sobota, 25 sierpnia 2018

Sierpniowe spotkanie blogerek w Białymstoku!

Mija tydzień od dnia, kiedy to mogłam na spokojnie i tak po babsku spotkać się z dziewczynami, które łączy ta sama pasja. Mowa o spotkaniu blogerek, które odbyło się w Białymstoku 18 sierpnia.  Bardzo długo organizowałyśmy ten dzień razem z Patrycją z bloga Gabrysiowa Mama, której mimo iż osobiście jej nie znałam, okazała się totalnym freekem jak ja. Czy Wy też tak macie, że już z samego pisania, znajomości on-line macie wrażenie jakbyście znały tą osobę od lat? Wspólny język, te same tematy i podobne poglądy. Patka, organizacja z Tobą to istna wariacja!!!


No ale wracając do spotkania. Miejsce, które było Naszym wyznacznikiem to Miodosytnia, kawiarnia-bistro znajdująca się przy ul. Sienkiewicza. Bardzo fajne, przytulne i klimatyczne miejsce z przemiłą i sprawną obsługą a przede wszystkim smacznym, polskim jedzonkiem! Miejsce idealne na babskie spotkania!



Oczywiście Nasze spotkania zawsze ale to ZAWSZE mają jakiś cel, przedsięwzięcie, któremu chcemy pomóc. Kolejny raz wybór padł na pomoc dla zwierzaków. Jako, że kilka miesięcy temu opuścił mnie mój dozgonny przyjaciel, którego Kocham i Kochać będę i z tęsknoty za Nim, po prostu chciałam cząstkę siebie w postaci smakołyków obdarować inne zwierzaczki. Oczywiście pozostałe blogerki również dołączyły do akcji i tym sposobem uszczęśliwiłyśmy Schronisko dla Bezdomnych psów Arka w Łomży. Mam nadzieję, że karmą i pipetami od kleszczy, które idealnie spiszą się na zbliżającą się jesień pomogłyśmy w ochronie futrzaków.



Dodatkowo zebrałyśmy również nakrętki  dla Weroniki Uszakiewicz. Być może worek to kropla w morzu ale im Nas więcej tym szybsza i konkretniejsza pomoc!


Nasze spotkanie było szalone i mega zakręcone! Nie wspomnę o krążeniu po mieście i szukaniu miejsca parkingowego aż się zwolni. Dużą ekscytacją były Nasze dwie prelekcje, na które bardzo się ucieszyłyśmy! Jako pierwsza odwiedziła Nas Pani prezentująca markę BasicLab, która mimo iż jechała z rodziną na wakacje, postanowiła wcześniej przed urlopem Nas odwiedzić. Przesympatyczna kobietka, która z pasją i wielkim zaangażowaniem w markę opowiadała Nam o zastosowaniu i działaniu produktów. Zarówno szampony jak i odżywki nie zawierają parabenów, SLS, SLES czy innych szkodliwych dla włosów związków. Gama asortymentu BasicLab będzie się powiększać już niebawem i z niecierpliwością jestem ich ciekawa. Tym bardziej, że teraz będzie to seria do pielęgnacji twarzy. Czujecie się skuszone? Bo ja bardzo!




Drugi wykład przeprowadzony był przez Karolinę z NC Nails Company. Tutaj coś dla hybrydomaniaczek (czyli mnie). Karolina z chęcią opowiedziała Nam i przedstawiła nie tylko nowy asortyment lakierów hybrydowych, żeli, topów czy fantastycznych galaretek. Jak również udzieliła rad jak nakładać, malować i stylizować pazurki by wyglądały profesjonalnie mimo wykonania ich w domowym zaciszu. Dodatkowo marka NC Nails Company wprowadziła do swojego asortymentu szkolenia z przedłużania rzęs metodą 1:1 czy 2D, 3D, czy nawet 8D!





Kiedy emocje opadły i zostałyśmy same, rozpoczął się dziki szał. Standardem była wymianka kosmetyczna, każda z Nas coś sobie przygarnęła, wymieniła. Fajna atmosfera, bardzo miła i na luzie. Dziewczyny okazały się jedną grupą, którą łączy to samo a raczej mogłabym napisać, że łączy Nas wiele. Od kosmetyków, po inne, Nasze wspólne tajemnice. Na koniec razem z Patrycją w podziękowaniu za przybycie i miło spędzony czas, wręczyłyśmy dziewczynom upominki od patronów spotkania, którzy również zechcieli wziąć udział w Naszym evencie! Osobiście również chciałam podziękować firmom za tak wspaniałe niespodzianki, które z miłą chęcią będziemy testować a swoimi wrażeniami dzielić na blogu!





BOURJOIS  FB  INSTAGRAM




Cudowne pomadki, które od dawna bardzo chciałam sprawdzić. Dzięki marce Bourjois moje marzenie się spełniło. Od pięknych opakowań mam nadzieję, że trwałością i kolorem będę również zachwycona. Do tego urocza kosmetyczka!





OILLAN  FB INSTAGRAM 





Kosmetyki Oillan są mi bardzo dobrze znane,zarówno seria dla dzieci jak i dla dorosłych. Tym razem będę miała okazję sprawdzić multi-regenerujący krem pod oczy, którego najbardziej jestem ciekawa, oraz emulsję do demakijażu i krem do twarzy.




BISPOL  FB




Świeczki, któż ich nie kocha, tym bardziej, że są zapachowe? Nadchodząca jesień będzie idealnym momentem by mieszkanie otulił wspaniały zapach, który jest dość intensywny , a ja takie uwielbiam!


COSTASY (LILY LOLO)  FB  INSTAGRAM 




Mineralne kosmetyki są moim odkryciem. Ok kiedy je poznałam wiedziałam, że nie mają sobie równych. Wspaniałe, świetnie kryjące podkłady oraz piękne i subtelnie mieniące się rozświetlaczem, wręcz ubóstwiam! Tym razem będziemy testować maskarę z prasowanym korektorem! Już doczekać się nie mogę!




ZAPACH CISZY  FB    INSTAGRAM 



Sklep Zapach Ciszy jest dla mnie zagadką. Jeszcze nie miałam okazji poznać produktów jaki oferuje sklep. Jako że ostatnio męczę się z wypadaniem włosów, będzie to idealna okazja by zobaczyć, czy jest coś w stanie sprostać kaprysom moich włosów.





ALLERGOFF  FB




Allergoff to produkty dla alergików. U Nas w domu nikt na nic nie jest uczulony ale na pewno neutralizator kurzu przyda się w nowym mieszkaniu. Dodatkowo kosmetyki dla synka również znajdą swoje miejsce!



BELL   FB  INSTAGRAM




Kosmetyki Bell jako pierwsze pojawiły się moim życiu. To od nich zaczęłam swoją przygodę z makijażem. Jest wiele kosmetyków Bell, które lubię i do których powracam z chęcią. Tym razem otrzymałyśmy zestaw, którym wykonany makijaż zarówno dzienny jak i wieczorowy.




CHIC CHIQ  FB  INSTAGRAM 



Maseczka Chic Chiq swoją karierę zrobiła głośno na blogosferze. Czytałam mnóstwo wspaniałych opinii i przyznaję, że miałam ochotę sama sprawdzić. NO i mam SWOJĄ! Już niedługo testy, więc na pewno dam znać, czy podzielać Wam zachwyt.




MAJRU   FB  INSTAGRAM 





Majru to kolejna ciekawostka. W swoim asortymencie mają naturalne kosmetyki, do których coraz bardziej się przekonuję. W tych słodkich i uroczych pudełkach otrzymałyśmy peeling z trawą cytrynową oraz hydrolat z kwiatów róży! Hydrolaty wielbię, zużywam je masowo, więc bardzo się cieszę z takiego duetu.



LAURA CONTI  FB   INSTAGRAM





Lubię dbać o swoje paznokcie i usta. Nie muszę ich malować codziennie ale zwykła odżywka i balsam do ust to u mnie moje must have! Laura Conti podarowała Nam kilka produktów właśnie do codziennej pielęgnacji i ochrony ust jak również coś na piękne paznokcie!



CD KOSMETYKI  FB 



CD Kosmetyki znam i wiem, że nie zawierają soli aluminium, są delikatne i naprawdę przyjemne. Do wyboru jest dezodorant, roll-on a nawet atomizer, który możemy sobie wrzucić do torebki. Tym razem jest to seria z cytryną, więc będzie bardzo rześko.




KOLASTYNA FB INSTAGRAM 



Okres wakacji już dobiega końca, ale za rok powracamy z ochroną, dzięki Kolastynie! Zarówno synek jak i ja będziemy zabezpieczeni filtrem, który ma uchronić Nas przed szkodliwym działaniem promieni oraz nadać skórze delikatnej opalenizny!




DERMENA  INSTAGRAM 





Marka Dermena jest mi znana tylko ze słyszenia. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować kosmetyków tej marki. Nie jestem fanką mleczek do demakijażu ale z pewnością podzielę się opinią na temat odżywczego kremu na noc, którego zadaniem jest natłuszczać! Coś dla mojej suchej skóry!


WYDAWNICTWO WAM   FB



No i tutaj fajna niespodzianka w postaci książki a w niej mnóstwo inspiracji i przepisów. Nie jest to zwykła książka, bowiem skrywa w sobie tajemnice, jakie mamy w swoich ogrodach rośliny, dzięki którym możemy sporządzić np. odmładzające serum.





CREAMY  FB   INSTAGRAM 



Creamy  podarowało Nam przepiękne i jakże designerskie buteleczki, w których już się zakochałam. A w nich mieści się serum do twarzy! Już zaczęłam go używać i powiem Wam, że zapach ma..... obłędny i taki wspaniały....!




BASICLAB  FB INSTAGRAM 




Moje trio od BASICLAB mam nadzieję, że powstrzyma moje wypadanie włosów i dzięki kosmetykom moja grzywa w końcu się zwiększy. Dodatkowo nowość w postaci antyperspirantu, który ma działać aż do 72 godzin!! No zobaczymy jak to z tym będzie!

NC NAILS COMPANY   FB  ISTAGRAM 



Tutaj zostałyśmy porządnie rozpieszczone. Przepiękna rybka, którą dostaniecie robiąc zakupy w NC Nails Company. Dodatkowo pyłek, baza oraz lakier hybrydowy w limitkowym kolorze!!! Na koniec pięknie, perfumowane masło shea do dłoni a jak kto woli do całego ciała!




RAPID WHITE  INSTAGRAM  




Marka Rapid White zadbała o nasz uśmiech. Dzięki tym produktom mamy mieć ząbki niczym z Hollywood. Pastę już używam, czy widzę efekt? Na pewno się o tym dowiecie!
VASCO  INSTAGRAM 




Od Vasco otrzymałyśmy piękne zestawy, w których znajdowały się baza, top oraz dwa kolory. Dodatkowo bloczek, pilniki i markowy długopis, by co nie co zapisać sobie. Przyznam, że lakiery hybrydowe Vasco ciekawiły mnie bardzo, bo jeszcze nie było okazji by nimi zmalować paznokci!
AA  INSTAGRAM 



Tym razem seria vegańska od AA. Wspaniałe i kojące mleczko roślinne, to nowość dla mojej skóry. Jak również podkład kryjąco-witalizujący. Odcień jego jest dość ciemny ale przy mojej karnacji mam nadzieję, że da radę.



BIELENDA   INSTAGRAM 





Bielenda jak zawsze rozpieszcza. Podarowała Nam masę dobroci w postaci mleczka kokosowego a ja uwielbiam wszystko co kokosowe. Dodatkowo pięknie mieniący się złoty dwufazowy eliksir, serum z zieloną herbatą, balsam do ust i maseczki zarówno dla mnie jak i dla mojego mężczyzny!


COLYFINE   INSTAGRAM 



Colyfine oferuje bardzo ciekawe serie kosmetyków, które naprawdę warto spróbować. Ostatnio miałam serię CURATIO, która wydawałaby się być idealna dla mojej cery. Tym razem będzie to krem rewitalizujący Redox, balsam do ust oraz dawka suplementu diety.



SHEFOOT  INSTAGRAM 




SheFoot dba o Nasze stopy. Otrzymałyśmy zestaw, który ma poprawić kondycję Naszych stópek. Kuracja stóp w formie skarpetek, krem na suche i pękające pięty a najbardziej cieszy mnie kojący żel na zmęczone nogi!

REGENERUM  INSTAGRAM 




Marki chyba nie muszę przedstawiać. Słynne serum do paznokci chyba już każda z Nas zna. Dodatkowo będziemy testować serum do brwi i rzęs. U mnie znajdzie ono zastosowanie bardziej przy rzęsach bo brwi mam ok. No i kolejny balsam do ust, który jesienią będzie jak znalazł.

PROUVE  INSTAGRAM 



Jako perfumoholiczka na widok buteleczki od PROUVE aż ręce mi się same zacisnęły. Dużo czytam o nich na blogu i zbierają same dobre opinie. Czas bym swoim nosem wywąchała co w trawie piszczy! Pierwsze testy już za mną!



MARION INSTAGRAM



Marion powiększył swój asortyment o dwie nowości. Mowa o serii miodowej, w której wchodzi żel do mycia twarzy, maseczka oraz peeling. No i drugi zestaw tym razem do włosów, czyli Final Control, kosmetyki do stylizacji, mające nadać efekt prostych włosów.
ONLYBIO  INSTAGRAM



OnlyBIo miałam okazje już testować. Znam serię dla dorosłych i dla dzieci i obydwie fantastycznie się spisały. Dodatkowo ich szklane butelki, dość ciężkie i rzadko spotykane ale ostatnio widziała ich całą szafę w LIDL'U.




MEDIHEAL  INSTAGRAM 




Maseczki MEDIHEAL to kolejna nowość i moje odkrycie. Nie jestem zwolenniczką masek w płatach ale wiele fajnych i pozytywnych opinii słyszałam i to one skusiły mnie na ich posiadanie! Na pewno dowiecie się o nich więcej już na blogu.

BLISTEX  FB




Porządna dawka balsamów do ust od BLISTEX. Zarówno sztyft jak i odżywczy balsam znajdą u mnie zastosowanie. Uwielbiam wszelkie mazidła, tym bardziej te, które wiem, że radzą sobie z moimi ustami!




Także Kochani, tak minęła mi sobota. Pełna emocji i wrażeń no ale przede wszystkim nowych znajomości, bo kilku dziewcząt nie znałam. Zdrowa i przyjemna atmosfera o której każda z Nas marzy. Oby tak częściej!!! Na koniec Nasze wspólne zdjęcie, do wspólnego albumu!


Od lewej:
1. Agnieszka  http://www.agnieszka-jozwowska.pl/
2. Emilka http://kobiecosci.blogspot.com/
3. Natalia http://www.elfnaczi.pl/
4. Martyna https://maartysia.blogspot.com/
5. Kasia http://double-identity.blogspot.com/
6. Karolina https://mylovelyfuschia.blogspot.com/
7. Iwona https://www.siejeteje.pl/
8. Zuza https://www.zuzkapisze.pl/
9. Patrycja http://www.gabrysiowamama.pl/
10. I ja ;)


Jeszcze raz bardzo dziękuję dziewczynom za przybycie a firmom za przekazanie upominków! Ten dzień był wyjątkowy!



Pozdrawiam,





26 komentarzy:

  1. Na pewno był to świetnie spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być bardzo ciekawe! Znam nawet kilka twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna miejscówka, piękne miejsce, a już nie wspomnę o prezentach. Ciekawa jestem czy równie mocno jak ja molekularne perfumy polubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię chodzić na spotkania blogerek - dawno jednak na żadnym nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No Suchockiej brakuje jak nic !! :D Ale następnym razem będę !! A póki co my widzimy się na kawusi jak będę w Polsce ! :)
    A że miałam już przyjemność być na spotkaniu organizowanym przez Ciebie , wiem że każdy detal był dopracowany na milion procent !!
    Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. No Madzia, stanęłyście na wysokości zadania! było przesympatycznie :*
    a teraz jak nic widzimy się bez szyldów i nagłówków... napisałabym z drineczkiem, ale jeszcze nie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że spotkanie udane.
    Ciekawe upominki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że spotkanie się udało. A firmy chojnie Was obdarowały fajnymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam już o tym spotkaniu, widać, że fajnie się bawiłyście, no i ogrom prezentów przywiozłyście, będzie sporo ciekawych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  10. super dziewczyny!!! Takie spotkania są super można dowiedzieć się ciekawych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne miejsce na spotkanie, a dobroci cala masa, zazdroszcze milych chwil i zycze Ci przyjemnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są takie inicjatywy. Zawsze można poznać nowych ludzi i wymienić się spostrzeżeniami na temat blogowania. Sama chętnie uczestniczyłabym w takich spotkaniach, gdyby były organizowane niedaleko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam spotkania, którym przyświeca szczytny cel. Upominki super, miłych testów zatem Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie spotkania to naprawdę świetna sprawa! :) Widać, że sporo pracy włożyłyście w jego organizację. Czekam teraz na recenzje tych wszystkich dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie spotkania z osobami o wspólnej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spotkanie :) Ale masz kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super są takie spotkania :)Jak na razie w pobliżu mnie żadne się nie szykuje :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że spotkanie się udało - a do tego jeszcze szczytny cel spełniony - brawo!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak się cieszę, że poznałam Cię kochana i mogłam mieć jeszcze zaszczyt organizowania z Tobą takiego spotkania :* Dla mnie to była czysta przyjemność, dodatkowo zyskałam wreszcie koleżanką do poplotkowania i wygłupów, buziaki głupku :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dziękuję że mnie zaprosiłyście - cieszę się, że mogłam Was poznać i miło spędzić czas. Mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się jeszcze zobaczyć i spotkanie potrwa dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielka szkoda, że nie byłam na takim spotkaniu. Mam nadzieje, że to się kiedyś zmieni. Miło się na was patrzy, same przyjemne twarze, a do tego wyszłyście z dawką wiedzy, przyjemnym doświadczeniem i torbami prezentów. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musiało być naprawdę fajnie. lubię takie spotkania z których mozna wynieść ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne spotkanie, praktycznie z każdej strony czytam zachwyty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna inicjatywa! Cieszymy się, że poprzez obecność naszych ser mogłyśmy być jego częścią :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger