czwartek, 23 kwietnia 2015

Miętowo - pastelowo z Golden Rose

Kochane dzisiaj szybciutko z pośpiechem, pokażę Wam nowy lakier. No może nie jest do końca mój - bo pożyczony, od koleżanki. Jest taki śliczny, że nie mogłam się oprzeć by Wam go nie pokazać. Tym bardziej, że u mnie otworzyli stoisko lakierów Golden Rose, więc będą u mnie częściej gościć owe lakiery.

Golden Rose Color Expert


Kolor , który posiadam to piękna pastelowa zieleń, bardziej może lazurowa, w każdym razie jest kolor bardziej na wiosnę - lato niż na te chodniejsze pory roku. Sama buteleczka jest dość spora bo posiada aż 10,2 ml produktu. Do tego długi i wygodny pędzele no i szeroki. Dwa machnięcia i pazurki pomalowane!


 Jego krycie przy pierwszej warstwie nie jest dobre, ale już po dwóch - doskonałe!! Na pazurkach zostaje w całości max do 3 dni. Potem końcówki się ścierają, lakier odpryskuje no i wniosek z tego taki, że czas na nowy kolor ;)






Nie wiem czemu ale bardzo lubię markę Golden Rose. Ich produkty są dla mnie dobrej jakości i to w bardzo dobrej cenie. Minusem do tej pory była dla mnie dostępność, bo nigdzie nie mogłam ich znależć. Na szczęście minus przemnienił się w plus i mam je w zasięgu ręki!!! Lakierom mówię stanowczo TAK, gdyż mają też mega obszerny wybór w kolorach jak i wykończeniach - więc mój portfel już powinien się bać. No i pomadeczki.... na które też poluję :)

Znacie tę serię lakierów Golden Rose?? Też lubicie miętuskowe kolorki na pazurkach??

Pozdrawiam,

MAGDA

27 komentarzy:

  1. Markę znam, ale lakierów o dziwo z tej serii nie miałam. Ten kolorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień :) Szkoda, że tak szybko odpryskują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę śliczny kolor, teraz wiosną takie pazurki wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz prześliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mięte na paznokciach, od lat mój ukochany wiosenno-letni kolor. W tym roku chyba wreszcie się skuszę na zachwalany przez wszystkich Essie Mint Candy Apple :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor. Uwielbiam matowe szminki z GR. Rzeczywiście problemem jest dostępność produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta pastelowa zieleń:) Goldenki często kupuję, z tej serii mam numer 83 szaraczka, który zmienia się do słońca na bardziej jasno-szary fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  8. padłam z zachwytu na widok koloru";D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno kupiłam pierwszy lakier z tej serii i teraz już wiem że nie ostatni :) Ta zieleń też będzie moja, niech no tylko wybiorę się do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor! Masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor obłędny! uwielbiam takie miętowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor super - ale Twoje pazurki bardzo mi się podobają - super kształt !!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny :) Lubię miętę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie lakiery GR niska cena idzie w parze z dobrą jakością. Lakier bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam tą markę, z tej serii mam kolorek pastelowy róż, nr 64 też śliczny, tak jak "Twój" miętusek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię lakiery z GR, są trwałe i posiadają w swojej kolekcji piękne kolory.
    Śliczne paznokcie i na dodatek perfekcyjnie pomalowane.
    :*

    OdpowiedzUsuń



  17. Ładny kolor, nie miałam jeszcze takiego :)


    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger