piątek, 13 stycznia 2012

YVES ROCHER- DELIKATNY PEELING OCZYSZCZAJĄCY

Yves Rocher- delikatny peeling oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej.


Peeling ten dostałam od Martuchy, bo niestety jej nie odpowiadał a że ja nie odmawiam niczego ( oczywiście jeśli chodzi o kosmetyki ) , to z chęcią go przygarnęłam.
Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Urea, Sodium Cocoamphoacetate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Butylene Glycol, Sodium Cocoyl Isethionate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polyethylene, PEG-30 Glyceryl Laurate, Xantham Gum, Parfum, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Allantoin, Sodium Hydroxide, Hexyl Cinnamal, Scutellaria Baicalensis Extract, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 19140, CI 42090.
Ten piękny flakonik mieści w sobie 150ml. peelingu do oczyszczania twarzy i przeznaczony jest do skóry tłustej i mieszanej. Doskonale oczyszcza, dzięki bardzo malutkim drobinkom  (które mogłyby być ciut większe) i delikatnie złuszcza naskórek. No właśnie,szkoda, że nie złuszcza tak dobrze jak inne peelingi,ale może taki jego urok ;) Poza tym ma wiele innych plusów. Ładnie się rozprowadza, pachnie świeżo i przyjemnie,usuwa nadmiar sebum oraz oczyszcza pory ;))
Peeling nie posiada właściwości pieniących się ale za to jest bardzo wydajny. Zauważyłam, że moja skóra po jego użyciu jest mniej ściągnięta i bardziej odżywiona. Działa antybakteryjnie, nie wysusza (choć może) i nie podrażnia. Jedyne zastrzeżenie mam do opakowania- buteleczka fajna -ale dozowanie peelingu może troszkę zdenerwować. Trzeba uważać aby się nie wylało Nam za dużo niż potrzeba, ale kwestia wprawy i bedzie good ;))

Cena : 28zł / 150ml

KOsmetyki tej firmy można nabyć na ich stronie internetowej, mają wiele ciekawych promocji,co czasem warto jest się skusić ;)

                                                 www.yves-rocher.com.pl

A czy Wy już próbowałyście kosmetyków tej mark? Może polecicie coś co mogłabym i ja wypróbować ;)

 Buziaki,
 Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My women's world , Blogger