niedziela, 3 września 2023

Moja pielęgnacja z kosmetykami od Eveline Cosmetics

Pielęgnacja z kosmetykami @evelinecosmetics to czysta przyjemność. By nie dać się zwariować pogodzie często fundowałam swojej skórze domowe SPA z serią kosmetyków z ceramidami, które świetnie sprawdziły się na mojej suchej skórze. Poznajcie moje polecajki kosmetyków, które powinny być w każdej łazience 👍


👍Slim Extreme 4D Scalpel- ujędrniająco-wypełniająca serum/ampułka do biustu, która przywraca mu jędrność. Wygładza skórę i delikatnie ją napina.



👍Sensitiv Epil - łagodny krem do depilacji. Ekspresowo i bezboleśnie usuwa niechciane włoski. Aksamitna konsystencja, skuteczne działanie, zero podrażnień i to wszystko w zaledwie 5 minut.



Ceramide 6 - Głęboko nawilżający emolientowy krem do ciała natychmiast przynosi ulgę przesuszonej i ściągniętej skórze. Doskonale nawilża i wzmacnia barierę hydrolipidową skóry. Wersja bezzapachowa, krem jest bardzo delikatny, zawiera pantenol, aloes I proteiny owsa. Świetne ukojenie po działkowym opalaniu.



👍Ceramide 6 - Silnie natłuszczająca emulsja do ciała zawiera m.in. kwas mlekowy, ureę, olejek jojoba, które intensywnie nawilżają i odżywiają skórę. Emulsja tym razem o fajnym delikatnym zapachu. Konsystencja lekka a zarazem bogata i bardzo szybko się wchłania doskonale otulając skórę.



👍Kremy do rąk [ moi ulubieńcy]
Silnie regenerujący z peptydami i Ultranawilżający z Niacynamidem. Oba dogłębnie dbają o skórę dłoni. Szybko się wchłaniają, nie pozostawiając tłustej, lepkiej warstwy za to cudownie koją, nawilżają I regenerują. O zapachach nie będę się rozpisywać bo zabraknie miejsca 🙈 powiem tyle, że przepadłam miłością dozgonną 💜💜.



Cały ten zestaw to gwarancja na piękną, zadbaną skórę zarówno ciała jak I dłoni 👌 Domowe SPA w takim wydaniu to czysta przyjemność i relax na maxa! A jeśli i Wy macie ochotę na chwilę relaxu to wskakujcie na zakupy na stronę https://eveline.pl/


Znacie już te produkty?


                                                               Pozdrawiam,







12 komentarzy:

  1. Lubię tę firmę. Mają dobre i sprawdzone kosmetyki od lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo nie mogłam przekonać się do Eveline. Miałam wrażenie, że bardziej idą w ilość, a nie w jakość, ale w końcu skusiłam się na kosmetyki do makijażu, a potem do pielęgnacji i naprawdę muszę przyznać, że produkty naprawdę dają radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło wspominam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale jeśli chodzi o ciało to mialam od nich tylko kremy do rąk i stóp 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i mnie takie kosmetyki, by się sprawdziły. Sprawdzę je

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy do rąk na pewno są świetne. Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też te kosmetyki są idealne do codziennej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś kusiły mnie te kremy do rąk, może powinnam jednak je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To ciekawy produkt, który warto rozważyć w codziennej rutynie pielęgnacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka ta słynie z różnorodnej oferty produktów, które spełniają potrzeby różnych rodzajów skóry. Ich innowacyjne podejście do pielęgnacji skóry i stale rozwijające się formuły sprawiają, że ich kosmetyki są popularne wśród wielu osób.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli interesują Was kosmetyki to myślę, że zainteresować Was mogą także programy Inner Outer Care polskiej marki Dabi'a. Są to programy składające się z odpowiednio dobranych kosmetyków do pielęgnacji, a także naturalnych suplementów diety. W ten sposób można holistycznie zadbać o ciało, dobrą energię i samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger