piątek, 13 marca 2015

Shea Butter od Yankee Candle, totalne zaskoczenie!

Dawno nie odpalałam u siebie wosków YC a to dlatego, że miałam za dużo na głowie. Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo emocjonujące i lekko wykańczające i najnormalniej na świecie zapomniałam o nich. Dziś już chciałam odpocząć i do tego akurat idealnie nadają się woski od http://www.goodies.pl/


 Shea Butter


 Shea Butter to wosk, po który nie chętnie sięgałam, bo z samej nazwy kojarzył mi się z mega słodkim, maślanym aromatem. Jednak po " losowaniu" odważyłam się go odpalić no bo kiedyś w końcu trzeba. Usiadłam w fotel, książkę w ręku trzymałam i ..... zasnęłam. Na szczęście na krótką chwilę.



 Po moim krótkim śnie ogareło mnie prawdziwe lenistwo jak i zaskoczenie. Mój nos nie wyczuł niczego mega słodkiego, tylko pieknie rażący aromat, który wspaniale unosił się w domu. Shea Butter to zdecydowanie perfumowany zapach, bardzo romantyczny i rzekłabym, że uwodzący i elegancki. Oczywiści dla miłosników "słodkaśnych nut" oznajmiam, że są takowe wyczuwalne, choć nie tak bardzo jak myślałam ale to plus dla mnie. Bardzo przytulny, "kremowy" i o dziwo bardzo intensywny a ja lubię takie!!!


Śnieżno - biała tarta od Yankee zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Nawet czytanie książki stało się uporczywe w pozytywnym znaczeniu, gdyż co chwila odciągałam głowę z lektury by zanurzyć się w maślanym umilaczu. Shea Butter relaksuje, odpręża, sprawia, że czuję się wypoczęta i zadowolona z wyboru, bo okazał się zapachem fenomenalnym!!! Polecam wszystkim, myślę, że większości się spodoba!!!!

Cena: 9 
Dostępność: http://www.goodies.pl


Pozdrawiam,


MAGDA

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam wosków Yankee candle, ale już szykuję zamówienie i ten wosk z pewnością zagości w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo polubiłam ten zapach :) ale z kolekcji chyba bardziej aloe water polubiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapiszę sobie nazwę, bo brzmi jak zapach idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę go wypróbować :) Dopisuje do listy chciejstw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, mi on też wydaje się za słodki. Jeszcze w opakowaniu, bo się nie odważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i totalnie mnie zauroczył, kupiłam świecę :) super kremowy, otulający zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie ten wosk rozczarował. zbyt delikatny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. mi na sucho wydaje się tak intensywny ze az boje sie odpalać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze go nie kupiłam, w sklepie wydał mi się taki nijaki...

    OdpowiedzUsuń
  10. masło shea pachnie super <3 już niedługo wyposażę się w kilka yankee :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger