wtorek, 15 września 2015

Nicole Cosmetis woda perfumowana 024- Chanel Allure

Lubicie perfumy? Chyba każda kobieta je kocha. Na pewno znajdą się tutaj fanki delikatnych a może intensywnych zapachów, kwiatowych a może owocowych aromatów, bez których nie da się przejść obojętnie. Jest tyle zapachów, że w głowie się nie mieści a ja oczywiście wszystkie chciałabym je mieć.

Dzisiaj mam dla Was zapach, który powala na kolana, jak nie swoją nutą to jego mocą!!!

 
NICOLE Cosmetics to marka oferująca unikatową linię perfum i wód toaletowych, a także najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci. Szeroka gama męskich i damskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie produkty Nicole przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA.


Nicole 024 (grupa: kwiatowe): mandarynka, jaśmin, mech dębu, magnolia, piwonia, kapryfolium, wanilia, lilie wodne, róża


W szklanej buteleczce z atomizerem otrzymujemy 30 ml perfum. Sama buteleczka jest bardzo praktyczna i wygodna. Wykonana z solidnego i dość grubego szkła, dzięki czemu można nosić ją w torebce bez obawy , że się zbije. Korek również mocno dociskany do opakowania i po intensywnym walaniu się po torebce i w domu - nie zsuwa się i nie pęka.


Zapach, który otrzymałam to numerek 024 i jest odpowiednikiem zapachu Chanel Allure. Nie wiem czy wiecie a może nie a może się domyślacie zapachy Chanel to bardzo wysoka półka o specyficznych woniach tylko dla koneserów. Chanel No5 czy No19 kojarzą się z luksusem i sexapilem, choć nie wszyscy to wyczuwają, bo pierwsza ich woń to " stara babcia" - DOSŁOWNIE! Dopiero potem rozwija się ich bukiet. Zanim zdecydowałam się na Chanel Allure, oczywiście byłam w perfumerii i nie omieszkałam się prysnąć prawdziwym wynalazkiem i powiem Wam, że przepych i bogactwo zostało przeze mnie odkryte. Także kiedy przyszły do mnie 024, moja mama do mnie mówi - dzieciaku, coś Ty za zapach wybrała, toż to "stara babka" ;) Jednak moja mamciś lubi troszkę wyolbrzymiać i jej do końca nie wierzyłam. Więc sama zgarnęłam butelkę, musnęłam nimi ciało i zaczęła się orkiestra!


Pierwszy wdech, pierwszy wydech - oj chyba się nie polubimy!!! Mocne, ciężkie, faktycznie dla kobiet dojrzałych i troszkę daleko im do oryginału!!! Kolejny wdech, kolejny wydech - hmhm no robią się co raz ciekawsze, delikatniejsze i bardziej tajemnicze. Po kolejnych wdechach, stwierdzam, że są to perfumy dla kobiet powyżej 30-stego roku życia. Dlaczego??  Dlatego, że 024 to zapach legenda, dla kobiety poważnej, zapach jest bardzo elegancki, niebanalny, kuszący i niezwykle trwały. Kwintesencja kobiecości, klasyk w klasyku. Jego ciepłe nuty wanilii, mandarynki i odświeżającego jaśminu są bardzo dobrze wywarzone. Zdecydowanie nie jest to zapach dla każdego i nie polecam go osobom o delikatnych i leciutkich nosach. Nicole 024 to woda perfumowana o potężnym ogonie zapachowym, który ciągnie się długie godziny. Jeśli chcecie poczuć się idealnie, zmysłowo, kobieco jak obiekt pożądania jak kobieta Chanel- polecam!

Cena: 24.99 zł/ 30ml
Dostępność: http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/


     
 
 

A u Was jakie nuty zapachowe goszczą w domkach??


Pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. Oj chyba bym się nie polubiła z tym zapachem, gdyż nie należę do kobiet poważnych :D Nie przepadam za zapachami ciężkimi. Ja lubię zapachy świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie przepadam za kwiatowymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma zasady, zapach sam w sobie musi mnie oczarować ;)

      Usuń
  3. Chyba już wszyscy znają perfumy Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już sobie wyobrażam ten kuszący zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka ma bardzo fajne i dobrej jakości perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny chwalą na blogach te zapachy Nicole:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię perfumy Nicole, mają świetne zamienniki oryginalnych perfum, i nie dość, że tanie to jeszcze trwałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, do torebki, w sam raz i do tego tak pieknie i trwale pachną ;)

      Usuń
  8. Ja bym się z nim raczej nie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to są inne również wspaniałę zapaszki w ich ofercie ;)

      Usuń
  9. znam oryginał też uważam, że to zapach dla kobiety dojrzałej a nie nastolatki. bardzo lubię perfumy nicole

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówisz, ze raczej dla kobiety powyzej 30? Ah, to tylko 7 lat wiecej niz mam, wiec biore hihi ;D poza tym piekny flakonik :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 lat?? Ojojo to Ty młodziutka jesteś, dla Ciebie będę za ciężkie ;)

      Usuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam produktów tej marki,ale bardzo mnie one ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja poznam niedługo damski i męski zapach Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa zapachu, widziałam w galerii stosiku z tymi perfumami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to Ty masz dobrze, możesz powąchać i brać bez obaz, że zapah nie ten ;)

      Usuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger