wtorek, 29 stycznia 2013

Szczotki, szczoteczki ...

Hej,


Przez całe moje życie mamuśka wpierała mi ,że jedynie grzebień ładnie rozczesuje włosy. Nie plącze ich, nie łamie i radzi sobie z kołtunem. Myślę, że tkwiłabym w tym utwierdzeniu, gdyby nie Wasze blogi, które czytam, z których się uczę i wyciągam wnioski.

Spory czas temu trafiła mi się w ręce szczotka ze szczeciny dzika. Nigdy w życiu nie miałam styczności z taką szczotką i szczerze to nie spodziewałam się jakichkolwiek efektów.





Moje pierwsze wrażenie to : o rany jaka twarda i sztywna! Co to jest u licha?? Mam cienkie i słabiutkie włosy a te " druty" albo mi je powyrywają do końca albo połamą. 
Na pierwszy plan wysuwają się dzikie włoski, część z nich nawet jeszcze z cebulkami, nie wiem strasznie dziwnie wyglądają.
No ale biorę w łapy i próbuję.... 
Pierwsze przywitanie nastąpiło u nasady i wtedy moje oczy zaczęły się rozszerzać. Kolejne pociągnięcie i nie dowierzam, więc biorę resztę włosów na bok i czeszę po długości. Myślę sobie, że z moim kołtunem to wątpliwa sprawa, ależ nic mylnego. Kolejne zaskoczenie, szczotka wpasowała się we włosy idealnie!
Łatwo i bez problemu moje włosy zostały rozczesane. Szczotka bardzo dobrze współgra z nimi, szybko i bez problemu radzi sobie nawet z moim kołtunem. Nie wyrywa ich i nie łamie . Są wspaniale wygładzone, puszyste i miękkie w dotyku. Kolejny plus to fakt za dokładne zbieranie wszelkich pyłków z włosów , które zostają na szczotce. Na początku troszkę mi się elektryzowały po niej ale przed rozczesaniem używam specjalnej odżywki i jest ok. 
Zauważyłam też, że jak rozczesuję mokre włosy zaraz po kąpieli, szczotka ulatnia swój specyficzny zapach. Myślę, że to sprawka tej szczeciny dzika. Na szczęście nie zostaje na włosach ;)
Wygodna drewniana rączka w kolorze ciemnego drewna dodaje jej uroku.

Dobry gadżet na moje kudły choć przyznam,że troszkę przy mała. Mam włosy do pasa i myślę,że lepiej zdałaby egzamin szczotka o większych gabarytach. Będę musiała taką nabyć i sprawdzić.

Cena: 40 zł

Wymiary: Długość całkowita: ok. 22cm Szerokość: ok. 5,5cm Rzędów: 7 (na środku)

Dostępna: http://www.szczotkarnia.pl/


Kolejna szczotka, którą dostałam w prezencie od sklepu http://www.szczotkarnia.pl/   jest to szczotka do masażu ciała.





Jest to szczotka do pielęgnacji ciała z włosia końskiego, służąca do masażu na sucho bądz mokro.Wykonana jest z różnego rodzaju surowców naturalnych. Masaż tymi szczotkami poprawia krążenie, ujędrnia ciało, przyjemnie relaksuje i pomaga pozbyć się cellulitu.
 
No i tu znowu szok- na sucho?? Prędzej skórę zedrę sobie niż dokonam masażu. Nie chcąc ryzykować mam na nią dwa sposoby. Jak wiadomo albo i nie taka szczotka posiada w sobie wiele zalet:
    
- redukuje nieszczęsny cellulit,
- złuszcza martwy naskórek,
- poprawia krążenie krwi,
- ujędrnia skórę i nadaje jej gładkość,
Więc, widząc tyle zalet czas było spróbować jej na własnej skórze . 
Pierwsze dwa- trzy masaże wołały o pomoc, wiadomo skóra nie przyzwyczajona i w lekkim szału po " mizianiu" . Z czasem robiło się coraz lepiej, nie czułam kłucia, pieczenia a fajne, delikatne mrowienie. Mało tego moja skóra już nie jest taka wiotka. Jest miękka, delikatna i bardziej sprężysta. Jakby zebrała się do kupy.
Szczotki używam na mokro podczas kąpieli, wtedy cała się masuję lub też na sucho w saunie. Przy czym używam wtedy żeli lub kremów antycellulitowych i masuję jedynie partie, które tego wymagają.
Nie wspominając o tym, że taki masaż jest po prostu odprężający, relaksujący i uwalniający wszelki stres, co jest aż nie do pomyślenia. 
Polecam ją wszystkim a zwłaszcza osobom, które są na diecie i odchudzają się- idealny sposób by skóra nasza nie wyszła też z formy.

Cena: 24 zł.

Wymiary:
Długość : ok. 12cm Szerokość: ok. 6,5cm Rzędów: 7 (na środku)

Dostępna: http://www.szczotkarnia.pl/

No i Kochani owe szczotki są moim kolejny odkryciem, które uważam za bardzo pozytywne. Fajne gadżety, które ułatwiają codzienność, umilają ją i też wspaniale wpływają na Nas, na naszą skórę. Cudownie.

Zapraszam Was również do sklepu internetowego http://www.szczotkarnia.pl/ , gdzie znajdziecie szeroki wybór szczotek do włosów, małych, średnich, w różnych kolorach jak i tych do ciała. Włosie dzika, świnki, kozy czy trawy morskiej w drewnianych oprawach, które robione są ręcznie i starannie z myślą o Nas.


A czy Wy babki macie swoje "dzikie" czy "kozie" szczotki? Jesteście równie z nich zadowolone?

Buziaczki,

                               MAGDA

13 komentarzy:

  1. Wow, muszę zaopatrzyć się w taką szczotkę!

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na ciemną blondynkę mam mocne włosy. Używam grzebienia ( do grzywki )- do reszty włosów się nie nadaje, ponieważ mam dłuuugie włosy. ;) Mam zwykłą plastikową szczotkę, którą łatwiutko złamać. Może warto zainwestować w coś takiego jak ty masz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz nic przeciwko to zajrzyj i skomentuj post na moim blogu. ;)

      Usuń
    2. Warto kupić, włosy będą zadowolone ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Przy następnych zakupach biorę poid uwagę szczotki. ;)

      Usuń
  3. szczota do ciała by mi się przydała ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do włosów używam naprzemiennie szczotki i grzebienia :D ale z naturalnym włosiem bym wypróbowała w końcu :)
    ale przede wszystkim ciekawi mnie ta do masażu ciała - koniecznie poszukam - do masażu ud by się zdała jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę pierwszy raz widze takie szczotki;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm ja to w sumie nie zwracam uwagi na szczotkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam na ścianie skórę z dzika, więc wiem jaki to twardy włos, szczotka musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu trafiłam na stronę gdzie tylko sprzedaja szczotki z naturalnego włosia- bosko, dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger