sobota, 7 stycznia 2017

Lakiery jednofazowe od Mollon Pro

Hybrydy ogarnęły już chyba większość z Nas. Coraz więcej jest nowych marek, które wprowadzają swoje lakiery i swój asortyment. Dzisiaj mam dla Was recenzję lakierów jednofazowych od Mollon Pro. Są to lakiery, które dadzą Ci trwały manicure dosłownie w niecałe 30 minut!


 Czym różni się zwykły lakier hybrydowy od lakieru jednofazowego??? Otóż lakier jednofazowy/ monofazowy posiada formułę lakieru do paznokci, który utwardzany jest w lampie UV/ LED. Nie potrzebujemy tu żadnej bazy, topu wystarczy sam kolor oraz nie ma potrzeby przemywania  płytki po utwardzaniu w lampie. Natychmiastowy efekt suchych paznokci, intensywny, trwały kolor po dwóch warstwach, nie barwi naturalnej płytki, ekspresowe, bezinwazyjne usuwanie w 3 minuty.


Moje kolorki troszkę odbiegają się od siebie kolorystycznie. Jednak zarówno solo jak i w duecie wyglądają świetnie. Pierwszym z nich jest 40 MONICA. To ciemny granat, prosty, klasyczny bez żadnych drobinek. Kolejny odcień to 01 GISELE - piękny, mleczny róż. Zawsze chciałam mieć w swojej kolekcji lakierów taki kolor,subtelny, delikatny, pastelowy i tak bardzo kobiecy i pasujący wręcz do wszystkiego.





Sama konsystencja jak dla mnie jest standardowa. Nie za rzadka nie za gęsta, wręcz idealna. Przy aplikacji nie spływa po skórkach no i posiada wygodny pędzelek.


 Jak przygotować manicure za pomocą lakierów Monophase od Mollon Pro???  Początek mamy taki sam jak przy każdym manicure hybrydowym. Opiłowanie płytki paznokcia  by nadać im pożądany kształt, następnie odsuwamy skórki kopytkiem, matujemy płytkę paznokcia za pomocą bloczka polerskiego i na koniec ją odtłuszczamy.


Na tak przygotowane pazurki możemy przejść do nakładania lakieru mmonofazowego. Czyli nakładamy pierwszą cienką warstwę lakieru i utwardzamy w lampie UV - 2 min /LED- 1,5 min. Po wyjęciu pazurek ponownie malujemy drugą warstwę i ponownie wkładamy do lampy UV- 4 min/ LED -3 min. Po wyjęciu dłoni nanieś oliwkę i manicure gotowy!!! Nie musimy przemywać cleanerem ponieważ nie posiadają one warstwy dyspersyjnej - co znaczy, że nie kleją się po utwardzeniu.


Dodam jeszcze od siebie abyście uważały przy nakładaniu pierwszej warstwy. Musi być ona bardzo cienka bo inaczej lakier się marszczy.  Robiłam osobiście ze 3 podejścia i zastanawiałam się co zle robię. Dopiero kiedy naprawdę mega cieniutko warstewkę nałożyłam, lakiery wyglądał tak jak trzeba.



Usuwanie tego rodzaju lakierów jest również banalnie proste. Można zrobić to na dwa sposoby. Pierwszy klasyczny, czyli nasączamy wacik acetonem i przykładamy do płytki, obwijamy folią aluminiowa i czekamy do 3-4 minut.  Sposób drugi, troszkę dłuższy bo pocieramy płytkę wacikiem namoczonym zmywaczem z acetonem aż całkowicie zejdzie lakier.



Co mogę napisać o samym działaniu lakierów Mollon Pro Monophase. Świetna opcja dla kobiet zabieganych i nie mających zbytnio czasu na poświęcanie się manicure. Tutaj naprawdę wystarczy spokojnie 30 minut by nasze pazurki wyglądały jak z salonu. Zaoszczędzamy na czasie ale również nie musimy posiadać ani bazy ani topu, dziwnie brzmi a jednak to są fakty. Wystarczy sam lakier!
Efekt końcowy nie różni się niczym od standardowych lakierów hybrydowych. Świetnie napigmentowane kolory, długotrwały połysk, efekt utrzymuje się dość długo ( w moim przypadku było to 11 dni) jak dla mnie i tak długo, bo lubię zmieniać kolorki. Po tym czasie zauważyłam, że lakier zaczyna ścierać się na końcówkach i delikatnie odpryskiwać. Nie jest to dla mnie minusem bo nawet przy hybrydach nie noszę koloru dłużej niż max 3 tygodnie, bo najzwyczajniej mi się nudzi i chcę czegoś nowego. Do tego naprawdę bardzo szybkie usuwanie. Nie ma nic lepszego jak natychmiastowe pozbycie się starego lakieru i możliwość nałożenia kolejnego ;)
Jedyne do czego mogę się przyczepić to cena. Koszt buteleczki to 44 zł / 10ml do kupienia tu https://mollonsklep.pl/  

Znacie lakiery jednofazowe??  Czy wolicie sławne już Nam hybrydy??




Pozdrawiam  





37 komentarzy:

  1. Ale piękny ten ciemnoniebieski kolor :)
    Ja jeszcze przed-hybrydowa,wiem,wstyd że nawet nie spróbowałam :D Jakoś nie mam pociągu i panicznie boję się zmywania,wiem wiem,dziwaczka ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne paznokcie. Oba lakiery prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. granat piękny, może i bym się pokusiła na takie jedno fazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz paznokcie:) a lakiery chciałabym kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal używam zwykłych lakierów, czy zdecyduję się na hybrydy lub jednofazowe tego nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam że takie istnieją ale jeszcze nie mam. Mam tylko zwykłe hybrydy i zwykłe lakiery oczywiście:D zapisuję sobie stronę, jak będę potrzebowała nowego koloru to może się skuszę na taki zamiast tradycyjnej hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznam szczerze, że o tych lakierach wcześniej nie słyszałam. A są dla mnie idealnym rozwiązaniem. W hybrydach przede wszystkim odstraszał mnie czas, jaki należało poświęcić na ich wykonanie. Tu nie ma tego problemu. Podejrzewam, że się skuszę ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham hybrydy, lakierów jednofazowych jeszcze nie używałam więc nie mam porównania

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy bardzo mi się podoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten delikatny róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba kolorki są śliczne a już w połączeniu to w ogóle wypadają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor granatowy bardzo mi się podoba. Zresztą muszę przyznać, że róż też śliczny, godny polecenia.
    Uwielbiam manicure hybrydowy za trwałość, wygodę, komfort :)

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że sąjednofazowe ;D super;) chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ani jednofazowych ani zwykłych hybryd :D Ale chętnie wypróbuję :D I jedne i drugie :D W sumie zastanawiam się która opcja byłaby lepsza na początek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory. Ja na razie zaczęłam przygodę ze zwykłymi hybrydami Semilac i zaczyna mi się podobać bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze lakierów jednofazowych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam jeszcze lakierów jednofazowych. Ciekawe jakby się u mnie sprawdziły?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze lakierów jednofazowych, piękny ten jasny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooow o takich alkierach jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny efekt, i połączenie kolorystyczne bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie ważny kolor i lakier, Twoje paznokcie są idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. nie słyszałam o takich lakierach nigdy! :D Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. PIĘKNE TE TWOJE PAZNOKCIE! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obydwa odcienie prezentują się bardzo ładnie, a same lakiery faktycznie są świetną opcją dla zabieganych kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam hybrydki :) Robię ja sobie sama a lakierów nie znam :) Chętnie wypróbowałabym bo mają ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żeby nie cena ... ale i tak więcej plusów niż minusów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to byla kwestia czasu kiedy wymysla cos lepszego niz bawienie sie z hybrydami po pięć warstw hehehe :)
    cena troche wysoka, ale kiedy ogarnie caly rynek - pojawia sie lakiery o cenach znacznie nizszych :) ja jestem na tak :)
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są te lakiery:D szczególnie ten niebieski:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie robienie paznokci to czarna magia dlatego chodzę do kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. o matko ! no cena zdecydowanie niemała, bardziej się opłaca kupić kilka semilaców niż jeden ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałabym kupic lakier pro mon ophase nr18

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger