środa, 3 października 2012

DABUR - wegetariańska pasta do zębów!!!

Witam,

Dziś przedstawię Wam produkt, który niechętnie mi podchodził, ale z czasem użytkowania, robił coraz to większe ,pozytywne wrażenie.


DABUR RED-  wegetariańska pasta do zębów








OD PRODUCENTA:


Ziołowa pasta do zębów Dabur Red o właściwościach antybakteryjnych, antyseptycznych i przeciwbólowych. Eliminuje problem nieświeżego oddechu oraz zapewnia optymalną ochronę zębów i dziąseł. Produkt wegetariański.

Skład:
Imbir-działa antyseptycznie i przeciwzapalnie
Pieprz czarny- działa antyseptycznie i odświeża oddech
Pieprz długi-odświeża oddech
Cynamon- działa antyseptycznie i przeciwbólowo
Pieprz syczuański-działa antyseptycznie, usuwa nieprzyjemny zapach
Gożdzik-działa przeciwbólowo i zapobiega próchnicy
Mięta-działa przeciwgrzybicznie i antyseptycznie
Cykoria- działa przeciwzapalnie
Migdałecznik - ma działanie ściągające






MOJA OPINIA:

No i od czego by tu zacząć??? Może od tego,że jak  odkręciłam tubkę i powąchałam to przyznam,że skręciłam się w chińskie "rz" ;))) Herbal, zioła, herbal, zioła i nic poza tym.A gdy umyłam ząbki pierwszy raz, to myślałam,że oszaleje!!!! Myślę sobie, cóż to jest do licha?!!! Podczas szorowania, nic się nie działo, pasta się pieni jak każda inna, kolor specyficzny bo ciemno marchewkowy, smak, hmhmh jakbym miała w buzi mieszankę wszelkich zmieszanych ziół,polanych amolem ;((( Mało tego, po zakończeniu mycia, moje usta paliły mnie jakbym co najmniej łyżkę chili połknęła ;)) Piekło,że hoho ok 30 min. ,ale na szczęście przeszło.
Poza tym w buzi wyczuwalny jest pieprz z cynamonem, troszkę dziwna sprawa, bo przeważnie pasty kojarzą się nam z miętą, a tu pieprz,cynamon, mięta jak dla mnie na szarym końcu.
Przyznam,że po umyciu zębów tą pastą, nie potrzeba nam żadnych Orbitek,czy innych gum,dropsików, tic-taców. Tak intensywnie odświeża, daje uczucie świeżości i naprawdę jest dobra w swoim działaniu
Przede wszystkim zawierają one więcej ekstraktów ziołowych niż przeciętna pasta dostępna u nas w sklepie, nie mają fluoru, syntetycznych konserwantów i są naprawdę przyjemne w użytkowaniu - kwestia przyzwyczajenia się. Bardzo dobrze czyszczą nawet z osadów,dobrze się pieni, oddech jest długo świeży, a ząbki białe ,lśniące i zdrowe.
Pasta została wyprodukowana w Indiach - tak dla informacji ;))
 Cena za 100gr. - 12zł

Warto wypróbować, choćby z samej ciekawości;)) 
Dziękuję Pani Kasi ze sklepu www.bombaybazaar.pl ,za udostępnienie mi produktu do testów ;)
Dla chętnych zakupów w tym sklepie, podaje kod rabatowy, z którego możecie korzystać ;)

promocyjny kod zniżkowy to: BB02102012.

Aby skorzystać z niego należy:

* założyć konto w  sklepie www.bombaybazaar.pl
* wybrać pożądane produkty
* W prawym górnym rogu z "koszyka" wybrać opcję "pokaż koszyk"
* we wskazane miejsce wpisać kod promocyjny
  
Pozdrawiam,
                                  MAGDA

14 komentarzy:

  1. o fuj juz czuję jaki to moze mieć zapach, nienawidze ccynamonu

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 3 opakowania tej pasty i nie moge sie prekonac do niej za zapach i kolor, no nie moge choc by nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy o takiej nie słyszałam :O
    zapraszam do mnie, może dodamy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! Szczerze, to wolę mocno miętowe pasty. Jakoś cynamon mi nie pasuje....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne składniki, pewnie, że warto mieć taką niecodzienną pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam te pasty z czasów, kiedy byłam w Indiach. Skusiłabym się na próbę, ale to pieczenie mnie przeraża;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś się nad zastanawiałam. Lubię cynamon, ale nie wiem, czy ten kolor bym strawiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor ma okropny, ale skoro działa skutecznie, to może warto się przerzucić na taką pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wyobrażam sobie mieć innej pasty niż miętowa ;p
    ale z chęcią bym tą wypróbowała - czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger