wtorek, 18 kwietnia 2017

Czerwone szpilki od NEESS

Czerwień nigdy nie wychodzi i raczej nie wyjdzie z mody. Czy to jest czerwona szminka, bluzka, czy torebka. Czerwień to jest czerwień i zawsze będzie HOT! Nawet czerwone szpilki jakimi jest lakier hybrydowy marki NEESS ;) Prosto, kobieco i z klasą taki jest właśnie ten lakier, ale sami zobaczcie i oceńcie.


Jest to moja pierwsza przygoda z tymi hybrydami. Buteleczki mają 8ml, opakowania są solidne, z wygodnym pędzelkiem, średniej długości. Konsystencja ich jest całkiem dobra. Nie spływa na skórki i nie kurczy się. O dziwo zapach ich przypomina mi standardowy lakier do paznokci.Co do trwałości to jest bardzo dobrze. Testuję je już ponad miesiąc i jak na razie nie mam zastrzeżeń.


 Nie tracą swojego koloru, nie odpryskują i nie uczulają. Lakier nakładałam na bazę również marki NEESS, ale o niej w oddzielnym poście. Zdjęcia, które widzicie są z tygodniowym odrostem. Krycie  lakieru 7566 oceniam w skali 1:10 na 9. Jest super, dwie warstwy w zupełności wystarczy.


 Jeśli chodzi o kolor, to tak jak wspomniałam wcześniej. Czerwone szpilki to typowa czerwień, klasyczna, wizytowa, zawsze  modna i nadająca kobiecie sexapilu. Kolejna marka lakierów hybrydowych, która chwali się pozytywną opinią w sieci. Do tego prężnie się rozwija i poszerza swój asortyment. Od lakierów po akcesoria do manicure oraz pędzle do makijażu czy szczotki do włosów. Mnie osobiście kusi seria lakierów hybrydowych by Cleo. To piękne pastelowe odcienie idealne na wiosnę!

Cena: 29.99 zł (aktualnie trwa promocja 2+1 )

A u Was co króluje wiosną?? Jakie kolory lubicie?



Pozdrawiam,



30 komentarzy:

  1. Czerwień to klasyka mi nie znudzi się nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne paznokcie :) też lubię taką czerwień! lakierów tej marki jeszcze nie używałam, ale dobrze wiedzieć, że są bezproblemowe w aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i ksztalt paznokci 10/10! <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta czerwień - taka klasyczna i zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna klasyczna czerwień. Uwielbiam taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwień mi sie na paznokciach podoba, ale niezwykle rzadko ją nosze.
    Mam dwa lakiery Ness w swojej kolekcji, zobaczymy jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień to czerwień - na paznokciach pasuje niemal do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czerwień, ale zawsze mocno się irytuję przy malowaniu, bo jak zwykle muszę wyjść na skórki :P
    Obserwuję, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna czerwień :) lubię takie klasyczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, długie paznokcie, kocham czerwień

    OdpowiedzUsuń
  11. CZERWIEŃ - na ustach i na paznokciach,to jest TO :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie klasyczna czerwień gości na pazurkach każdą porą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuuuuu uwielbiam lakiery, a czerwony zawsze muszę mieć :) To najbardziej elegancji z kolorów i zawsze do wszystkiego pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor! Uwielbiam czerwień :*
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Do czerwieni mam ogromną słabość i ta również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to jeden z tych kolorów, który zawsze jest w modzie :) piękny!
    z lakierami hybrydowymi nie mam póki co doświadczenia :) zastanawiam się nad zakupem pierwszego zestawu i być może wybór padnie właśnie na lakiery Neess :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam czerwień :) często właśnie króluje na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Do tego koloru faktycznie będę pięknie pasowały czerwone szpilki, jak sama nazwa wskazuje. Chętnie bym się w takie zaopatrzyła, ale teraz najważniejsze są buty dla dzieciaków i myślę, że kupię im coś na stronie https://butymodne.pl/american-club-tkanina-p13.f121.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy muszę przyznać, ja zawsze stawiałam na pastele ale chyba skuszę się na taką stylizację :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger