niedziela, 8 stycznia 2012

ZAKUPY W ROSSMANIKU

Witam ponownie ;))

Dzisiaj z nudów postanowiłam wybrać się do Rossmana, uzupełnić przy okazji swoje małe braki i tak oto wyszłam z ....

1.Naturalny krem oliwkowy Ziaja


Bardzo dobrze znana Nam firma na polskim rynku. Chyba nie ma osoby, któraby nie próbowała choć jednego z Ich produktów. Ofertę mają bardzo bogatą- do wyboru do koloru ;)
Ja natomiast kupiłam ten kremik nie z myślą o swojej cerze, a raczej troszkę do innych części ciała ;))
Pewnie zastanawiacie się do czegóż służy mi ten krem jak nie do twarzy?????
No więc moje drogie, używam go do miejsc, gdzie mam strasznie przesuszoną skórę, zwłaszcza zimą, a są to : moje kolanka oraz łokcie-moja zmora zimowa.
Ten krem idealnie sprawdza się na takie problemy-jest mega tłusty,starcza na długoo,więc moge mazać sie nawet kilka razy dziennie,nie płacząc, że zaraz mi sie skończy, no i cudownie nawilża;)Krem ten szybko się wchłania i idealnie pasuje na moje dolegliwości- dwa dni intensywnego smarowania i skóra jest delikatna,wygładzona,przyjemna w dotyku. Zapach przyjemny, cena jest zadowalająca jak na takie duże opakowanko,pojemniczek też wizualnie całkiem przyjemny ;)

Od producenta:
Aktywny krem z olejem z oliwek i masłem Shea do intensywnej pielęgnacji skóry suchej i normalnej.
 Działanie:
  • Ultralekka formuła – potrójne działanie: regeneracja, ochrona, nawilżanie.
  • Doskonale uelastycznia, zapewnia skórze delikatność i długotrwałe ukojenie
Wskazania:Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej i normalnej.

Substancje aktywne :

2.Kremy do rąk

A.JOHNSONS 24-godzinne nawilżanie krem do rąk

Od producenta:

Krem do rąk Johnsons 24-Godzinne Nawilżanie o wyjątkowo miękkiej konsystencji balsamu przynosi uczucie miękkości,które pozostaje nawet po myciu dłoni. Łączy w sobie substancje odżywcze,naturalny składnik nawilżający oraz zmiękczającą oliwkę. Doskonale się wchłania nawilżając skórę przez 24 godziny,aby pomóc zwalczyć 3 oznaki suchości:
1.zmniejszyć uczucie ściągnięcia;
2.zmniejszyć szorstkość skóry;
3.przywrócić świeży wygląd matowym dłoniom.


Moja opinia :
Jest to jeden z moich ulubionych kremów do rąk. Rączki po tym cudeńku są jak "pupcia niemowlaka". Szybko się wchłania, nawilża na maksa, ręce są po nim aksamitne,miękkie i prawdą jest,że nawet po umyciu dłoni efekt komfortu pozostaje jeszcze na bardzo długo i nie czuć ściągania skóry..Konsystencja delikatnego balsamu,która może odstraszyć lub też i nie,zapach też całkiem całkiem.Idealny do torebki,tubeczka z klapką, i cena przystępna, bo ok 9zł.

B.Paloma Nail Care


Od producenta:

Skoncentrowane, aktywne składniki o działaniu silnie odmładzającym wyraźnie regenerują skórę, głęboko odżywiają. Krem przywraca sprężystość skóry, likwiduje oznaki wiotczenia, widocznie rozjaśnia plamy i przebarwienia. Niweluje uczucie szorstkości, łagodzi podrażnienia. Zabezpiecza przed wysuszeniem i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Działa również wzmacniająco na paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania.Rezultaty:Dłonie są aksamitnie miękkie, gładkie i elastyczne.Składniki:




  • kolagen z elastyną













  • olej ze słodkich migdałów













  • prowitamina B5













  • witamina E













  • olej rycynowy













  • witamina C













  • allantoina






















  • Cena ok.10zł

    Opinii mojej Wam teraz nie napiszę,gdyż to jest moja nowość w pielęgnacji dłoni. Producent obiecuje Nam idealne dłonie- a jak bedzię , to się okaże ;))

    3.Eveline Cosmetics- kozie mleko+kolagen i elastyna




    Od producenta:

    Nature Line KOZIE MLEKO + kolagen i elastyna Krem intensywnie odżywczy witaminy A, E, F • filtry UVA/UVB Regeneracja i ochrona skóry Krem intensywnie odżywczy Kozie mleko z kolagenem i elastyną przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Bogactwo składników regenerująco-odżywczych sprawia, że skóra staje się wyjątkowo gładka i elastyczna. Zapewnia długotrwałe nawilżenie, niwelując szorstkość i łuszczenie naskórka. Lekka konsystencja i przyjemny, delikatny zapach dają wyjątkowe poczucie komfortu. Kozie mleko chroni skórę przed wysuszeniem, a składniki łagodzące przynoszą jej ukojenie.

    SPOSÓB UŻYCIA: stosować codziennie na twarz i całe ciało.

    210ml- ok 11zł

    No i cóż znowu ja moge Wam powiedzieć?? Kupiłam go w ciemno, od tak sobie,bo spodobało mi sie opakowanie. Gdy przyszłam do domku,musiałam szybciutko sprawdzić,czy nie okazał sie niewypałem i to jakież moje zdziwienie,gdy przy opakowaniu znalazło się aż 3 osoby ;))) Nawet po zdjęciu można zobaczyć odciski palców mamuśki i tatuśka, chcących zobaczyć co tak ładnie pachnie.No własnie,ładnie pachnie,to mało powiedziane,pachnie bardzo zjadliwie,może to dzięki koziemu mleku. Po rozprowadzeniu na dłoni,krem wchłonął się błyskawicznie.Skóra jest naprawdę mięciutka i zapach zostaje bardzo długo na skórze.Opakowanie wygodne,pudełeczko zakręcane,można spokojnie wygrzebać ostatnią ilość kremu-niestety mi nie dane będzie bo zabrała mi go mamuśka ;( W każdym bądz razie,zadowolona jestem z zakupu,bo nie tylko mi podpasował ;))

    4.Original Source

    Ha! Słynne sosiki (bo tak je nazywam ) doczekały sie świetnej promocji ;)))
    Oczywiście promocja jest w Rossmanie- kupując jeden, drugi otrzymasz gratis ;)) Za ok.10zł.
    Do wyboru są rożne zapaszki, ale ja skorzystałam z Mango & Macadamia-fajny, świeży a zarazem słodki i apetyczny zapach. Konsystencja kremowa,posiada właściwości odżywcze,czekać tylko jak sprawdzi sie pod prysznicem ;)))
    Drugim (gratisem) jest Watermint & Lemon Grass-no i tu też zachwyt zapachem-przeważnie gratisami są produkty mało schądzące z półek a ten wydaje się całkiem przyzwoity ;) Tutaj bardziej wyczuwalna jest ta trawa cytrynowa niż mięta,ale  mi to wcale nie przeszkadza.Fajny,intensywny  zapach,żel ten idealnie może się sprawdzić na poranne prysznice-pobudzi i ożezwi nasze zmysły ;)) Jak na taką promocję nie ma co narzekać tylko brać i się myć ;))


    Czekam na Wasze komentarze i pozdrawiam,
    Magda

    3 komentarze: