niedziela, 9 kwietnia 2017

Zgarnij organiczny krem POSE tylko dla siebie ;)

Kochani jak Wam mija niedziela? Ja bym najchętniej ją całą przespała. Na przebudzenie i otrzezwienie mam dla Was szybkie rozdanie. Do wygrania jest organiczny krem do twarzy marki POSE. Co trzeba zrobić aby wziąć udział w zabawie, dowiecie się poniżej ;)


Aby zgarnąć kremik musisz obserwować mojego bloga oraz polubić stronę sponsora na FB klik
Jak macie ochotę możecie również  zaobserwować mój profil na Instagram  klik albo na FB klik

Konkurs trwa od dziś 9.04. do 25.04 do godz. 23.59


REGULAMIN:

1. Organizatorem  rozdania jestem ja: mm-world-of-women.blogspot.com
2.Sponsorem nagrody jest firma POSE
3. Wyniki ogłoszę w przeciągu 1-3 dni od zakończenia rozdania (w zależności od tego ile będzie zgłoszeń)
4. Osoba, która wygra, proszona jest o wysłanie swojego adresu w terminie do 3 dni od losowania. W przypadku braku adresu, losuję kolejną osobę.
5.  Nagrody zostaną wysłane najszybciej jak tylko to będzie możliwe (myślę, że w granicach tygodnia).
6. W rozdaniu udział mogą brać zarówno osoby z Polski jak i z zagranicy, jednak wysyłka jedynie na terenie Polski
7. Rozdanie zostanie anulowane gdy nie przystąpi do udziału minimum 30 osób.
 8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany w regulaminie. 9. W rozdaniu nie mogą brać udziału osoby prowadzące blogi typowo rozdaniowe!
 
9. Do rozdania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
10. Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).



Zasady są bardzo proste także myślę, że i nagroda warta wzięcia udziału w zabawie. Życzę powodzenia wszystkim i pozdrawiam ciepło,







7 komentarzy:

Copyright © 2016 My women's world , Blogger