poniedziałek, 2 lipca 2018

Balea Antyperspirant 5w1 Protection 48h ochrona




Jestem kobietą, której na szczęście ciało nie płata figla. Chodzi mi tu o wszelkie niedogodności spowodowane alergiami czy podrażnieniami np. po kosmetykach. Tak samo jest w kwestii potliwości. Będąc mamą potrafię cały dzień chodzić z mokrym czołem ale moja skóra pod pachami jakoś tego tak nie odczuwa. Przeżywając mega stres czy nawet ćwicząc nie zauważyłam bym jakoś mocno się pociła. Nie mniej jednak lubię mieć sprawdzone produkty, które pomagają utrzymać świeżość przez długie godziny! 


Z kosmetykami Balea oj dłuższy czas nie miałam styczności. Z lekka mam już dość ich szamponów, odżywek, ale za to lubię wracać do ich dezodorantów. Są nie tylko tanie ale całkiem skuteczne i fajnie potrafią pielęgnować skórę pod pachami. W ostatnim czasie skusiłam się antyperspirant 5w1, który ma działać aż do 48 godzin, chronić przed wilgocią, oraz nie pozostawiać białych plam jak również nie tworzyć żółtych pozostałości.


To kolejny antyperspirant od Balea, który mam i który całkiem przyjemnie się spisuje. Za dość niską cenę bo ok 6 zł mam naprawdę fajny dezodorant, który odświeża na dość długo, przy czym zaznaczam, że nie mam problemu z jakimś nadmiernym poceniem. Jest dla osób powiedziałabym o umiarkowanym problemie. Co w nim mi się podoba to jego zapach. Pudrowy, lekki i długotrwały. Plusem jest też porządny aerozol, który przy jednym pryśnięciu strzela sporą dawkę produktu. Czy zostawia plamy? Powiem tak, nie wierzę w kosmetyki, które nie brudzą, one zawsze coś po sobie zostawią. Dlatego staram się spryskiwać skórę dość wcześniej przed ubraniem, by kosmetyk porządnie wchłonął i wtedy jest mniejsze kuku. 



 Antyperspirant od Balea nie jest jakimś doskonałym kosmetykiem, który sprawdził by się w maratonie sportowca ale dla niewymagających mamusiek jest sympatyczny! Osobiście lubię i używać go będę dalej. Do codziennego użytku dla mnie jest wręcz idealny! Nie czuję bym po nim jakoś się pociła ani też nie czuję by zapach na skórze zmieniał się w negatywnym słowa znaczeniu.  Nie piecze i nie podrażnia! Balea 5w1 sprostał moim wymogom.  Te 48h to raczej z lekka na wyrost producent walnął, ale fantastycznie odświeża i to na  dość długo, niweluje wszelkie inne i dziwne "aromaty" i sprawia, że po prostu czuję się świeżo przez cały dzień, a o to chyba chodzi w kosmetykach tego rodzaju!




Pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. Lubię ich produkty, choć akurat antyperspirantów nie używałam. Te drogeryjne ostatnio jakoś mnie podrażniają i teraz próbuję jedynie z tymi naturalnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 w jednym brzmi zawsze zachęcająco. Nie znam produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że ogólnie wszędzie tą markę widzę w sieci - w sklepach chyba nie rzuciła mi się w oczy. Zdania czytałam podzielone i intrygują mnie ich produkty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pamiętam nawet ile lat temu miałam ostatnio antyperspirant w sprayu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego antyperspirantu. Marka mnie cały czas ciekawi, więc jest szansa, że kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam jeszcze produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji używać, wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam dostępu do produktów Balea. Antyperspirant wydaję się być fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami korzystam z dezodorantów tej firmy, ale głównie ze względu na ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kosmetyki Balea ale bardziej te do kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tej marki, miałam tylko żele pod prysznic, może kiedyś wypróbuję antyperspirantu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbuję. U mnie skóra szybko się przyzwyczaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, jeszcze nigdy nie używałam produktów tej marki, ale może kiedyś będę miała okazję wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno nie używałam produktów z BALEA - koniecznie muszę,to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dezodorantu z Balea jeszcze nie miałam, ale samą markę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie próbowałam . Ale może wypróbuje . Ciekawie ja się sprawdzi . Szukam teraz zamiennika antyperspirantu w kulce Nivea. Na co tak skutecznego ale nie testowanego na zwierzętach

    OdpowiedzUsuń
  18. czesto jak jestem z DE to robię zapas tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tej marki nie znam, jestem wierna Dove

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie pewnie byłby zbyt lekki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowanie wolę naturalne produkty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger