niedziela, 26 maja 2013

Cienie + eyeliner prosto z Hong Kongu ;)



Hej dziewczynyki,

Jakiś czas temu o dziwo dostałam maila z zapytaniem czy nie zechciałabym przetestowac pewnych produktów. Zaciekawił mnie fakt, że jest to firma nie z Polski a z bardzo daleka. Mianowicie chodzi o znaną już na blogsferze firmę z Hong Kongu czyli .... KKCenterhk

Oczywiście zgodziłam się, a czemu by nie spróbować kosmetyków, które przylecą do mnie zza oceanu??

No i takim sposobem jestem posiadaczką dwóch kosmetyków kolorowych ;)






Nie mogłam oprzeć się pokusie, żeby Wam pokazać Ich kopertę, a raczej ich fajne niezwykłe zamykanie. U nas to by nie przeszło.



A teraz pierwsze na plan idą cienie:

Kkcenterhk - CUICU Symphony Stereo 3 Color Shadow- No.C3112-11 


W opakowaniu mamy 3 cienie w kolorze matowej czerni, oraz szarego i białego z perłowym wykończeniem.
Konsystencja cieni bardzo mnie zaskoczyła pozytywnie. Bardzo aksamitne, kremowe cienie, które w ogóle się nie obsypują. Szczerze przyznam,że myślałam, że pójdą one do kosza, a tu taka niespodzianka. Całkiem dobra pigmentacja, która trzyma się powiece prawie cały dzień.



Za pomocą tego trio możemy uzyskać makijaż w styku smokey eye, jak i delikatniejsze lub też bardziej mocniejsze.




Cena:  5.95 $
Dostępność : KKCenterhk


LANDBIS Golden Wild Leopard Liquid Eyeliner

Drugim kosmetykiem, który dostałam jest czarny eyeliner . Tu niestety jestem rozczarowana i zasmucona.



Otóż eyeliner nie nadawł się do użycia, ponieważ był wyschnięty. Szkoda, bo końcówka zapowiadała na idealne kreski. A tu taki klops.
Nawet jednej kreski nie dało rady zrobić. Datę ważności miał do kwietnia 2013, więc chyba mam powód owego problemu ;( Szkoda, że firma wysłała mi produkt z kończącą się datą ważności ;(.



Poza tym, eyeliner ma bardzo ciekawą i zwracającą na siebie uwagę szatę graficzną. W cętki niczym leopardzia skóra ;)
Fajny, zgrabny pisaczek, który niestety nie doczekał swojej kariery na moich oczach.




Cena : 10.85 $

Dostępność : KKCenterhk


A tu makijaż użyty przy pomocą tych właśnie cieni.











                                                             Thank You KKCenterhk


A czy Wy miałyście okazję używać kosmetyków tej firmy?


Pozdrawiam

MAGDA

13 komentarzy:

  1. koperta jest bardzo fajnie zamknięta- na pół otwarta.
    dobrze, że nic z niej nie wyleciało.
    Bardzo fajne cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie fajne, ale eyeliner to niewypał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie ufam kosmetykom azjatyckim :p Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że na cieniach jest napisane Gucci, a eyeliner do złudzenia przypomina panterkę od Helenki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie ładna szata graficzna linera:)
    szkoda, że wyschnięty:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka i super wyglądają na oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. eyeliner bajerancko wygląda, ale widzę słaba pigmentacja i jest w pisaku, a ja takimi nie umiem robić kresek :p

    OdpowiedzUsuń
  8. o to cienie dobre:) Podobają mi się na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne te cienie:) szkoda pisaczka:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, zapraszam Cię do udziału w Akcji Maliny: kolorowe lato na paznokciach :) http://kosmeto-look.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger