką pianką jest pianka od Sylveco, dedykowana  właśnie dzieciom. Jest to moje kolejne opakowanie a pierwsze dostałam właśnie dzięki boxowi Pure Beauty. Jeśli jesteście ciekawi co takiego ma ta pianka, że ja i moja rodzina przepadamy za nią, to zapraszam na dalszą część wpisu.


"Sylveco Zajączek Gucio - pianka do mycia ciała i włosów

Aksamitna pianka do mycia włosów i całego ciała, o smakowitym borówkowym aromacie, którą pokochał już zajączek Gucio. Zawiera delikatne środki myjące, skutecznie oczyszczające i nie powodujące podrażnień wrażliwej skóry dzieci. Ekstrakty z aloesu i rumianku, panthenol oraz alantoina koją i łagodzą wszelkie podrażnienia. Olej z żurawiny oraz proteiny pszenicy utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia i wzmacniają barierę ochronną skóry, a włosom nadają miękkość i elastyczność.

Najważniejsze cechy:

  • łagodzi podrażnienia
  • skutecznie nawilża
  • naturalnie pielęgnuje "

Pianka do mycia ciała i włosów od Sylveco już samym wyglądem wzbudza pozytywne emocje. Przyjemne, pastelowe odcienie z zajączkiem na etykiecie i do tego świetny, solidny dozownik. Jej konsystencja jest jak delikatna chmurka, za to zbita, bardzo wydajna i fantastycznie pachnąca borówkami. Dzięki delikatnym środkom myjącym dobrze myje i oczyszcza skórę dzieci. Idealna nawet do codziennego mycia twarzy, rąk i ciała maluchów, choć ja sama nie omieszkałam też sobie potestować na sobie. Pianka zawiera pantenol, ekstrakt z kwiatów rumianku, dzięki czemu pomaga łagodzić podrażnienia, przyjemnie koi, nawilża, nie wysusza i ma pH neutralne dla skóry. Prócz ciała pianka fajnie sprawdza się na włosach. Dobrze je myje, pozostawia gładkie, błyszczące i przyjemne w dotyku. Mój syn odkąd jej używa wręcz nie chce wychodzić z łazienki i wcale mu się nie dziwię. Pianka sprawdza się w każdej sytuacji i jest z Nami raczej już na stałe. 



                                                   Pozdrawiam,





1 komentarz:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger