środa, 26 czerwca 2013

Little Hotties - no i zakochałam się!!!

Hejjj,

Jakiś czas temu pisałam Wam zapowiedz pachnącej przesyłki. Otóż dzisiaj nastał ten dzień, kiedy mogę się z Wami pochalić opinią na temat nwych mini wosków Litlle Hotties .
Jest to nowość, którą wprowadził sklep aromatella.pl i myślę, że tym sposobem, zyska jeszcze więcej klientów, gdyż mini woski są fenomenalne!

Przypomnę, że dostałam aż trzy zestawy, które różnią się od siebie nie tylko zapachem, ale  kształtem i  kolorem.

Pierwszy z nich to:

 
1. OWOCOWE
Marakuja + Tropikalne Piaski + Truskawka = smoothie z owoców tropikalnych




Moja pierwsza przygoda z woskami i takie zaskoczenie! Mocny, intensywny zapach, który w mgnieniu oka rozprzestrzenia się po całym mieszkaniu. Jest to mocne połączenie owoców, co od razu można wyczuć. Słodkie truskawki, które mnką za dojrzałą marakują, leżącą na tropikalnych piaskach. Taka mieszanka wywołuje prawdziwie egzotyczne fantazje! Doskonały zapach na lato, świeży, bardzo owocowe, wręcz cieknące soczystym sokiem z wnętrza samego tropiku!!! Aj można się zatracić jak nic!


2. KWIATOWE FANTAZJE
Cytryna + Kwiat pomarańczy + Cytrusowa zamieć + Świeże Figi = świeżość Toskanii




Tu Kochani niestety moje roztargnienie sprawiło, że podczas rozpływania się w poznawaniu zapachu, zapomniałam cyknąć fotki , przypomniało mi się dopiero w momencie, kiedy kapnęłam się, że w kominku nie bardzo jest już co fotografować ;( Na szczęście zostało mi pierwotne zdjęcie z formą i kolorami wosków.
Świeżość Toskanii jest wersją kwiatową w połączeniu z cytrusami. Równie intensywna mieszanka, wypuszcza pierw przodem  kwaśne cytrynki, które łączą się wzajemnie z delikatnym ale podkreślającym akcent kwiatem pomarańczy. Jest to zapach bardzo odprężający i relaksujący i bardzo pozytywny. Nie drażni nosa wręcz otula ciepło i delikatnie muska nos, całe ciało, całe mieszkanie!



3. ŚWIEŻE
Świeżość bawełny + Na Fali + Fale oceanu = morska świeżość



Tu natomiast widzę morze, pełne otwarte błękitne morze a nawet lazurowy ocean. Z łatwością można przenieść się na błęktiną lagunę i poczuć na sobie morską bryzę, która ożezwia na maksa. Spokój, relaks, pełna swoboda ot co wyczynia Morska świeżość! Bardzo spokojny równie mega rozluzniający zapach idealny do ulubionej książki i ciepłego kocyka ;)

Ogólnie rzecz biorąc wszystkie Little Hotties ( 3 moje wersje), które miałam są zapachowo bardzo mocno intensywne! W życiu nie pomyślałabym, że taki maleńkie woski dają więcej zapachu niż nie jedna świeczka!!
Jest to naprawdę dobra inwestycja, niż te wszelkie zapacho-olejki czy inne gadżety!
Mało tego Little Hotties można łączyć we wszelaki sposób, tworząc inny , ciekawy zapach przy tym dobrze się bawiąc.

Kupić możecie w pojedynczych zestawach jak równie w całym pakiecie, który mieści aż  35 różne wspaniałe, pachnące woski Little Hotties.

Cena: 9.90 zł / 7 sztuk
          34.90 zł / 35 sztuk

Dostępne oczywiście na stronie http://aromatella.pl/

                                                  http://aromatella.pl/

Czy miałyście już okazję poznać się z mini woskami Little Hotties??  Czy tez uwielbiacie zatracić się w pięknych zapachach??

Pozdrawiam
 
                                     MAGDA

21 komentarzy:

  1. ja muszę się skusić na takie woski :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach marakuji! Moze sie skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super prezentują się te woski, zarówno wizualnie jak i jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena konkurencyjna dla Yankee Candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak wypadają w porównaniu do YC?

    OdpowiedzUsuń
  6. super kominek, też musze w jakiś zainwestować i wypróbować w końcu woski;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeżość bawełny mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam straszną ochotę na te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super wyglądają te woski! I tak pięknie opisałaś ich zapach, że aż mi do nosa przez ekran trafił :D
    Chyba się skuszę!

    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, woski wyglądają super, spróbuję na pewno ! Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  11. tych nie znam zupełnie a cena dość zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam żadnych wosków, ale opis fantastyczny, zapach musi być piękny...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger