wtorek, 10 stycznia 2012

KAMUFLAŻE LANCRONE

Cześć Piękne,

Dziś szybciutko i po krótce bo niestety czasu brak ;(
Wczoraj przyszła do mnie zamówiona paleta 20 kremowych kamuflaży z firmy LancrOne. Troszkę się wstrzymywałam przed zakupem jej,bo nie wiedziałam czy aż taka ilośc jest mi potrzebna, no ale jak widać zaryzykowałam, kupiłam i jest moja ;)))




Jak widać paleta prezentuje się bajecznie,ale czy spełni ona moje oczekiwania???Mam nadzieję,że tak,bo z samego wyglądu jestem już zadowolona i po ciuchu moja intuicja podpowiada mi,że pieniążki zostały dobrze zainwestowane ;))

Od producenta :

Paleta 20 kremowych kamuflaży firmy LancrOneLancrOne 20 Camouflage Cream Palette - 60g

 LancrOne stworzyło linię wiodących, specjalistycznych kosmetyków do kamuflażu, które idealnie tuszują wszelkie niedoskonałości oraz przebarwienia skóry twarzy i ciała.
Selektywnie dobrane składniki oraz wysoko skoncentrowane pigmenty kremowych kamuflaży LancrOne zapewniają maksymalne krycie i wyjątkową trwałość przez wiele godzin. Odcienie zostały dobrane w ten sposób, aby można było pokryć nimi wszelkiego rodzaju mankamenty na skórze - od cieni pod oczami, po zaczerwieniania i blizny.
Oto kilka wskazówek pomocnych w doborze odpowiedniego odcienia kamuflażu:
Zielony- neutralizowanie - optycznie neutralizuje zaczerwienienia : popękane naczynka , zaczerwienione miejsca
Różowy - odświeżanie - optyczne odświeżenie ziemistej, szarej skóry: sińce pod oczami, ciemne plamki i przebarwienia
Beżowy - maskowanie - optyczne maskowanie : nierówności cery, krostki, odbarwienia skóry, plamki
Biały z mikroelementami - rozświetlanie - efektowne rozświetlenie : łuku brwiowego, policzków dekoltu
Lawendowy - maskowanie - optycznie maskuje sińce pod oczami

Składem,kolorystyką i działaniem brzmi obiecująco a czy tak będzie to się okaże ;))
Dziś niestety nie będzie recenzji na jej temat, gdyż najpierw chcę wykorzystać tą, którą jeszcze mam, ale obiecuję napisać jak tylko jej użyję ;))
Jutro-jesli czas pozwoli napiszę Wam kilka słów o tej,którą jeszcze posiadam czyli Kryolan.
A tym czasem buziaczki i czekam na Wasze komentarioo ;)
Magda,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My women's world , Blogger