poniedziałek, 24 lipca 2023

REVERS COSMETICS - żel pod prysznic SŁODKI BANAN

 

W ostatniej edycji pudełka Pure Beauty znalazłam świetny żel pod prysznic, który swoim kolorem fajnie prezentował się i zachęcił do szybkiego przetestowania. Jednak nie spodziewałam się, że jego zapach sprawi, że zostanie on moim ulubieńcem. By dłużej Was nie trzymać w niepewności zapraszam Was na jego recenzję.

"Energetyzujący, wzbogacony o ekstrakty owocowe żel pod prysznic i do kąpieli o działaniu oczyszczającym i regenerującym. Poczuj delikatną, kremową pianę tworzącą się na Twojej skórze. Przyjemny zapach banana otuli Cię swoją słodyczą, zamieniając kąpielową rutynę w aromatyczną przygodę.

EKSTRAKT Z BANANA - jest cennym źródłem przeciwutleniaczy, dzięki czemu walczy z wolnymi rodnikami, usuwa zanie- czyszczenia oraz odmładza i chroni skórę przed stresem
oksydacyjnym. Delikatnie wygładza, uelastycznia i poprawia nawilżenie skóry."

Żel pod prysznic mamy w plastikowej butelce o pojemności 400 ml. Przezroczyste opakowanie, dzięki czemu widzimy ile kosmetyku zostało. Plus za wygodny dozownik, który aplikuje idealną dawkę żelu. Konsystencja produktu jest żelowa ale na początku jakby lekko galaretowata. Delikatnie żółty kolor i do tego mega iście bananowy zapach. Rzadko spotykam bananowe kosmetyki, tutaj propozycja od Revers Cosmetics bardzo mnie zaskoczyła. Sam zapach przypomina kiedy byłam dzieckiem i to właśnie ten bananowy song często towarzyszył mi w tamtych czasach. 

Poza tym żel , dobrze się pieni, doskonale oczyszcza i regeneruje skórę do tego przyjemnie pachnie, otulając ciało słodkim, bananowym akcentem. Nie zauważyłam, by skóra po jego użyciu była przesuszona, wręcz przeciwnie. Produkt fajnie nawilża i odżywia skórę, po użyciu czuć, że jest gładsza i bardziej napięta. Bardzo dobrze się pieni i starcza na długo.

Jeśli macie ochotę na poznawanie co miesiąc nowych kosmetyków, to serdecznie zapraszam Was do subskrypcji pudełka Pure Beauty, który  gwarantuje Wam mnóstwo emocji i wiele niespodzianek kosmetycznych!



                                                       Pozdrawiam,




5 komentarzy:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger