czwartek, 17 września 2015

Czerwone maki od BornPrettyStore

Naklejki wodne chyba większość lakieromaniaczek zna. Ja je od niedawna praktykuję i powiem Wam, że coraz bardziej je lubię. Łatwa i szybka aplikacja, o dziwo naklejki nie zdzierają się i nie odpryskują. Kolorowe, różne wzorki, no istne szaleństwo a jak pazurki świetnie wyglądają. Sami zobaczcie ;)
 






Naklejki możecie kupić tu klik za jedyne 0.99$. Jak dla mnie prawie jak za darmo, tym bardziej, że można zrobić ze znajomymi wspólne zamówienie, wtedy przesyłka wychodzi tańsza ewentualnie jest darmowa ;) Sama osobiście chyba szepnę znajomym czy nie chcą się dołączyć, może zbiorowe zakupki na jesień, bo mam tyle na wish liście, że musowo muszę ją zrealizować.

Dla chętnych zakupów w BornPrettyStore  mam rabat 10% po wpisaniu w koszyku hasło "AGG10"



Pozdrawiam,


22 komentarze:

  1. Dają naprawdę świetny efekt :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki - jedne z moich ulubionych kwiatów polnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam mam takie cudowne z nimi wspomnienia z dzieciństwa ;)

      Usuń
  3. Faktycznie fajnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te trzy kolory wygladaja ze soba naprawde genialnie ;) sliczne paznokcie! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez jednego koloru rprawie jak barwy polskie ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają te maki na paznokietkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne:) Rewelacyjnie prezentują się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń