sobota, 22 kwietnia 2017

Pielęgnacja stóp z kremami od Fitocosmetic

Nie wiem czemu ale moje stopy są wiecznie poszkodowane. Zawsze obiecuję sobie , że wezmę się w końcu za nie no i koniec końców wychodzi zawsze to samo, czyli nic. Zapominam o ich pielęgnacji, choć pod nosem stoją kosmetyki przeznaczone tylko i wyłącznie dla nich. Nadszedł chyba już ten czas i mam nadzieję, że będzie on trwał a pomagają mi w tym kosmetyki do pielęgnacji stóp od Fitocosmetic.


 Fikuśne wiaderka, każde z nich o pojemności 155 gr. Konsystencja obu kosmetyków jest dość gęsta, dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Przyjemne zapachy obu kremów  no i ich działanie i zastosowanie ma Nam dać piękne i zadbane stopy.


100% Naturalny Chłodzący krem żel do Stóp FIT


Naturalny Żel - krem odżywczo- chłodzący do stóp. Stworzony na bazie ekstraktu końskiego kasztana, olejku mięty oraz lawendy. Żel - krem skutecznie pomaga zlikwidować zmęczenie nóg. Delikatna struktura kremu natychmiast wchłania się i neutralizuje uczucie zmęczenia i ciężkości w nogach. 

100% naturalny bez GMO i Parabenów.

Skład INCI: Aqua Camellia Sinensis Leaf water Оrganic Prunus Amygdalus Dulcis Oil Caprylic / capric triglycerides Glycerin Cetearyl Alcohol Glyceryl monostearate Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer Lavandula Angustifolia Extract Aesculus hippocastanum Extract Chamomilla recutita Extract Laminaria Saccharina Extract Mentha Piperita (Peppermint) Oil Menthol Parfum Sodium Benzoate Potassium Sorbate Sorbic Acid Benzyl alcohol.



Co jak co ale po kremy chłodzące do stóp jakoś nigdy nie sięgałam. Raz, że nie mnie nie ciągnęło do nich, po drugie, że nie miałam takiej potrzeby. Teraz po urodzeniu dziecka moje stopy potrzebują nie tylko chłodzenia ale całkowitej regeneracji. Krem idealnie spisuje się wieczorem, kiedy to już mam chwilę dla siebie. Po "sekundowym" prysznicu siadam na łóżku i zaczynam masaż moich stóp właśnie z tym kremem. Delikatna konsystencja i szybkie wchłonięcie pozwala mi ukoić je po całym dniu łażenia. Dzięki lawendzie i mięcie efekt chłodzenia jest subtelny i świetnie można się wyciągnąć i dać odpocząć stopom. O takim relaxie moje nogi marzyły. Zawarty ekstrakt końskiego kasztana eliminuje stany zapalne, jednak u mnie aż takich objawów nie było, więc nie mogę się wypowiedzieć, czy faktycznie na to pomaga. 

100% Naturalny Krem Do Stóp Odżywiający FIT


 Naturalny, odżywczy krem do stóp intensywnie odżywia i zmiękcza skórę. Krem stworzony na bazie olejku lnu i jałowca. Nasycona struktura kremu odżywia suchą skórę stóp. Olejek lnu i ekstrakt jałowca nawilżają i zmiękczają skórę, sprawiając iż skóra jest bardziej gładka.

100% Naturalny, bez GMO i Parabenów.

 SKład INCI: Aqua Organic Persea Gratissima oil Glycerin Glyceryl Monostearate Caprylic/capric triglycerides Hydrolyzed Сashmere Protein Pistacia Vera Seed oil Glyceryl stearate Cetearyl Alcohol Xanthan Gum Acrylates/Vinyl Isodecanoate Crosspolymer Linseed Oil Juniperus Communis Fruit Oil D-panthenol Parfum Sodium Benzoate Potassium Sorbate Sorbic Acid Benzyl alcohol.



Odżywczy krem do stóp nie spisał się już tak dobrze jak jego kolega. Zacznę od plusów. Krem posiada składniki aktywne takie jak jałowiec, który wzbogacony jest w fitoncydy, taniny, odbudowuje skórę, odżywia i nawilża. Znajdziemy tam również olej z lnu, który ma Nam łagodzić podrażnienia i stany zapalne na skórze i jest doskonały do pielęgnacji skóry wrażliwej. Krem ma przyjemny zapach, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Po zastosowaniu kosmetyku mam średnie odczucia. No i tu by było na tyle jeśli chodzi o plusy. Minus jego taki, że za groma on nie nawilża. Moje stopy po zimie i po ciąży są w opłakanym stanie. Suchota ogarnęła ich do maximum. To słodkie wiadereczko niestety nie poradziło sobie z tym. W jakimś stopniu łagodzi to uczucie ściągnięcia skóry ale nie na tyle bym mogła o tym zapomnieć.



Czy polecam te wiaderka pełne kremów do stóp?? Otóż jeśli chodzi o krem chłodzący to jestem na TAK. Świetna sprawa dla stóp zmęczonych, potrzebujących chwili odpoczynku i szybkiego ukojenia. Natomiast odżywczy krem jest dobry dla skóry mało wymagającej. Moja pustynna warstwa naskórka niestety nie dopuściła kremu do siebie na tyle bym mogła zobaczyć  a przede wszystkim odczuć jakąś znaczną różnicę. Może z czasem kiedy jej stan się poprawi ponowni dam mu szansę ale na chwilę obecną nie poradził sobie z moim dyskomfortem. No i chwalące jest to, że oba kosmetyki są w  100% naturalne!


Cena: 14.90 zł
Dostępność: http://bioika.pl/

A może znacie jakiś dobry krem, co radzi sobie z pustynią na stopach?



Pozdrawiam


20 komentarzy:

  1. Ale fajne opakowanie:)
    Moje stopy zawsze są zaniedbane.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem chłodzący to coś dla mnie, fajne wiadereczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie jak szpachla :D hehehe nie podoba mi sięto opakowanie ;((

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki krem, muszę w końcu zacząć dbać o swoje stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko używam kremów do stóp - balsamuję całe ciało, ale ten chłodzący mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty z tych opakowań :-) Tych produktów jednak jeszcze nie miałam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marka zupełnie nie jest mi znana

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam styczności z tymi produktami i firmą, ale brzmią ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturalnosc to ich ogromny plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te wiadereczka (opakowania)

    OdpowiedzUsuń
  11. he he nie znam ale mają smieszne pudełeczka jakby wiaderka do piaskownicy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na opakowanie jest ciekawy, ale dla mnie dużo bardziej praktyczne są tubki. Szkoda, że krem odżywczy okazał się być mało skuteczny, dla moich wymagających stóp na pewno będzie zbyt słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  13. takie wiadro to bym na 3 miesiace miała jak nic ;p ale nie znam go ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że opakowanie produktów zaskakuje :) a nie myślałaś o zabiegach parafinowych co jakiś czas? Parafina świetnie nawilża i na pewno lepiej się sprawdzi niż np. jednorazowe skarpetki nawilżające. To dobry sposób regeneracji po zimie.

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze, że chociaż jeden z nich się sprawdził :) u mnie z pielęgnacją stóp jest tragedia :D położyłam sobie krem do stóp przy łóżku, ale i tak nic mi to nie dało

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tych kremach. Ale ciekawe mają opakowania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger