wtorek, 8 stycznia 2013

Mój Adore Box nr.2

Hej,

Dzisiaj przedstawiam Wam mój drugi Adore Box, który był prawdziwym prezentem. 
Otóż dostałam go w samą wigilię i mało tego, nie spodziewałam się ,że  go otrzymam. Pani Renata okazała się być moim Mikołajem ;) Dziękuję ;)


 Grudniowy Adore Box 





1.KEUNE CARE LINE VITAL NUTRITION - szampon i odżywka- 70 ml/50ml

Seria do suchych i zniszczonych włosów - no moje akurat delikatnie podchodzą pod tą kategorię,więc kosmetyki sprawdziły się. Po umyciu włosy stały się przede wszystkim mniej skołtunione. Świetnie się rozczesują, są miekkie w dotyku, lśniące i nie elektryzują się. Szampon jak i odżywka poprawiają kondycję włosów i wyglądają na zdrowsze.
Ocena : 5/5




2. KEUNE SOCIETY  HAIRSPRAY - lakier do włosów - 75 ml.

Lakier przydał się na fryzurkę sylwestrową. Nie często używam lakierów, więc pojemność 75 ml, była dla mnie w sam raz. Lakier ładnie i przyjemnie pachnie. Nie skleja włosów i w dotyku są przyjemniejsze. Niestety w działaniu okazał się średniakiem. Moje włosy są ciężko podatne na wszelkie stylizacje i potrzebuję naprawdę mocnego lakieru, dlatego też nie zbyt dobrze poradził sobie z moimi falami. Musiałam co chwila je spryskiwać, bo bałam się,że całkowicie sflaczeją. 
Ocena 3/5




3. L'OCCITANE AMANDE SHOWER OIL - 35 ml

Kosmetyki z L'occitane zawsze były moim marzeniem. Słynne kremy do rąk śnią mi się do tej pory. Dlatego olejek ten wypróbowałam jako pierwszy z tego Boxa. No i zakochałam się. Nie bez powodu, większość z Was uwielbia ich kosmetyki. Fenomenalny i bajeczny zapach. W połączeniu z wodą słabo się pieni ale uwydatnia swoje walory oczyszczające, zmiękczające skórę.Nie pozostawia tłustej warstwy po kąpieli i nie trzeba dodatkowo używać balsamu. Tak mi się spodobał ten olejek, że najzwyczajniej na świecie zostawiłam go sobie jako olejek do ciała. Wieczorkiem lubię posmarować nim skórę. Wtedy to jest uczta dla ciała i zmysłów.
Ocena : 5/5



 4. REVLON COLORSTAY- nr 13 Lavender Meadow

Pudrowe cienie do powiek w czterech kolorach ( jasny róż, jasny fiolet,zieleń, ciemny fiolet). W opakowaniu cienie prezentują się nawet efektownie. Na powiece już  nie jest tak pięknie a szkoda. Nawet najlepsza baza nie wyłuska z nich mocniejszego koloru. Słabo widoczne,mało  charakterystyczne ale plus za to,że nie zbierają się w załamaniu.
Ocena : 2/5



5. Calvin Klein -Rose Rush

Pomadka ładnie nawilża usta, idealnie pokrywa  kolorem całość,nie zostawiając przy tym białych linijek. Nie podkreśla skórek. Kolor mocny ,intensywny, ja osobiście wolę delikatniejsze odcienie. Zastanawiam się tylko czy to oryginał czy ładna imitacja. Najzwyczajniej nie znam się.
Ocena: 3/5



6. Oscar  de la Renta  INTRUSION - próbka

 Bardzo świeże, owocowo- kwiatowe perfumy, który zawierają dość mocno wyczuwalną miętę, piżmo i melon. Na początku mocne z czasem przechodzą w dość łagodny i zmysłowy zapach. Trwałe.
Ocena: 5/5




7. ANNEMARIE BORLIND  ZZ SENSITIVE -próbki

Wiadomo po próbce kremu człowiek ameryki nie odkryje. Tak i w tym przypadku. Miałam 2 próbki kremu na dzień i na noc. No i nie uczulił mnie i nie pozostawił po sobie żadnych negatywnych śladów. Plus za dobry i naturalny skład. Za mała ilość by móc powiedzieć coś więcej.


Ogólnie całość Adore Boxa oceniam na 4/5. Jestem bardzo zadowolona,że dzięki boxowi mogłam w końcu przetestować na własnej skórze L'occitane oraz zestaw pielęgnacyjny KEUNE. Świetne kosmetyki, które naprawdę działają bardzo korzystnie na naszą skórę i włosy. 
 
Pudełeczko Adore Box działa na tej samej zasadzie co Shiny Box czy Glossy Box.

Koszt to 54 zł dostępny na stronie http://www.odkrywajpiekno.pl/pl/


 A Pani Renacie jeszcze raz dziękuję za taki wspaniały prezent.

A czy Wami też spodobałaby się taka niespodzianka?

Pozdrawiam

                                MAGDA 

16 komentarzy:

  1. bardzo fajne pudełeczko, a raczej jego zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. farbowAlam wlosy keune, swietne farby maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szminka to Dior czy Klein?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj widzisz, gapa ze mnie ;) Już poprawiłam błąd ;)

      Usuń
  4. Fajna zawartość pudełka, przyjrzę się mu bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła paka, też taką chcę! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://arkanaurody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś nie kuszą te wszystkie boxy

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś ja sie nigdy nie moge skusić na te pudła:) chyba troche szkoda mi kaski:) chciałam sobie kupic te cienie z revlonu ale zrezygnowałam:) na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ma kolorki Revlon, a box mysle ze udany;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zawartość pudełka :) Chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej chciała bym Celivina :P

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że super kosmetyki, niestety nic z nich nie znam :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger