czwartek, 16 sierpnia 2018

Zgarnij zestaw kosmetyków Equilibra!

Hejo hejo Kochani! Dziś mam dla Was malutki konkurs, w którym możecie wygrać zestaw kosmetyków Equilibra! Osobiście uwielbiam kosmetyki z aloesem i myślę, że taki duet idealnie sprawdzi się na ukojenie cery po upalnym lecie! W skład zestawu wchodzi aloesowe serum wypełniające z efektem natychmiastowym oraz aloesowy krem do twarzy!! Myślę, że warto brać udział w zabawie i dać skórze odrobinę luksusu!



Jedyne co musisz zrobić to obserwować mojego bloga  oraz polubić profil na FB SPONOSRA MARKI EQUILIBRA  KLIK  i w komentarzu podać swojego e-maila.  

DODATKOWY BONUS DLA OSOBY KTÓRYA ZAOBSERWUJE MÓJ PROFIL NA IG klik


P.s. Na Instagramie również odbywa się taki konkurs, w którym wygrywa aż 2 osoby, więc macie większe szansę na zgłaszanie się tam  pod konkursowym postem!!

Konkurs trwa od dziś do 1.09. 2018.




REGULAMIN:

1. Organizatorem  rozdania jestem ja: mm-world-of-women.blogspot.com
2.Sponsorem nagrody jestem jest EQUILIBRA.
3. Wyniki ogłoszę w przeciągu 1-3 dni od zakończenia rozdania (w zależności od tego ile będzie zgłoszeń)
4. Osoba, która wygra, proszona jest o wysłanie swojego adresu w terminie do 3 dni od losowania. W przypadku braku adresu, losuję kolejną osobę.
5.  Nagrody zostaną wysłane najszybciej jak tylko to będzie możliwe (myślę, że w granicach tygodnia).
6. W rozdaniu udział mogą brać zarówno osoby z Polski jak i z zagranicy, jednak wysyłka jedynie na terenie Polski
7. Rozdanie zostanie anulowane gdy nie przystąpi do udziału minimum 30 osób.
 8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany w regulaminie.
9. Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
10. Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).



Życzę powodzenia!!!


Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. EQUILIBRA ma fantastyczne aloesowe kosmetyki.
    Obserwuję jako Żaneta Serocka. Mój mail to cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję bloga jako: Paulina Pintal
    Na fb polubiłam jako: Paulina Pintal
    Na ig zaobserwowałam jako: xx_paulix
    Mój e-mail: pauli798@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    obs-Magdalena B
    fb dwa profile-Magdalena Bła
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim powodzenia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje bloga jako Paulina Chojnacka
    Lubię profil na fb
    jako Paulina Chojnacka
    Obserwuję na instagramie jako @paulinchojnac
    Mój adres E-mail to: pcyran6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochani za udział w zabawie. Tym razem zestaw leci do Pauliny Chojnackiej. Gratulacje Kochana i czekam na adres !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger