piątek, 13 stycznia 2017

Mollon Pro Hybrid Care nr 68

Czy u Was też tak zawiało śniegiem??? Mrozy się skończyły to teraz czas na lepienie bałwana ;( Oj mam już czasem dość tej zimy, na szczęście już połowa stycznia za nami, więc niedługo będzie z górki.
Tym czasem dzisiaj przedstawiam lakier hybrydowy od Mollon Pro z serii Hybrid Care.



Jest to lakier hybrydowy stworzony specjalnie do stosowania systemie w Hybrid Care UV/LED.  Utwardza się w lampie UV/LED pozostawiając długotrwały efekt. Bardzo dobrze i równomiernie rozprowadza się na paznokciach nie pozostawiając smug. Dwie cienkie warstwy lakieru zapewniają idealne krycie oraz głębię koloru. Wysoka jakość zastosowanych pigmentów kolorystycznych zapewnia nasycony, lśniący kolor z połyskiem.



Mój kolor to nr.68 o nazwie SAUMON. To taka skromna pastelowa brzoskwinka. Delikatny, naturalny odcień, który zawsze znajdzie swoje miejsce. Konsystencja lakieru jest dość rzadka, trzeba umieć operować pędzelkiem bo inaczej skórki pozalewane.





Jest to typowy pielęgnacyjny lakier hybrydowy o standardowym nakładaniu. Czyli używamy tu normalnie wszystkie produkty, typu baza, lakier i top.  Jego trwałość równie zaliczam do standardowych. Kolor piękny jedyne co bym się pokusiła to nie 2 warstwy a 3 cienkie, wtedy efekt jest o niebo lepszy. Jednak mając porównanie do ostatnich lakierów od Mollon Pro, to wolę właśnie chyba wersję monofazową. Co jak co ale ta łatwa i szybka aplikacja i równie dobra trwałość po prostu bardziej do mnie przemawia!


Cena: 55zł/ 12 ml
Do kupienia: https://mollonsklep.pl/




Pozdrawiam,




40 komentarzy:

  1. Uwielbiam hybrydki. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Krakowie jak na razie śniegu brak, a mani jak zwykle przyciągnęło moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek śliczny :) Jednak nie wiem czy podobałby mi się na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jak najbardziej w moim stylu :) i mam podobny z SEMILACA. O tej marce nigdy nie słyszałam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki super kształt pazurków masz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. w kwestii hybryd niestety nie mam żadnej wiedzy ani doświadczenia. Ale na moje oko prezentują się bardzo ładnie :) super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie zbyt jasny kolor. Osobiście wolę ciemne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze żadnej wersji monofazowej oraz hybryd z Mollon Pro

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor, markę kojarzę tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki :D Bardzo lubię lakiery tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny - takie kolory pokochałam właśnie dzięki hybrydom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja akurat używam hybryd innej firmy, ale kolorki ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Manicure Kochana, super ten wzorek ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tych hybrydek nie znam, ale może trzeba to zmienic! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam o przetestowaniu Mollon pro ale jedno ze średnio lubię rzadkie lakiery, a druga sprawa ze nie jest to najtańszy lakier więc sobie odpuściłam ;-) ale kolorek fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja ;) :) masz ciekawy ksztalt paznokci, szczerze mowia 1. raz sie z nim spotykam ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczny kolor! Tylko ta cena... Ja dotad uzywalam niemal wylacznie Semilakow ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na tą cenę lakier nie powinien być w trudny w używaniu, a piszesz, że jest bardzo rzadki, co świadczy na jego niekorzyść. Ale jeśli chodzi o kolory, są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo podobny kolor,ale z innej firmy. Bardzo śliczny kolor. ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolorek i super wygląda z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor do mnie nie pasuje ale hybrydy uwielbiam, zwłaszcza semilaci :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger