wtorek, 3 stycznia 2012

TOŁPA

Witam ;))
Dziś podzielę się z Wami moja opinią na temat marki firmy TOŁPA.
    Firmę TOŁPA odkryłam przez przypadek buszując w Rossmanie po półkach szugając czegoś, co by me oko uszczęśliwiło ;))  No i takim oto sposobem ujrzałam pewną promocyjkę.
  Pudełeczko, które mieściło 2 słoiczki specyfiku do usuwania cellulitu za 58zł, czyli dość pokażna  cena.

1.BODY PRO FIRMING- uderzeniowy krem ujędrniający na biust, brzuch uda i pośladki - 200ml



Wskazania :
  • Skóra wrażliwa,
  • obniżona jędrność i sprężystość skóry w obszarach biustu, brzucha, ud i pośladków,
  • naruszona spoistość skóry,
  • niedostateczne odżywienie i brak witalności.
Skład:
Roślinne składniki aktywne:
borowina TOŁPA, kompleks ujędrniająco-stymulujący z ostropestu, przywrotnika, skrzypu polnego, protein sojowych, pszenicy i lucerny, wygładzający kompleks proteinowy z kiełków pszenicy, modelujący kompleks z guarany i algi Laminaria, napinający ekstrakt z orzechów laskowych, natłuszczające masło shea.


Moja opinia :
                          No Kochane kobitki powiem Wam,że lepszego liftingu moja skóra jak narazie jeszcze nie miała. Już po pierwszym użyciu, widać znaczące poprawy stanu mojej skóry. Jest bardziej napięta, delikatna i przede wszystkim jędrna.Stała sie pełna witalności,jest bardziej nawilżona i mnie j zwiotczała.Aż przyjemnie jest się czasem poskubać ;))Krem ma ciekawą konsystencję, która przypomina mi masę budyniową ;)) no i ma bardzo przyjemny zapach.Opakowanie,wygodne,szklane zakręcane słoiczki, które fajnie prezentują sie w łazience ;) Jedynym minusem jest tu cena, dość wysoka bo jedno opakowanie waha sie w granicy 43 zł, no i moze jeszcze to,że szybko sie kończy, ale i tak jestem zadowolona,bo rezultaty są naprawdę powalające. Używam tego kremiku co drugi dzień wraz z peelingiem z tej samej serii ;))

2. BODY PRO ANTI CELLULITE- Trójfazowy peeling modelujący,


Działanie :
  • doskonałe wygładzenie skóry,
  • wyrównanie struktury skóry,
  • poprawa napięcia i elastyczności
Skład :
       Roślinne składniki aktywne:
borowina TOŁPA, kompleks kwasów owocowych AHA z passiflory, winogron i ananasa, enzym Papaina, drobinki peelingujące.

 Moja opinia :
        No i tutaj też muszę Wam trochę pocukrować, gdyż peeling jest fenomenalny.Dzięki swoim drobinkom cudownie ściera martwy naskórek, idealnie radzi sobie z szorstką skórą na kolanach czy też łokciach. Skóra po nim jest delikatna,dobrze odżywiona, mięciutka i bardziej elastyczna. Poprawia kształt sylwetki i modeluje ją. Zapach przypomna cytrusy, być może dlatego,że zawiera kwasy owocowe AHA. Konsystencja galaretowata,kolor jak widać,podchodzi pod brunatny,dość wydajny w porównaniu z innymi peelingammi. Nie posiada barwników ani konserwantów i  za to daje im  5+

  A jak u Was sprawdziły sie te cudeńka?

  Pozdrawiam Magda,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz