wtorek, 18 czerwca 2013

Muffinka do masażu?? A co to?


Witam,


Jakiś czas temu miałam okazję wypróbować na swoim ciele muffinkę do ciała i masażu. Przyznam, że wczesniej nie miałam styczności z "muffinką" i byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Kosmetyk dostałam dzięki współpracy ze sklepem www.pl-uroda.pl


Shea SPA Fit do ciała i masażu drzewo sandałowe witalizujace



Oczywiście muffinka podczas transportu zmieniłą swoje gabaryty i wygląd ogólny, ale na szczęście nie przeszkodziło mi to w uzyciu jej.




Kilka słów od producenta:
Właściwości masła z drzewem sandałowym:
  • masło wzbogacone jest zapachem drzewa sandałowego,
  • posiada właściwości witalizujące,
  • bogaty komfort nawilżania dzięki wysokiej zawartości Masła Shea (80%),
  • obfite w witaminy z grupy E+C, wzbogacone sześcioma olejami: arganowym (EcoCert), avokado (EcoCert), makadamia, ze słodkich migdałów, z pestek winogron i oliwy z oliwek,
  • delikatna konsystencja kusi delikatną wonią, dbając o Twoje ciało i stan ducha,
  • masło przeznaczone jest do wszystkich rodzajów skóry, pozostawia delikatny film nadając skórze aksamitną miękkość, nie powoduje zaczopowania ujść mieszków włosowych,
  • jest ono naturalnym filtrem UV; wspomaga proces zatrzymania wody w komórkach zachowując naturalnym poziom nawilżenia oraz pH skóry,
  • pomocne jest także w niektórych chorobach skóry jak trądzik, łuszczyca czy dermatozy,
  • nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, pochodnych ropy naftowej, substancji z upraw modyfikowanych genetycznie (ECO FORMUŁA),
  • masło w kontakcie ze skórą i pod wpływem jej ciepła zmienia konsystencję na płynną,
  • masło doskonale stymuluje, uelastycznia, dostarcza skórze witamin, antyoksydantów, głęboko nawilża, poprawia krążenie, wzmacnia i odżywia naskórek, relaksuje, zapewnia dobre samopoczucie,
  • można stosować jako BALSAM do suchej i bardzo suchej skóry.


Moja opinia:

Zacznę od opakowania, które jak dla mnie jest bardzo pomysłowe ;)
 Otóż kosmetyk dostajemy w normalnej papierowej foremce na babeczki, która wypełniona jest aż po same brzegi.
Kolor "masła" jest biały a jego konsystencja przypomina mi roztwór cukrowy. Taka mieszanka zawiera grudki , które wyglądają na zwarzone i są wyczuwalne w kontakcie ze skórą.. Zatem Nie jest to idealnie czyste i miałkie masło. Ale porównanie mi się trafiło hehe

Zapach bardzo przyjemny,  tropikalny, świeży.



Masełko w początkowej fazie jest zbite i ściśnięte, dopiero pod wpływem kontaktu z temperaturą ciała, rozpuszcza się, staje się płynne i przezroczyste.
Do momentu rozpuszczenia dość ciężko się go rozprowadza po skórze, dopiero póznej idzie łatwo i głaciutko.



Używałam go na sucho do masażu jak i na delikatnie wilgotną skórę po kąpieli. Masełko fenomenalnie nawilża, pozostawia tłustą powłoczkę, którA po chwili wsiąka w skórę czyniąc  ją odprężoną i zrelaksowaną.
Moje ciało dzięki muffince jest mięciutkie, gładkie i co ważne używając go do masażu można rzeczywiście się przy nim, a raczej przy zapachu porządnie zrelaksować.

Szkoda, że jest jej tylko 50g i starcza raptem na dwa porządne zabiegi całego ciała i fakt, że troszkę zle się potem wybiera resztki z "foremki". Jest to dobra wersja  balsamu do podróży ;)

Ogólnie jestem na tak z przygodą z muffinką, myślę, że jeszcze nie raz z niej skorzystam.

CENA: 11.50 zł


                                                           http://www.jm-spawellness.com/
                                                          fANPAGE KLIK

A czy miałyście okazję wypróbować muffinek??


Pozdrawiam
                               Magda

14 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji wypróbować czegoś podobnego ale zaciekawiłaś mnie.Muszę się rozejrzeć za czymś takim.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko fajnie tylko opakowanie niepraktyczne, bardzo chciałam dostać tą muffinkę ale nie znalazła się w żadnej z moich paczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowanie dziwne i troszkę nieporęczne ;(

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie ;D taka niekaloryczna babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wszystkie babeczki powinny byc niekaloryczne hihi

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam ;)ale bardzo lubię tego typu produkty fajnie nadaje się na prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ostatnio myslałąm by bratowej taka sprezentować ;)

      Usuń
  5. Na pewno świetnie nawilża takie masełko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się muffinka bardzo podobała i u mnie wystarczyła jakoś na więcej użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałowałam bo mam suchą skórę, więc niestety na więcej seansów zabrakło ;(

      Usuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger