poniedziałek, 30 stycznia 2017

Mineralne Produkty Do Makijażu Earthnicity Podkład + Puder Rozświetlający + korektor

Mój makijaż zawsze był minimalistyczny, do bardzo długich lat nie sięgałam nawet po podkłady ani żadne pudry. Jedyne z czego korzystałam to czarna kredka do oczu. Z wiekiem człowiek mądrzeje, uczy się i podgląda koleżanki czy piękne aktorki w telewizji dziwiąc się jakie ona są bez skazy.
Bloga prowadzę już 5 rok, w tych skromnych 5-ciu latach odkryłam mnóstwo kosmetyków, o których nie miałam zielonego pojęcia, że w ogóle istnieją.
Jednym z takich odkryć są kosmetyki mineralne. Na początku nie byłam mocno nimi zainteresowana, gdyż jak już wspomniałam rzadko sięgam po zwykły podkład, do tego fakt, że trzeba nakładać je warstwowo?? Phiee, nie dla mnie. Jednak kiedy miałam je w ręku, nałożyłam na twarz, dokończyłam makijaż i pod koniec dnia stwierdziłam, żę za długo czekałam i za wiele mnie ominęło. Kosmetyki mineralne to moje odkrycie i wielbię.


kosmetyki mineralne stworzone wyłącznie z czystych minerałów. 
''Nie znajdziecie w ich składzie żadnych parabenów, substancji zapachowych, alkoholu, olei mineralnych czy syntetycznych barwników, a jedynie składniki mineralne o najwyższej jakości. Nawet gdy zdarzy wam się zasnąć, nie zmywając makijażu, cera na tym nie ucierpi!
Wszystkie te produkty charakteryzują się prostym składem, co sprawia, że są przyjazne dla każdej skóry - mogą ich używać nawet osoby o delikatnej i wrażliwej cerze.''


 Kosmetyki mineralne mają to do siebie, że trzeba nakładać je warstwowo, za pomocą specjalnego pędzla. Istnieją dwa sposoby aplikacji na sucho i na mokro. Na oczyszczoną i nawilżoną twarz nakładamy produkt okrężnymi ruchami za pomocą pędzla. Czynność powtarzamy do momentu uzyskania odpowiedniego krycia. Metoda na mokro to nic innego jak połączenie kremu nawilżającego z sypkim podkładem. Tak przygotowany kosmetyk nakładamy na twarz a całość wykańczamy pędzlem do pudru i sypkim podkładem lub korektorem.


Poniżej przedstawię Wam 3 moje podstawowe kosmetyki, których używam do sporządzenia makijażu. Od razu przepraszam Was , że zdjęć jest mało i swatche są na dłoni, ale mój aparat tym razem nie chciał ze mną współpracować.


Puder rozświetlający Silk Glow to kosmetyk, który idealnie komponuje się w makijażu tradycyjnym i i mineralnym. Puder wykończeniowy, nadający skórze delikatny blask i pozwalający uzyskać efekt gładkiej, nieskazitelnej i rozświetlonej cery. Produkt nie zawiera drobinek-daje efekt tafli. Świetnie sprawdza się jako rozświetlacz do wybranych partii twarzy.
 SILK GLOW LIGHT - to jasny ultra lekki puder o chłodnym odcieniu. Ten nadzwyczajny produkt doda Twojej skórze zdrowego, naturalnego blasku i sprawi,że stanie się ona jedwabista w dotyku i pięknie rozświetlona. Może być stosowany samodzielnie lub w połączeniu z podkładem na wybrane partie twarzy: kości policzkowe, czoło, oczy zarówno jako rozświetlenie łuku brwiowego i kącików a także jako cień bazowy. Psuje od bardzo jasnych do śniadych karnacji.


Podkłady mineralne Earthnicity to podstawowe kosmetyki konieczne do wykonania pełnego makijażu mineralnego. Zapewnią skórze matowe wykończenie, który utrzymuje się cały dzień. Ponadto gwarantują stabilną ochronę przed promieniami  UVA i UVB . Zawartość tlenku cynku i dwutlenku tystanu ucisza stany zapalne i łagodzi podrażnienia.
Mój podkład w odcieniu PORCELAIN jest kolorem niestety nie trafionym. Wybierając go myślałam, że będzie jaśniejszy, niestety okazał się troszkę przyciemny. Na szczęście znalazłam na niego patent, po prostu mieszam go z jaśniejszym korektorem i efekt jest o wiele lepszy, choć na pewno lepszy będzie wiosną, latem, kiedy cera jest bardziej opalona ;)


Kolejnym kosmetykiem do stworzenia naturalnego i mineralnego makijażu jest korektor. Mimo pudrowej konsystencji zapewnia świetne krycie i rewelacyjnie stapia się ze skórą. Idealnie sprawdza się przy ukryciu przebarwień, blizn potrądzikowych, krostek czy innych niespodzianek. Przy wyborze koloru trzeba pamiętać aby korektor był jaśniejszy od koloru naszej cery.
Mój odcień IVORY jest kolorem jasnym odpowiedni dla karnacji bladych i i jasnych. Stosuję go zarówno solo pod oczy lub zakrywam niechciane niedoskonałości, bądz łączę go razem z podkładem i całość nakładam na twarz. Doskonale współgra z moją cerą, ładnie kryje i daje bardzo naturalny efekt.


Kosmetyki mineralne mają bardzo dużo zalet. Są przede wszystkim naturalne, sypkie, idealnie wykańczają makijaż. Do tego nie zapychają, współgrają z produktami kremowymi, oraz dają naturalny efekt. Puder jest zarówno matowy jak i posiada wersję rozświetlającą cerę. Całość umieszczona w wygodnym opakowaniu z sitkiem.
Do wad zaliczyłabym cenę, choć patrząc na jakość i efekty to warte są tych złotówek no i najgorsze, że jak zamawiamy on - line to kupujemy na czuja, nie wiedząc do końca czy odcień będzie współgrał z cerą.


Podsumowując jestem zakochana w minerałkach. Początki stworzenia makijażu były ciężkie i żmudne. Jednak wprawa robi swoje a efekty są fenomenalne! Bardziej przemawia do mnie metoda na sucho, która już jest u mnie codziennością. Zawsze jestem zachwycona efektem końcowym. Twarz jest wygładzona, nie świeci się, wygląda zdrowo i tak naturalnie no i najważniejsze, że wszelkie niedoskonałości są zakryte. Dodatkowo po aplikacji pudrem rozświetlającym Silk Glow Light cera nabiera blasku i jest taka promienna przez cały dzień.
Jeśli lubicie kosmetyki mineralne to zapraszam Was do sklepu http://www.earthnicity.pl.  




Pozdrawiam



21 komentarzy:

  1. Uwielbiam minerałki ale tych nie znam ;)
    Ps. Mamuśka do spania a nie po nocach siedzisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo jak Paula, mineralne kosmetyki lubię, ale tych akurat nie znam

      Usuń
  2. Nigdy nie stosowałam minerałów. W sumie to od niedawna (ok 2 lata) zaczęłam się interesować makijażem, więc jeszcze wiele przede mną. Czy minerały nadają się do ekstremalnie tłustej cery?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad minerałami, ale jeszcze nie mogę się zdecydować na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech.. w ostatnim czasie mam mnóstwo problemów z twarzą, więc odstawiłam minerały- nie kryją tak jak powinny...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki mineralne, muszę zamówić sobie ten rozświetlacz Silk Glow

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder najbardziej mi się spodobał, nie miałam jeszcze nic z tej marki i mam zamiar w przyszłości spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno mineralne produkty są duzo bardziejprzyjazne skórze (i organizmowi), niż te zawierajace sztuczne dodatki :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie zamówiłam podkład i korektor z annabelle i mam nadzieję, że dobrze dobrałam odcienie. za 2 dni się okaże czy wyrzuciłam kasę w błot;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa alternatywa, ale nie wiem czy te minerały są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie miałam żadnych mineralnych kosmetyków - koniecznie muszę,to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  11. WYgladają świetnie chociaż minerałów nigdy nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyków mineralnych. Muszę w końcu coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor i podkład mam :) Bardzo dobre produkty, a co najważniejsze starczą na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam próbki tej marki i byłam zadowolona - wkrótce powrócę. Póki co używam konkurencyjnej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żeby je stosować muszę mieć bardzo dobrze nawilżoną skórę. Musiałam zadbać o to by pamiętać o piciu zdrowej, przefiltrowanej wody, bez tego puder podkreślał tylko przesuszenie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger