piątek, 11 stycznia 2013

MARIZA i jej pomadki

Cześc Kochani,


Już od dłuższego czasu zbierałam się na recenzję tych pomadek, ale za każdym razem światło robiło mi na złość i kolory pomadek wychodziły w żaden sposób do siebie niepodobne.
Dzisiaj na szczęście udało mi się wydobyć ich tonację, tak więc jest i notka ;)


 Mariza Soft & Colour - pomadki



 Pomadki są w plastykowych opakowaniach, łatwych w użyciu.


 Kolory, które otrzymałam to nr.08 oraz nr.09



                                                                 Nr. 08

 Pomadka  nr 08. jest w innym kolorze niż wygląda w katalogu. Dlatego, jakież moje zdziwienie było kiedy zamiast delikatnego różowatego nudziaka dostałam czerwonego lipsticka. Na początku myślałam, że może ktoś z załogi Marizy się pomylił, ale po numerze okazało się, że to właśnie ta, którą zamawiałam. Całkowicie inny kolor w rzeczywistości niż w katalogu . Jak dla mnie jest to trochę zmyłka dla klienta, bo osobiście nie lubię takich kolorów mocnych, bo najzwyczajniej na świecie mi nie pasują. Więc ubolewam nad tym faktem, no i musiałam się z nią pożegnać i oddać mamince.


 Natomiast nr.09 jest moją perełką. Piękny pastelowo - pudrowy delikatny róż, który wpada też w odcień koralowy i nudziakowy razem. Idealny na lato, wiosnę, kiedy to skórą jest troszkę bardziej muśnięta słońcem. Wtedy efekt murowany.
Ale zimową porą również można z nią poszaleć.
 

                                               Nr.09
 

 Pomadki Soft & Colour mają kremową konsystencję i nie posiadają żadnych drobinek. Są kremowe, delikatne. Zapachem przypominają słodkie i świeże owoce. 
  Przyjemnie i równomiernie rozprowadzają się na ustach. Warunkiem ładnego wyglądu pomadki na  ustach jest ich doskonała pielęgnacja. Suche i spierzchnięte niestety uwydatniają suche skórki i ich mankamenty. Za to ładnie je nawilżają i nie wysuszają.





 Jestem  bardzo zadowolona z efektu z działania no i z koloru pomadki nr.08.  Właśnie takiej szminki szukałam. Szkoda,że 09 okazała się  innym odcieniem, bo też zapowiadała się doskonale.

Cena: 9.50 zł

Dostępność: http://www.klubmariza.pl/

Szczerze powiem,że nie spodziewałam się tak dobrego odbioru dla kosmetyków MARIZA. Zawsze mnie kusiła chęć sprawdzenia czy są warte uwagi. No i zostałam mile i pozytywnie zaskoczona.

A Was zapraszam do obejrzenia nowego karnawałwego katalogu klik  , może znajdziecie swoje perełki?


 Buziaczki,

                              MAGDA

15 komentarzy:

  1. sa na prawde bardzo fajne;) sama mam jedna

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie mają bardzo ładne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 12 również ma ciekawy odcień. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam Marizowe podkłady ♡ szmineczki też sliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) nie miałam z nimi jeszcze nic do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ten drugi kolor jest reweoacyjny!! tez mi ciemne nie pasuja ;(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger