środa, 19 lipca 2023

YASUMI- ryżowa pianka oczyszczająca



< post reklamowy dla marki Yasumi>

Marka Yasumi do niedawna była mi całkowicie nieznana. Jedynie z widzenia wiedziałam, że asortyment marki jest zjawiskowo kuszący. Po cichu wierzyłam, że nadejdzie ten dzień, że w końcu i ja będę miała możliwość poznać ich moc! No i stało się! Jakiś czas temu trafiła mi się przesyłka z duetem od marki YASUMI, który testuję namiętnie i dziś nadszedł czas, kiedy mogę podzielić się opinią jednym z nich. 



Delikatna pianka do demakijażu z dodatkiem  protein ryżu, przeznaczona do każdego rodzaju cery, nawet wrażliwej i naczyniowej. Zastosowany w piance HYALORICE jest połączeniem protein ryżowych, GAG (glikozaminoglikanów) oraz kwasu hialuronowego. Odpowiada za nawilżenie, zabezpieczając ją jednocześnie skórę przed utratą wody. Niacynamid i pantenol wpływają na łagodzenie i redukcję zaczerwienienia skóry. Mocznik, cukry i aminokwasy kondycjonują skórę  i poprawiają jej wygląd. Stosowanie YASUMI Rice Cleansing Foam sprawia, że skóra jest dokładnie oczyszczona i nawilżona.

Efekty:

  1. Oczyszczona skóra
  2. Odświeżona skóra
  3. Rozświetlona skóra
  4. Odżywiona skóra
  5. Ochrona bariery skórnej



Dzięki aktywnym składnikom pianka wspaniale nadaje się do demakijażu, ale również doskonale oczyszcza. Rano fajnie odświeża skórę i przygotowuje ją na kremy i makijaż, natomiast wieczorem dobrze domywa resztki makijażu. Radzi sobie z tym bardzo dobrze i nie ma mowy o jakichś pozostałościach. Prócz doskonałego oczyszczenia i odświeżenia kosmetyk pobudza do produkcji kolagenu, ujędrnia i rozjaśnia cerę.   
👍Pianka jest łagodna i wysoce skuteczna, wydajna i mega puszysta. Nie wysusza, nie ściąga i bardzo dobrze domywa skórę, ale co najważniejsze, to wszystko dzięki naturalnym składnikom. Nie podrażnia za to łagodzi i niweluje zaczerwienienia.
👍Opakowanie i pompka są rewelacyjne. Wszystko działa doskonale i nie ma mowy o zacinaniu się dozownika.


No i już wiem na czym polega fenomen kosmetyków Yasumi. Są skuteczne, delikatne i przyjazne dla skóry. Używanie pianki było dla mnie rozpoczęciem przygody z Yasumi i wiem, że ta podróż będzie trwała bardzo długo.  Warto na nie postawić jeśli zmagamy się ze skórą problematyczną i wymagającą szczególnej dbałości. Tego rodzaju preparaty mają wyjątkowy skład, ponieważ w ich formule nie ma substancji drażniących ani komponentów zapachowych. Ogólnie piankę mogą używać wszyscy... Dlatego jeśli tylko ją zobaczycie np. w Hebe to śmiało bierzcie ją  i testujcie a zobaczycie sami, że ryżowa pianka oczyszczająca Yasumi potrafi zdziałać cuda!


  *[Post reklamowy przy współpracy z marką YASUMI ]           


                             Pozdrawiam 




7 komentarzy:

  1. Nie znam tej pianki, ale jak polecasz, to na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej pianki nie znam, ale lubię produkty oczyszczające. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę o niej napisać, jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również byłam ciekawa tej marki i nadal jestem. Fajnie, że pianka jest delikatna, a jednocześnie taka skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już widziałam produkty tej marki. Sama nigdy nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ta pianka ma naprawdę wiele zalet, a jej naturalny skład brzmi obiecująco. Mogłabym wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej piance. Chętnie ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger