piątek, 12 października 2012

TAG - Ile warta jest Twoja twarz??

Hej dziewczęta ;)

Na prośbę kochanej Justynki z bloga http://nikivonmakeup.blogspot.com/, którą serdecznie pozdrawiam, postanowiłam zrobić już sławny TAG - ILE WARTA JEST TWOJA TWARZ??
Powiem Wam,że to dobry pomysł był z taką zabawą, człowiek chociaż wie w przybliżeniu ile wydaje na podstawowe kosmetyki, nie mówiąc już o reszcie ;)

Także do dzieła ;)



1. TWARZ


- Rimmel Match Perfection Foundation - 23 zł ( promocja, więc wzięłam do sprawdzenia)
 - Maybelline Super Stay 24h - korektor - 28 zł
 - Dermacol Make Up Cover - tester- 8zł
 - Kobo Professional Mat Powder - puder matujący - 19 zł



2. OCZĘTA 



- Urban Decay Naked + mini baza Primer Potion -  150 zł
- Sleek Oh So  Special - 28 zł
- Rimmel Scandaleyes - 30zł
- Christian Dior -Diorshow  Black Out -  95 zł
- Essence eyeliner  pen - 11 zł
- NYX jumbo eye pencil - 19zł


3. Dodatki upiększające


 - Etre Belle Shinny Bronzing - 85 zł
 - MAC - Magically Cool Liquid Powder  - 130 zł
 - Accessorize Highlighter - 35 zł


4. USTA


- Lancome Color Fever Gloss - 75 zł.
- Bourjois Effect 3D Les Nudes - 28zł
- ELF Matte Lip - 19z
- Carmex - 9zł
- Lush Celebrate Lip Balm - 20zł


Czyli moja twarz warta jest.... 812 zł!!!!!!!!!!!!!!!! 

OMG!!!!!!!!!! W życiu bym nie pomyślała,że aż tyle!!!!! Zwariować idzie!!!!
Nie wspomnę już o kosmetykach pielęgnacyjnych, bo wtedy to już napewno szoku doznam ;)) Aż mi się myśleć nie chce, ile kasiory na półkach stoi  ;)

Kochani uciekam, ide przemyć twarz wodą, bo jakoś dziwnie mi po tym całym obliczeniu hehe ;)
A i zapraszam osoby do zabawy, które jeszcze nie miały okazji sprawdzić ile gotówki idzie na Wasze piękne twarzyczki ;)

Buziaczki,

                            MAGDA

19 komentarzy:

  1. Genialny jest ten TAG! Faktycznie niby wydaje się , że kosmetyki nie są mega drogie, a jak to zebrać do kupy, to wychodzą ogromne sumy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używasz na raz czterech błyszczyków do ust?

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ale dużo :p
    ja to wolę nie liczyć :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się okazać, że połowa polskich blogerek kosmetycznych to milionerki, które swój kapitał zainwestowały w kosmetyki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Kasiu a wiesz,że masz racje ;))Ale ja zdecydowanie muszę troszkę zwolnić ;)

      Usuń
  5. niezła sumka :)
    ja swojej twarzy wolę lepiej nie podliczać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, ceny faktycznie wychodzą piorunujące w tym tagu, mnie się wydaje, że u mnie wyszłoby mało, ale aż boję się usiąść i podliczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi powyżej 100 jest trochę szkoda wydawać na jeden kosmetyk na coś do twarzy, ale z drugiej strony kusi, że a może to coś mi przypasuje i będzie fenomenalne do mojego typu cery i upiększy mnie ;D niby to tylko 100 ale jednak...

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Niezła Ci wyszła sumka:) U mnie w kolorówce nie wyszłoby dużo, jednak pielęgnacja całej mojej osoby - wolę nie liczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten tag mnie prześladuje. ;-)
    Gdzie nie wejdę, tam on się czai.

    Ale nie dam mu się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła sumka wyszła ;) rzeczywiście jak tak się kupuje po jednym produkcie to tej kwoty tak nie widać niż jak poszłoby się do sklepu i wydało taką kwotę na raz ;)Ja na moim blogu takiego tagu nie zrobię ale dla własnej ciekawości sprawdzę w domu ile mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam bym mieć tą paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, bardzo dużo tego wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. HE HE HE UWIELBIAM TEN TAG,KAZDA Z WAS MNIE ZASKAKUJE,NIEZŁA SUMKA CI WYSZŁA KOCHANA ,ALE CZEGO NIE ROBI SIE DLA URODY :)
    PALETA NAKED JEST WCIAZ NA MOJEJ LISCIE MUST HAVE

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger