wtorek, 9 stycznia 2024

Vibe Perfumy - moje kolejne pachnące uzależnienie

 


Perfumy.....która kobieta ich nie kocha?? Ja od samych młodziutkich lat wiedziałam, że perfumy właśnie będą moim uzależnieniem i do tego tak pachnącym. Piękne flakony, które zdobią toaletkę a czasem nawet i pół regału i odwieczny dylemat jaki zapach dziś wybrać. Dziś chciałabym Wam przedstawić pewną markę, która posiada w swoim asortymencie zamienniki perfum znanych marek. Jak wiadomo mamy wzrost cen dosłownie wszystkiego i taka forma perfum to idealna sprawa na zaoszczędzenie pieniążków a przy tym wciąż zacnie pachnieć! Vibe Perfumy oferuje Wam prawdziwą podróż zapachową, gdzie każdy flakonik to opowieść o innym miejscu na mapie! Zaintrygowani? To zapraszam na dalszy wpis!


Zacznę od tego , że Vibe Perfume oferuje Wam dwa rodzaje pojemności Waszego ulubionego zapachu.  Macie do wyboru opcję 50 ml lub 15ml.  przy czym ta ostatnia wersja idealnie sprawdza się na wyjazdach, podróżach, w samochodzie, torebce a nawet zakupienie Nam zapachu, którego jeszcze nie znamy a boimy się , że nie trafimy w gust zapachowy Naszego nosa. Mamy wersję butelek również w dwóch kolorach. Niebieski czyli wersja dla Niego oraz różowa wiadomo... dla Pań. Jak już wcześniej wspomniałam każdy z zapachów ma swoją nazwę miasta, który odzwierciedla swoje piękno właśnie w nutach zapachowych danej propozycji rożnych zakątków świata. Ciekawa forma, która jeszcze bardziej zachęca do wypróbowania perfum. 


Na dzień dobry wyłaniają się "Panowie"!

Perth 50 ml -  czyli Bvlgari Man in Black! Uwielbiam tą markę i jej zapachy, zarówno damskie jak i męskie. Mają to coś, coś co czyni je wyjątkowymi i nie da się o nich zapomnieć. Orientalno - przyprawowy z obecnością tuberozy oraz benzoiny. Bardzo męski, zmysłowy i tajemniczy zapach. Świetny dla Panów o mocnym charakterze którzy wiedzą czego chcą od życia!

Gran Canaria 15 ml - tutaj mamy odzwierciedlenie zapachu Paco Rabanne Phantom. Orientalno - drzewny zapach z obecnością lawendy, włoskiej cytryny jak też znajdziecie tam wanilię madagaskarską oraz wetiwerię. Bardzo ciekawy i przyjemny zapach, łączący w sobie świeżość oraz delikatną nutkę słodyczy zmieniającą całość w głębię pachnącej przygody.



Wersja damska również pięknie się prezentuje zarówno zapachowo jak i wizualnie! Zapachy które wybrałam to"

Giza 50 ml to nie inaczej jak Yves Saint Laurent Manifesto! Zapach, którego byłam ciekawa bardzo. Mimo iż nie nie wiedziałam czego się spodziewać, zamówiłam dużą pojemność! No i miałam nosa! Orientalno - kwiatowe perfumy, mocno uwodzicielskie, kobiece i sexowne! Bardzo dużo się w nich dzieje za sprawą czarnej porzeczki, bergamotki, konwalii, jaśminu, fasoli tonki, drzewa sandałowego. Wszystko to sprawia, że zapach jest kuszący, wielobarwny i dla pewnych siebie kobiet!

Trydent 15 ml - Dolce & Gabanna Pour Femme Intense. Wersję klasyczną znam i bardzo ale to bardzo miło wspominam, dlatego wersja Intense mnie mocno zachęciła. Kwiatowo - orientalne nuty, które mój nos chłonie jak powietrze! Mandarynka, kwiat pomarańczy, tuberoza, drzewo sandałowe a nawet marshmallow dają całości klimat lekko wakacyjny, skąpany gorącym słońcem i przywracające bardzo fajne, ciepłe wspomnienia! 


Jak widzicie, perfumy wyglądają bardzo ciekawie, inaczej i dzięki pomysłowi z nazwami miast wyróźniają się na tle innych . Jeśli chodzi o kwestie zapachowe. Osobiście nie mam do czego się przyczepić. Trwałość jak i sam zapach dla mnie są rewelacyjne! Jest to bardzo fajna opcja na poznanie zapachów, których jeszcze nie znamy jak też niska ich cena nie zmusza Nas do ograniczania się w dozowaniu ulubionego zapachu. Można pryskać się do woli...z nadzieją na ponowne zakupy ;) Vibe Perfumy ma dla Was darmową dostawę już od zakupów za 100 zł. Wskakujcie na stronkę i sami zobaczcie jak tam ładnie ;)


                                                          Pozdrawiam,




4 komentarze:

  1. Chętnie przygarnęłabym nowy zapach, np. coś świeżego z nutą słodyczy. Tego sklepu jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne flakoniki. :) Zaciekawiły mnie dwa ostatnie zapachy, Giza i Trydent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nich..zapowiadają się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę je na oczy :) Zainteresował mnie zapach Trydent :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger