czwartek, 20 czerwca 2013

Efektima Push Up-Cure - Intensywne Serum Modelujące Biust


Kochani pogoda dzisiaj jest wykończająca!!! Na szczęście miałamm wolne od pracy, więc była okazja  by nabrać trochę kolorku ;)

Dzisiaj natomiast chcę jeszcze zapoznać Was z recenzją kolejnego kosmetyku od Efektimy


Efektima Push Up-Cure - Intensywne Serum Modelujące Biust




"Garść informacji "



Skład:


Serum modelujące biust posiada równie mocno informujący kartonik a  w nim buteleczka z fantastyczną pompką.
Opakowanie identyczne jak z kuracji antycellulitowej. Wygodne, estetyczne i ładnie się prezentuje na toaletce ;)


Konsystencja dość rzadka w formie białego mleczka o delikatnym i przyjemnym zapachu, który niestety nie utrzymuję się długo na skórze. Mleczko bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając przy tym żadnej lepkiej czy tłustej powłoczki.


Kosmetyku używałam codziennie przez ponad miesiąc. Szczerze też nie nastawiałam się na efekt " młodych piersi " ;) Jednak jakby skuteczność kosmetyku widzę w innych kwestiach. Skóra wokół piersi i przy dekolcie jest bardzo aksamitna i bardziej napięta. Codzienny masaż pozytywnie wpłynął na ich wygląd, ale push - upu niestety nie zauważyłam .
Nie mniej jednak nie smuci mnie ten fakt, gdyż codzienna pielęgnacja korzystnie wpłynęła na ich stan ;)

Cena: ok 25zł/ 150ml

Serum otrzymałam do testów od portalu http://www.bangla.pl/ w ramach współpracy z Klubem Kejt





A Wy kobietki znacie to serum?


Pozdrawiam

                                             MAGDA

5 komentarzy:

  1. kiedyś pewnie wypróbuję, teraz mam evelline

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, szczerze mowiac jakos nie ciagnie mnie to tego typu produktow ;)
    Chociaz moze kiedys, kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale zdecydowanie muszę je poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak ja marzę o takim dniu wolnym od pracy, kiedy mogłabym do woli poleniuchować ;)
    co do serum - mam bardzo podobne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety ,cudów nie ma ale fajnei by było mieć taki specyfik z efektem push up;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger