poniedziałek, 10 czerwca 2013

SYIS - regeneracja dla moich spracowanych rąk ;)

Hej, hej

Dzisiaj szybciutko, może i dość króciutko ale spieszę się do pracy.  Chciałąm Wam dzisiaj przedstawić pewien krem do rąk, który niespodziewanie trafił w me posiadanie.

 SYIS - regenerujący krem do rak


 O firmie SYIS:


Budując firmę SYIS, nam jako jej twórcom przyświecał jeden cel, a mianowicie postawiliśmy na jakość a nie na ilość.

Skuteczność i wysoka jakość naszych kosmetyków to dla nas standard. Pragniemy, aby każda osoba, która zetknie się
z kosmetykami SYIS pozostała przy nich na stałe i aby ich używanie stało się dla niej codziennym rytuałem.
Firma SYIS powstała w 2010 r we Wrocławiu.  Swoją działalność  opiera na kosmetykach o bogatych kompozycjach,
z unikatowymi składnikami, dzięki którym preparaty działają w widoczny i odczuwalny sposób w krótkim czasie. Jako twórcy firmy nie wybraliśmy łatwej i skutecznej drogi dystrybucji naszych produktów jaką jest sprzedaż za pośrednictwem znanych internetowych serwisów aukcyjnych, sklepów internetowych czy hurtowni kosmetycznych, w których personel i sprzedawcy są nastawieni są na zysk a nie na jakość świadczonych usług.

  • Dla nas wysoki standard obsługi klienta jest jedną z podstawowych wartości jakie cenimy. Pragniemy również zrobić ukłon w stronę kosmetyczek i kosmetologów, ułatwiając im dotarcie do potencjalnych klientów.  W związku z tym wybraliśmy dużo trudniejszy dla nas ale na pewno bardziej pożądany przez klienta sposób dystrybucji kosmetyków. Opiera się ona na rzetelnej i bogatej wiedzy kosmetologów, kosmetyczek i konsultantek, którzy to maja bezpośredni i częsty kontakt z klientem. Uznaliśmy, że tylko taki model, oparty właśnie o kosmetologów, kosmetyczki i konsultantki zapewni najwyższy poziom obsługi klienta – dzisiaj wiemy że ten kierunek był kierunkiem właściwym, a jakość kosmetyków i najwyższy standard obsługi wyróżnia firmę SYIS na tle setek innych firm kosmetycznych. Dzięki temu marka SYIS w krótkim czasie stała się rozpoznawalna i pożądana. Jesteśmy bowiem jedyną firmą kosmetyki profesjonalnej, która sprzedaje swoje produkty w sposób bezpośredni, bez żadnych przedstawicieli i pośredników oraz hurtowni kosmetycznych. Dzięki temu finalna cena kosmetyku jest przystępna dla każdego, a klient gabinetu kosmetycznego będzie mógł nabyć kosmetyki SYIS tylko u swojej kosmetyczki.
  • Co oznacza SYIS?
SYIS to skrót od przekazu jaki chcemy nieść:
Soft Young and Irresistible Skin
czyli Miękka, Młoda i Nieodparcie piękna skóra, Twoja skóra ! Taka może być dzięki kosmetykom SYIS.



 Opakowanie kremu bardzo mi się podoba. Dzięki prostej kolorystyce i słodkiemu wisiorkowi, nadaje produktowi dośc luxusowy wygląd. Opakowanie, jak będzie już puste na pewno będzie mi żal go wyrzucić ;(



 Konsystencja raczej rzadkawa, szybko sie wchłania, nie lepi się i jest bardzo lekka.. Zapach ma delikatny, przypomina mi lżejszą wersję balsamu Nivea, więc większość z Was wie, że do przyjemnych aromatów On należy ;) Także po aplikacji dłonie delikatnie pachną.



.
 Efekty są całkiem zadowalające, można je szybko zauważyć na skórze bardzo przesuszonej. Po krótkotrwałym intensywnym smarowaniu, przesuszenie znika. Używam go w pracy, gdzie czasami moje dłonie narażone są na kontakt z wodą, która je potem wysusza. Na skórze mniej przesuszonej trudno od razu zauważyć efekty, na pewno skora jest delikatna, miękka, dużo bardziej gładka i przyjemna w dotyku.

Moje dłonie po zastosowaniu prawie już całego opakowania, są faktycznie zregenerowane. Ich stan poprawił się co widoczne jest gołym okiem. Nawet mój W. powiada, że  kiedy bierze mnie za rękę czuje jakby miał styczność z " innymi" dłońmi ;)  Więc efekty nie tylko ja zauważam ;)

Krem mam o poj. 50 ml. i jest to idealna wersja do torebki. Choć wyglądem lepiej pasuje jak stoi sobie na stoliczku niż przewala się w torebce ;)

Polecam wszystkim którzy mają problemy z suchymi dłońmi, ponieważ ten krem jest prawdziwym wybawieniem. Jestem z kremu bardzo zadowolona.

Jedyne co mnie martwi to chyba słaba dostępność, bo jak na razie tylko on - line bądz u konsultantek.

Jeżeli jesteście zainteresowani kosmetykami tej firmy zapraszam do odwiedzenia strony producenta http://syis.pl/  oraz na Fanpage KLIK

A teraz lecę, nie wiem jaka u Was pogoda, ale ja dziś chyba w pracy będę spała z otwartymi oczami. Czuję, że i kawa nie pomoże ;( Oby do końca dnia przetrwać ;)

Buziaczk

                         MAGDA

7 komentarzy:

  1. ciekawy produkt, a jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda nieźle mam nadzieje, że taki też jest w działaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale krem zapowiada się ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie opakowanie przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tej firmy. Opakowanie przykuło moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygująco wygląda, chętnie poznałabym go w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger