niedziela, 6 stycznia 2013

Serum czekoladowo-papajowe od BingooSpa

Witam Was Kochani,

W ostatnim czasie postanowiłam sobie, że swoją pielęgnację ciała będę uzupełniać tylko w masła odżywcze. Jak na razie rezygnuję z balsamów, mleczek, pianek a zamieniam je na przeróżne masła, które mam zamiar regularnie poznawać ;)

Jednym z nich jest już serum od BingoSpa, które już dawno wykończyłam, ale niestety moje roztargnięcie nie zna granic i wyrzuciłam opakowanie. Na szczęście jakimś trafem znalazłam zdjęcia, które robiłam na samym początku, bo żeby nie one, recenzji pewnie by nie było ;)


BingoSpa serum czekoladowo-papajowe


  
 Od producenta:

Serum BingoSpa sprawi by pielęgnacja Twojej skóry stała się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie.

Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wielecennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry.
Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje suchości skóry. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein.


Składniki czekoladowego serum BingoSpa drenują i pobudzają metabolizm komórkowy, regenerują i działają kojąco. Te wyjątkowe właściwości zawdzięczamy obecności w ziarnie kakaowym różnorodnych substancji, z których najważniejsze to:
-psychoaktywne – ß-fenyloetyloamina, tryptofan, anandamid, 
-nawilżające i detoksykujące – kofeina i teobromina 
-antyoksydacyjne i ochronne w stosunku do komórek skóry – polifenole, głównie flawonoidy i kwasy fenolowych.





Moja opinia:


Pewnie będę się powtarzała, bo większość z Was już je miała i o nich pisała. Więc ja tak pokrótce swoje pięć groszy wcisnę ;)

No jak widzimy opakowanie, standardowe, zakręcany, plastykowy słoiczek. W środku mamy 150 g serum o zapachu bardzo przyjemnym. Tak się czasem zastanawiam, czy jest jakiś produkt, kosmetyk na tym świecie co nie spodoba mi się jego zapach???

Wracając, serum pachnie czekoladą i papają.  Za każdym razem jak go używałam ( niestety już mi się skończył) przypominały mi się wakacje w Egipcie. Tam papaje miałam i na śniadanie i na obiad i na kolacje - obłęd ;)
 

Konsystencja serum jest gęsta, zbita i wygląda jak masło do ciała. Podoba mi się taka forma, bo kosmetyk nie przelewa się przez ręce i dobrze się go rozprowadza na skórze. Po aplikacji skóra jest całkiem dobrze nawilżona, wygładzona i ładnie pachnie, choć krótko. Osoby szukające mega nawilżania dla mega przesuszonej skóry raczej będą zawiedzione. Jest to typowe "masło" do codziennej pielęgnacji ciała.

 Stosowałam serum codziennie wieczorem i takie opakowanie starczyło mi równiutko na 3 tygodnie, przy czym nie żałowałam sobie.

Cena : 16zł

Dostępność : BingoSklep

Kosmetyki BingoSpa dostępne są również w sklepach Tesco. Ostatnio byłam i widziałam, wszelkie szampony, maski, odżywki ;) Także jak macie u siebie taki sklep to jest świetna sprawa. Nie musicie kupywać on -line ;)






Mówiłam,że będzie krótko ??Teraz uciekam  bo goście schodzą ;))

Buziaczki,

                            MAGDA

22 komentarze:

  1. musi znakomicie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam te serum tylko o zapachu limonki i czekolady,ale zapach mi się bardzo nie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie go nie widziałam a w Tesco jestem często... Gdzie ja mieszkam lub gdzie mam oczy?! :) Uwielbiam kosmetyki, które pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj na dziale z kosmetykami, muszą tam być ;)

      Usuń
  4. musi faktycznie pięknie pachnieć :)


    Zapraszam do nas, całkowita metamorfoza bloga: http://mietowyeden.blogspot.com/ :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystkie smarowidła zawierające czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi świetnie pachnieć:) ja nie lubie maseł do ciała nie lubie takowych zuzywac:) wole w poręcznych tubkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie przeżywam miłość do masełek ;)

      Usuń
  7. A mi tak średnio ten zapach pasuje niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  8. czekolada i papaja to musi być świetne połączenie, czekam na paczkę od nich- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, w takim razie na pewno jest piękna :)
    trzymam kciuki za spełnienie marzenia :*

    serum nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie ten zapach, ja miałam wersję czekoladowo miętową i niezbyt przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w Tesco nie ma produktów tej marki, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jakie genialne połączenie: czekolada i papaja mmm. Na pewno pachnie bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie ma możliwości powąchać przez neta :P
    ja uwielbiam masła na zime

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie niestety sera od BingSpa pachną (tudzież śmierdzą) strasznie chemicznie :<

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger