poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Odżywka utwardzająca z wapnem do cienkich, słabych i wrażliwych paznokci.

Dzisiaj Kochani o odżywce do paznokci, którą pokochałam w bardzo szybkim czasie. Sprawiła, że moje paznokcie są ze mną dłuższe na długi czas. Nie muszę się martwić, że za chwilę złamią mi się, czy rozdwoją i nie będę mogła ich pomalować, bo wiem, że mam na nie lekarstwo!! Z marką  Alessandro, wszytsko jest możliwe. Zapraszam!!

Alessandro Calcium Nail Hardener


Od producenta:

 Odżywka z wapniem dla wyjątkowo słabych paznokci - miękkich, cienkich, rozdwajających się. Idealna do wrażliwych, zniszczonych paznokci, po zdjęciu tipsów.  Wzmacnia słabe paznokcie i pobudza ich wzrost, regeneruje i nawilża płytkę paznokcia. Ekstrakt z lawendy normalizujezawartość tłuszczu w paznokciach i dodaje im elastyczności. Wapń utwardza płytkę i wspomaga ich stabilność.
Uwaga!!! Nie należy stosować odżywki jako podkład pod lakier kolorowy!!


Samo opakowanie odżywki jak dla mnie wygląda bardzo przyjemnie. ładny, kartonik, który mieści w sobie buteleczką o fikuśnym kształcie. Do tego jego zakrętka posiada wygodne wgłębienia na palce, które ułatwiają nam aplikację odżywki. Kosmetyk ma konsystencję lakieru bezbarwnego, może jest lekko rzadsza, ale nie jest to absolutnie żadnym problemem. Niebieski kolor sprawia, że na początku miałam wrażenie i obawy , że odżywka będzie barwić paznockie na niebiesko, jednak na szczęście tak się nie stało.


 Odżywkę stosuje się przez trzy dni pod rząd nakładając warstwami - każdego dnia po 1 warstwie, nie zmywając poprzednich. Po 3 dniach gdy lakier zacznie się ścierać, zmywamy zmywaczem najlepiej bezacetonowym, odżywczym. No i ponawiamy zabieg.


Efekt, po  kuracji jest bardzo zadowalający. Nie dość, że paznockie rosną w oszałamiającym tempie, to są do tego bardzo twarde. Ja z natury mam twarde paznokcie, ale teraz mam wrażenie jakbym nosiła beton zamiast pazurek. W mojej pracy często zdarzają mi się sytuacje, że tracę jakiś paznokieć, pod wpływem pewnych sytacji, a teraz kończy się tylko bólem i lekkim grymasem na twarzy ale z całym paznokciem!!


Odżywka od Alessandro to doskonała dawka witaminowa dla naszych pazurek.Płytki są zdrowe, wspaniale odżywione i zregenerowane, Nie łamią się ani nie rozdwajaja za to wyglądają na mega zadbane! Co jeszcze zauważyłam to tak jakby owa odżywka nalożona na paznokcie lekko je wybiela.


Jedynym minusem tego kosmetyku może być tylko cena bo to koszt ok 40-45 zł, więc faktycznie sporo. Jednak dla osób posiadających problematyczne paznockie, bardzo kruche, łamliwe czy rozdwajające się - polecam . Odżywka Alessandro o niebo lepsza jest od tych z Eveline Cosmetics. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona, poleciłam nawet koleżance, która po zdjęciu żeli ma paznokcie w fatalnym stanie i mam nadzieję, że będzie równie zadowolona jak ja.

Cena: 40-45 zł/ 10ml
Dostepność: on - line, http://www.alessandro.pl/

A u Was kobietki co gości w pielęgnacji paznocki??


Pozdrawiam,


MAGDA

13 komentarzy:

  1. Wow ale masz pazurki :)
    Skusiłam bym się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy u mnie by się spisała bo do tej pory wszystkie zawodziły i nic nie ratuje moich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze miałam problem z paznokciami ale tylko olejowanie daje najlepsze efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam ja ale u mnie spisala sie srednio :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam Eveline w 8w1, na szczęście sprawdza się u mnie rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze jak takie szpony dzięki niej masz to nic tylko brać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne pazurki :) Ja od dłuższego czasu nie używam niczego do paznokci. Jedynie krem do rąk i smaruje też nim paznokcie. Zauważyłam, że ostatnio moje paznokcie stały się mocniejsze, możliwe, że to przez ciąże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na szczęście mam dosyć zdrowe paznokcie, ale dla części dziewczyn widać, że bardzo fajny ten produkt, można z pazurkami wyjść na prostą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo mocne paznokcie i nie używam tego typu produktów, ale wiem jaki to jest wielki problem dla większości kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super, że tak dobrze się sprawdza :) ja raczej problemów z paznokciami nie mam, ale ostatnio coś mi pęka z boku na kciuku, więc jakaś taka odżywka by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger