wtorek, 22 stycznia 2013

Zachmurzone niebo ..

 Cześć !

Dawno mnie nie było, a to dlatego, że mam problem z internetem i  pisanie posta trwa wieki ;(
Dlatego też jak na razie króciutkie notki, mało zdjęć, ale już niedługo będą nowe recenzje kosmetyków ;)

A teraz makijaż w kolorach, w których nie bardzo mi do twarzy, ale co mi tam ;)
Lubię eksperymenty ;)











 UŻYŁAM: 

- Paletka Sleek Acid,
Essence eyeliner pen,
- Tusz Rimmel Scandaeyels





Mam nadzieję, że się Wam podoba ;)
 Musiałam sprawdzić nową paletkę Sleek Acid, którą mam z blogowej wyprzedaży z Kasią z bloga  Sweet & Punchy. Jest rewelacja i te neonowe kolorki cudne ;) Wakacje zapowiadają się bardzo kolorowe ;)

Buziaczki,

                           MAGDA

13 komentarzy:

  1. Makijaż sam w sobie ładny. Jednak sama bym się nie zdecydowała na taki. Wystarcza mi kredka do oczu lub eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna ta paletka, sama mam na nia chrapkę:)) makijaż adekwatny do pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj jak ja nie cierpie tego tuszu ;( w ogole sie u mnie nie prawdził ;( a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, mocny makijaż...ładnie..a rzęsy SSSSuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień niebieskiego ;)

    Obs i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, chciałabym umieć tak sie obsługiwać elyernerem i robić tak idealną, piękną kreskę! Ale chyba nigdy nie opanuje tej sztuki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger