piątek, 5 kwietnia 2013

Bingowy Kolagen do ciała

Witajcie,

Kochani u mnie istna powódz!! Kalosze pilnie poszukiwane w rozm.39 !!! hehe
Wczoraj szłam do pracy do po kostki wody, ech. Niech się skończy ta zima, bo nie wyrabiam już!!!!

Dzisiaj natomiast moje kolejna recenzja kosmetyku od BingoSpa

BingoSpa-kolagen do ciała



 Od producenta:

Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 

Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem. 
Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.






Moja opinia:

Kolagen ten jest blizniaczą wersją jedwabiu do ciała. Opakowanie takie samo, zmieniony tylko kolor etykiety. Normalna i oczywista butelka z aluminiową zakrętką ( błagam BingoSpa, dajcie dozowniki, bo idzie oszaleć )
Kolagenowy balsam posiada niezbyt gęstą i niezbyt treściwą konsystencję.Jak ja to mówię - gęsta ale jakby rzadka ;)) Rozprowadza się łatwo ale wchłania już nie koniecznie tak samo ;(

Zapach ma identyczny jak wersja z jedwabiem. Miły, przyjemny, świeży i delikatny.Ważne, że nie drażni i nie przywołuje o ból głowy.  Fajnie utrzymuje się na skórze choć krótko.

Czy kolagen spełnił obietnice producenta?? Myślę, że w pewnej części tak.  Pierwszy zauważony efekt to miła, delikatna i bardzo przyjemna skóra w dotyku. Jest to plus, który chciałabym , żeby każdy kosmetyk posiadał. Bo wspaniale jest czuć się komfortowo , czyż nie tak?
Moja skóra jest jedwabiście gładka, bardziej jędrna a nie już galaretowata w niektórych miejscach. Przy skubnięciu albo pociągnięciu za skórę, szybciej wraca ona na "swoje" miejsce. To dobry znak, że skóra  jeszcze reaguje i walczy z ubiegającym wiekiem hyhy ;(

Natomiast minusikiem jest słabe nawilżanie. Ja posiadaczka suchej skóry, muszę kłaść pokazniejszą wartstwę, by w miarę dobrze się czuć po kąpieli. Nie jest to idealny nawilżacz a raczej mleczko poprawiające estetyczny wygląd skóry. Nie jest zle ale też nie idealnie.
Tanie, w miarę wydajne mleczko, dla osób o mniej "suchotnej" skórze, chcących poprawić koloryt i jędrność, myślę,że będzie dobrym zakupem.

Cena: 12 zł./ 300 ml.
Dostępność: http://www.bingosklep.com/kolagen-ciala-bingospa-p-221.html

                                            http://www.bingosklep.com/index.php

Teraz z miłą chęcią wypróbowałabym maseczki BingoSpa. Wiosna woła a włosy moje wymagają specjalnej pielęgnacji. Więc trzeba się wziąć teraz za grzywę ;)

Może Wy kobietki polecicie jakąś sprawdzoną i dobrą??

Buziaczki

                               MAGDA

5 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ja nie mam cery zbyt suchej, może mi przypadło by do gustu, ceny mają bardzo atrakcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący recenzja, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak słabo nawilża. Ja też mam suchą skórę, która potrzebuje wielkiej dawki nawilżacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja potrzebuje mocnego nawilżacza.

    OdpowiedzUsuń