wtorek, 24 marca 2015

Pink Hibiskus Yankee Candle

Dzisiaj nastał dzień leżenia i pachnienia, to też nie zabrakło obecności moich ulubionych wosków od http://www.goodies.pl/   . Za każdym razem jak sięgam do pudełeczka to mam zawsze dylemat, po którą tartę sięgnąć. A to może dziś na słodko, a może na kwiatowo - wiecznie ta sama rozterka a efekt końcowy - to zwykłe losowanie pierwszego z brzegu ;)

Pink Hibsikus


Od producenta:

Bardzo dekoracyjny, oszałamiający świeżym, nieco egzotycznym zapachem hibiskus jest ceniony – między innymi za swoje lecznicze właściwości – na całym świecie. Problem w tym, że jego pąki kwitną tylko jeden dzień. Na szczęście specjaliści od zapachowych wrażeń mają sposób na to, aby zjawiskowy aromat hibiskusa zatrzymać na dłużej. W różowym wosku Pink Hibiscus znajdziemy najczystszą, kwiatową esencję – pobraną z samego wnętrza pięknych kwiatów. Dzięki Yankee Candle będziemy mogli cieszyć się tym wyjątkowym aromatem do woli i z łatwością zamienimy wnętrze własnego domu w egzotyczny ogród otoczony kwitnącymi hibiskusami.


Sam kolor tej tarty bardzo mi się podoba. Mega mocno czerwony, intensywny zapach przez folię, zapowiada Nam bardzo udaną przygodę, czy tak było??


Chyba większość z Nas piło herbatki z hibiskusem, które pachniały owocowo i w kubku zawsze widniał zjawiskowo czerwony płyn. Pink Hibiskus od Yankee to zadziwiająca mieszanka kwiatowa. Na początku powiedziałabym, że jest to lekko perfumowany zapach, dopiero po chwili wosk uwydatnia swoje walory zapachowe. Bardzo intensywny, elegancki i idealny na odpalenie, kiedy przychodzą do Nas goście - jak dla mnie taki "imieninowy wosk" ;) Prócz kwiatu hibiskusa, który jest na pierwszym miejscu, wyczuwam też obecność czegoś kwaśnego, który fajnie komponuje się z całością, co powoduje, że zapach nie jest tak mocno duszący.
Pink Hibiskus polecam zwolenniczkom , które lubią nie tyle co kwiatowe zapachy ale również intensywne, gdyż mały kawałeczek zadowala swoją obecnością całe mieszkanie - DOSŁOWNIE!

Cena: 9zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/


Pozdrawiam,

MAGDA

16 komentarzy:

  1. Herbatkę piłam ale wosku nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy bym polubiła, może kiedyś się skuszę :) teraz marzy mi się wosk Kringle Gray <3

    OdpowiedzUsuń
  4. hibiskus hhmm moze byc dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy jest jednak dla mnie by mógł być zbyt mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę robiła zalupy to i jego wyniucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za tak intensywnymi kwiatowymi aromatami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nigdy nie piłam herbatki z hibiskusem :P Jestem ciekawa jak pachnie ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbaty z hibiskusem są przepyszne :) jestem ciekawa zapachu tego wosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. It’s such a great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!
    I know how much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich woski :)

    Zapraszam w wolnej chwili

    ----------------------------
    http://todoarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger