czwartek, 5 stycznia 2017

Bandi- Regenerujący krem na noc

Po wkroczeniu w 30-stkę trzeba już intensywnie dbać o skórę. Wystarczy chwila zaniedbania i efekt "starzejącej" się skóry jest już z lekka widoczny. Tak właśnie jest u mnie, odpuściłam sobie wieczorną pielęgnację dekoltu i już zauważyłam delikatne zmiany, które mi się nie podobają.
Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu, który stosuję właśnie na noc, który wałczy z moją skórą by była piękniejsza i młodsza.


Regenerujący krem na noc od Bandi to krem półtłusty o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym i regenerującym. Spłyca zmarszczki mimiczne i statyczne. Szczególnie polecany dla wymagającej cery 30+ . Preparat zawiera dipeptyd pseudobotuliny oraz skoncentrowany kompleks liposomowy VTA  ( mikrokolagen, witamina C, rutyna) stymulujący produkcję kolagenu. Krem skutecznie odmładza skórę, zwiększa jej sprężystość i nawilżanie.


Krem ma wygodne opakowanie z dozownikiem. Konsystencja kremu jest dość rzadka o przyjemnym zapachu. Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy na skórze.





Wydawałoby się, że krem idealny dla mnie, czy tak się stało? Pierwszy raz mam styczność z marką Bandi. Przyznam, że bardzo mnie ciekawiła od dawna zwłaszcza seria. Hydro Care.  Jednak od czegoś trzeba zacząć.
Pierwsze aplikacje dały mi jedynie zauważyć, że krem bardzo dobrze radzi sobie z suchą skórą. Już po kilku nocnych zastosowaniach  cera jest świetnie nawilżona. Skóra rano wygląda na wypoczętą i świeżą. Przy dłuższym poznaniu kremu mogę śmiało stwierdzić, że stan skóry na dekolcie znacznie się poprawił. Nie ma już wiotkiej i przesuszonej  a jest miła, mięciutka i fajnie odżywiona.
Regularne stosowanie sprawia, że skóra nabiera promiennego wyglądu i faktycznie jest zregenerowana i wygląda młodziej zwłaszcza partie szyi i dekoltu.  Skutecznie nawilża przesuszoną skórę, poprawia elastyczność i ujędrnia.
Regenerujący krem na noc od Bandi polecam kobietom po 30-stce, które już wiedzą czego chcą od kosmetyku. Ja jestem zadowolona, moja skóra wraca do normy i muszę niestety tego pilnować, bo przyjdzie czas, że żaden krem już mi nie pomoże ;)



Pozdrawiam



15 komentarzy:

  1. Miałam tylko próbki tego kremu więc ciężko coś mi powiedzieć czy dobrze się spisała ale ogólnie lubię kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. OD pewnego czasu interesuję się tą marką

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo zniszczone dłonie, bo miałam kiedyś odmrożone, na dodatek moja specyfika pracy też niestety jest jaka jest i mam doczynienia z mnóstwem twardych kartonów i opakowań. Dlatego kremem muszę smarować dłonie cały czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dwa kremy z tej firmy i byłam z nich całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego kremu z tej firmy. Ale bardzo fajny pomysł na pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy,choć nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu mam chęć wypróbować coś od nich, bo jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. w tym roku kończę 30- dziestkę, od dawna bardzo dbam o skórę, a kosmetyków Bandi nie znam za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczekam jeszcze 3 latka do tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam markę i bardzo lubię ich produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne to drewienko w tle, obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te markę :),bardzo lubię :)
    Fajnie, że u Ciebie też się sprawdziła :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam firmy a na ten krem jestem za młoda.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger