wtorek, 19 września 2023

Bielenda, Eco Nature, Nawilżająco - kojąca woda tonizująca do twarzy `Śliwka kakadu + jaśmin + mango`

 


Witajcie Kochani. Mamy już połowę września więc przychodzę do Was z recenzją mojego ulubieńca z najnowszego pudełka Pure Beauty Vibrant Charm. Pierwszym z nich jest woda tonizująca od Bielendy z serii Eco Nature, która dawno była na mojej liście ale czekałam, czekałam no i w końcu się doczekałam. Także jeśli jesteście ciekawi czy warto było czekać to zapraszam na dalszą część wpisu ;)

Bielenda, Eco Nature, Nawilżająco - kojąca woda tonizująca do twarzy `Śliwka kakadu + jaśmin + mango`

W wodzie tonizującej znajdziesz 99% składników pochodzenia naturalnego. Produkt gwarantuje optymalny poziom nawilżenia Twojej skóry, neutralizuje poziom pH, który mógł zostać zaburzony podczas jej mycia. Odświeża skórę i koi podrażnienia, doskonale przygotowuje naskórek do dalszej pielęgnacji.


Zacznę od wyglądu ogólnego, bo to On najbardziej sprawił, że ta woda wpada mi w oko za każdym razem kiedy jestem w drogerii. No niby zwykła przezroczysta butelka z naklejką i ten dodatkowy "drewniany" dodatek na butelce sprawiają, że opakowanie naprawdę prezentuje się godnie ;) Do tego atomizer, idealna aplikacja dzięki tej końcówce, która dozuje tyle produktu ile trzeba. Zapach wody jest delikatny, przyjemny i lekko owocowy.

Wody tonizującej od Bielenda używam po demakijażu oraz oczyszczaniu twarzy wieczorem jak i po porannym oczyszczaniu. Produkt świetnie koi, pobudza z rana, szybko wchłania sprawiając, że przyjemnie nawilżona skóra jest gotowa na dalszy etap pielęgnacji.

Jak dla mnie jedna z lepszych wersji toników. Przede wszystkim podoba mi się, że jego zawartość jest bogata w składniki naturalne, które świetnie wpływają skórę. Woda daje prawdziwe efekty pielęgnacyjne i doskonale odświeża i odżywia cerę. Do tego świetny atomizer, który umila zabieg! Osobiście bardzo polecam osobom z suchą a nawet wrażliwą skórą, myślę, że woda jest wyjątkowa i warta zakupu!


                                                    Pozdrawiam 






3 komentarze:

  1. U mnie czeka na testy, ale inne kosmetyki z tej serii też są fajne 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze takiej nie miałam. Zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy tylko dostałam pudełko PureBeauty, był to pierwszy produkt, który zaczęłam używać. I na te chwile sprawdza się u mnie. Bielenda coraz częściej zaskakuje fajnymi produktami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger