piątek, 7 lipca 2023

Surviva Love starcia - Melissa Darwood

 


"Potyczki słowne, burzliwe starcia, elektryzujące slow burn i hate-love.
Pikantna komedia romantyczna, która rozpali Twoją wyobraźnię i będzie trzymać Cię w napięciu do samego końca.
Od początku miałam przeczucie, że ten wyjazd służbowy to będzie tragedia. Stwierdziłam jednak: ogarnę, załatwię, dam radę. Jestem inteligentną, doświadczoną zawodowo i życiowo kobietą. Na pewno znajdę wyjście z tej okropnej sytuacji.
Ale nie znajduję.
Już pierwszego dnia podróży los rzuca mi kłodę pod nogi. A konkretniej gigantyczny, nadęty drewniany kloc – rodzaj męski, gatunek norweski, wielki na jakieś dwa metry i tak irytujący, że tracę przy nim zdolność logicznego rozumowania, wychodząc tym samym na idiotkę.
Za jakie grzechy muszę z nim pracować?!
Zrzędliwy drewniak! Przerośnięty wiking! Dam sobie rękę uciąć, że gdy był niemowlakiem, matka zamiast kocykiem nakrywała go dywanem. W dodatku rósł tak szybko, że mózg nie nadążył za resztą. I oto mamy tego skutki. Totalna katastrofa!
Przyznaję. Możliwe, że znaleźliśmy się w tym beznadziejnym położeniu również z mojej winy.
Ale spokojnie, jutro na pewno ktoś po nas przyleci i skończy się ten koszmar.
Przyleci, prawda?
Prawda?!!!"



"Surviva Love starcia"  opowiada o czterdziestoletniej kobiecie po przejściach, która wybywa w podróż służbową do Grecji. Wydawałoby się podróż marzeń, może i by tak było gdyby nie towarzyszący jej pasażer- syn jej szefa, przystojniak jakich mało, który od samego początku drażni Naszą bohaterkę jak i to, że oboje lądują na bezludnej wyspie....zdani tylko na siebie a co najgorsze...nie mają jak stamtąd wrócić!
Czy uda im się ze sobą przetrwać? Do czego doprowadzi ich obustronna niechęć i jakie będą jej konsekwencję?


Matko, co za książka! Dawno tak się nie ubawiłam podczas czytania. To była naprawdę świetna książka, która już od pierwszych stron mnie wciągnęła, nieraz wywołując uśmiech na mojej twarzy. Historia o miłości dwóch zupełnie różnych ludzi. Subtelny romans ,poruszający również poważne życiowe problemy. Relacja między główny bohaterami jest wciągająca, a ich charaktery sprawiają, że dialogi nas zauroczą, rozśmieszą lub zasmucą. Seksualne napięcie między bohaterami było czuć od pierwszych stron. Obydwoje raz się odpychali, a raz przyciągali także było interesująco i działo się. Napięcie pomiędzy głównymi bohaterami jest wręcz namacalne. Są momenty, kiedy nie wiadomo czy bardziej się pożądają, czy nienawidzą. W tej lekturze jest wszystko, czego można oczekiwać po dobrej powieści kobiecej- namiętny romans, atrakcyjni bohaterowie, humor oraz sarkazm. Zakończenie zupełnie zaskakujące nieoczekiwane.
Język i styl pisania, który mi odpowiadał. Lekki, prosty, obrazowy. Autorka zaserwowała czytelnikom dużą dawkę humoru, co pozwala na przyjemne spędzenie czasu na lekturze.
Autorka stworzyła ciepłą, niezwykle zabawną historię z ciekawą fabułą I świetnie wykreowanymi bohaterami.
Jeśli szukacie książki pełnej pozytywnej energii, mnóstwa przygód, zwrotów akcji, seksualnego napięcia oraz zabawnych dialogów I ciętych ripost to sięgnijcie po tą historię. Gwarantuje, że się nie zawiedziecie!


                                            Pozdrawiam,




8 komentarzy:

  1. Opis brzmi ciekawie, wydaje się być doskonałą lekturą na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że jest to idealna pozycja do poczytania w wakacje. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka brzmi naprawdę interesująco! Uwielbiam komedie romantyczne, zwłaszcza te z dobrą dawką humoru i napięcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantyzm, humor i emocje w jednym to coś dla mnie. :) Dzięki serdecznie za ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie czytałam romansów. Książka wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Fragment brzmi zabawnie i chyba zapowiada ciekawą historię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłam się. Będę czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie wybierałam tego gatunku. Będę miała na uwadze ten tytuł

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger