czwartek, 5 kwietnia 2012

TAG: Jesteś Piękna

TAG: Jesteś Piekna !

Zasady:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie,
2. Napisz któ Cie otagował i podaj zasady,
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn,
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz,

                                                       MOJE ODPOWIEDZI :

( tak odpoczywa moja pisina ;))

Zostałam otagowana przez Morenita - dziękuję ;*

TAG dość specyficzny jak dla mnie,bo zawsze coś bym znalazła,jakąś niedoskonałość mojego ciała,no ale niech Wam bedzie ;)

1.Paznokcie- twarde,szybko rosną, rzadko się łamią ;)

2. Nogi- długie i szczupłe ;)

3.Usta - duże,pełne,zwłaszcza dolna część ( śmiesznie to zabrzmiało);)

4.Włosy- gęste, lśniące i mocne- ale jeszcze czekam na mój upragniony efekt ;)

5.Piersi ;)

                                 Do zabawy Taguję:

1.http://stoprocentsoba.blogspot.com
2.http://goldona.blogspot.com
3.http://wgkamy.blogspot.com

oraz wszystkiich,którzy chcą się zabawić ;)

Pozdrawiam,
Magda

7 komentarzy:

  1. To bardzo dowartościowujący TAG :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag.
    Zaintrygowało mnie zdjęcie- też mam westa i on też lubi tak spać- najlepiej na mojej poduszce. Mały piesek, a potrafi całą poduchę zająć :P W każdym razie westowa obsesja mnie tu do Ciebie zwabiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi to jest York ;)) Swieżo po wizycie u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny psiak!!! *.* Aż chciałabym go wygłaskać i wytulić. :))
    Grunt to samoakceptacja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że psinka ma pełen relaks ;D takiemu to dobrze ;p ;p
    dziękuje, za otagowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ! dodaje do obserwowanych ! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger