niedziela, 12 sierpnia 2018

Coconut Splash Yankee Candle




Są tu fani kokosów i wszystko co nimi pachnie? Otóż dzisiaj na tapetę wjeżdża zapach, wosk Yankee Candle o nazwie Coconut Splash! Brałam go w ciemno bo myślę, że kokos jest bezpiecznym zapachem w jakiej by nie był postaci. Sama należę do grona fanek tych kokosowych klimatów. No a jak pachnie sam wosk? Oczywiście mój pochodzi prosto ze sklepu Goodies.pl

 
Na sucho Coconut Splash pachnie kokosowo ale i perfumeryjnie! Śmiało powiedziałabym, że są to dobre markowo perfumy. Wosk odbiega od typowego, klasycznego i dość ciężkiego zapachu kokosa. Jest tutaj opcja bardziej lekka, bardziej rześka ale nadal kokosowa. Mamy tu połączenie nut wodnych, oraz owocowych które nadają właśnie całości przyjemnego i  tropikalnego klimatu. Mango, melon, gdzieś w oddali zapach ananasa i kokos dodatkowo zaopatrzeni są wanilią i drzewem sandałowym. Dość specyficzna i niespotykana mieszanka, ale efekt końcowy powalający!


Po rozpaleniu Coconut Splash od razu na dzień dobry mówi kto tu rządzi. Tropikalna woń unosząca się w mieszkaniu jest intensywna, ciepła, otulająca i zarazem zwiewna i energetyczna! Jest w nim coś co sprawia, że chcemy się przytulać a za chwilę dostajemy kopa i mnóstwo energii do działania. Coconut Splash to taki dziwak, pozytywny, który sam nie wie, w którą stronę ma iść i czynić dobro! Bardzo intensywny, długo utrzymuje się w pomieszczeniu i mogłabym podsumować, że jest to bezpieczny i elegancki zapach! Z chęci zakupię go w wersji dużego słoja!


Cena: 9 zł
Dostępność: Goodies.pl



Pozdrawiam,



23 komentarze:

  1. Woski, świece, olejki coś dla mnie. A od woskór yankee wolę Kringle są bardziej intensywne w zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kokos pod każdą postacią! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno pokochałabym ten zapach, mam świra na punkcie kokosa i ananasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kokos jak najbardziej musi zawitac w moim mieszkaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach kokosa, więc z całą pewnością polubiłabym ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach kokosa. Kusisz mnie tą recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że zapach nie jest ciężki a rześki, lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co ma w sobie chociaż niewielkie domieszki kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam woski, jestem ich wielką fanką od kilku dobrych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zapach zdecydowanie dla mnie, bo uwielbiam takie połączenia! :) Chyba się na niego skuszę przy najbliższych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten wosk z zapasach, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich woski, aktualnie mam waniliowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za kokosem.
    Etap wosków mam też za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytając Twój post utwierdzam się w przekonaniu, że to świetny zapach na lato! Uwielbiam kokos, ale często kokos solo jest za ciężki na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym chciała go w dużej wersji, wosk bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kokos, więc ten wosk zdecydowanie jest dla mnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach kokosa i myślę, że to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja dawno u siebie nie paliłam wosków zadnych...

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię zapach kokosa i chętnie poznała bym ten zapach. Woski pałę głównie zimą, w trakcie lata zapominam o tym

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widzę kokos to uciekam, niestety działa on na mnie źle.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że ten wosk zjednałby sobie również moją sympatię :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger