poniedziałek, 24 czerwca 2013

GO Cranberry - Intensywnie Nawilżające Serum Przeciwzmarszczkowe na Noc

Hej hej,

Kochani jak tam po upałach?? Ja szczęście skorzystałam ze słoneczka, a już się bałąm , że w tym roku praca mnie tak pochłonie, że znowu będę blada chodzić po ulicach i straszyc ;)

Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła kosmetyku, kolejnego, z serii GO Cranberry. 

GO Cranberry - Intensywnie Nawilżające Serum Przeciwzmarszczkowe na Noc






 Jest to kolejny kosmetyk z serii "żurawinowej", który miałam możliwość testować dzieki Labolatorium NOVA.

Serum podobnie jak krem pod oczy, posiada estetyczne, plastykowe opakowanie z pompką.
Konsystencja serum jest dla mnie za rzadka i przy rozsmarowywaniu tworzy białą taflę, która po jakimś czasie znika, wnikając w skórę.
Pachnie ładnie, przyjemnie i nie drażni nosa.


 Tutaj kilka informacji od Producenta:


 I składzik :



Krem stosowałam tylko i wyłącznie w okolicy szyi i dekoltu. Niestety te okolice, są u mnie najbardziej widoczne pogorszonym stanem skóry. Więc jak mogę to staram się, konserwować je w najlepszy dla mnie sposób. Tak też ten krem był moją kuracją.


Po zużyciu całego opakowania mogę śmiało stwierdzić, że moja szyja jest wspaniale nawilżona i bardziej jędrna. Nabrała elastyczności i nie jest już taka wiotka w dotyku.

Natomiast na moim  dekolcie zauważyłam również poprawę. Kreseczki typu ala "zmarszczenia" ładnie się wygładziły i nie są już tak widoczne. Codzienne nakłądanie serum rano i wieczorem jak najbardziej  dało efekty, z czego jestem mocno zadowolona.
Bardzo polubiłam to serum. Cieszę się ,że bardzo dobrze nawilża skórę, bo moja tego specjalnie mocno potrzebuje a On doskonale sobie z tym poradził ;)

Do tego naturalny skład, co nie podrażnia i nie uczula skóry ;)

Za takie działanie, cena, uważam, bardzo przystępną
Cena: 27.06 gr.

Odpowiada mi opakowanie z pompką, zapach i konsystencja, do tego jest bardzo zaskakująco wydajny. Niby 30 ml. a wydawałoby się, jakby miał co najmniej z 50ml. ;)


Ogólnie teraz moja szyja i dekolt są miłe w dotyku, ładnie odżywiona i zadbana skóra i dzięki "Żurawince" .

Do kupienia na stronie producenta: klik



                                                             http://www.novakosmetyki.pl/



Miałyście okazję próbować " żurawinowych " kosmetyków??

Pozdrawiam
                            MAGDA

7 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam okazji testowania tych kosmetyków.
    byłby idealny do mojej suchej skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżanie ma doskonałe, więc będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  2. ja przeciwzmarszczkowego jeszcze nie miałm nigdy ale jużchyba czas się rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się opakowanie, estetyczne, wygodne w stosowaniu. Może kupie dla mamy :) Mnie osobiście chyba jeszcze takie cudo nie potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak opakowanie ma, fantastycznie estetyczne i bardzo wygodne ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kosmetyk, a nigdy wcześniej go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger