wtorek, 6 czerwca 2023

Efektima - cudowne hydrożelowe płatki pod oczy

 


Uwielbiam płatki pod oczy i ich działanie. Dwa małe "plasterki" a mam wrażenie, że robią robotę na tyle, że czuję że skóra pod oczami jest zdecydowanie w lepszej kondycji. Taka ich magia i ja właśnie jestem nimi oczarowana wręcz! Dlatego testuję wszelkie rodzaje, wszelkie marki i szukam idealnych dla siebie. Ostatnio wpadły mi płatki pod oczy marki Efektima. Już dawno przyglądałam się im w Rossmanie ale jakoś nie było mi z nimi po drodze. Minęło troszkę czasu, mam je i ja i dziś chciałabym Wam przedstawić kilka wersji, dostępnych z wielu w asortymencie marki.


RETINOL & VITAMINS


Precyzyjne połączenie kwasu hialuronowego, witaminy E, C To połączenie pomaga tkance łącznej skóry odzyskać lepszą sprężystość oraz witalność. Wpływa ono także na poprawę wyglądu skóry wokół oczu. Po zastosowaniu płatków drobne zmarszczki zostają wygładzone i mniej widoczne, a skóra intensywnie nawilżona i odprężona.


HIALU - ROSE

Hydrożelowe płatki na zmarszczki i "worki" pod oczami. Idealne rozwiązanie przed ważnym spotkaniem lub wyjściem. Zawierają bogactwo składników, w tym witaminy B3, C oraz E i olej z kwiatów róży. Schłodzone dają lepszy efekt.


CICA & GREEN TEA

Płatki z zieloną herbatą i ekstraktem Cantella Asiatica błyskawicznie pobudzają i rozświetlający okolice wokół oczu .Dbają o kondycję i wygląd skóry. Usuwają oznaki zmęczenia. Kolor zielony, pełen nadziei na efekty zaskakujące i zadowalające.


SHINY LOOK

Tutaj mamy wygładzająco - rozświetlające płatki w kolorze czarnym z olśniewającą formułą. Wyjątkowo nawilżające połączenie węglowodanu z czerwonych morskich wodorostów wraz z kolagenem i łagodzącą alantoiną. 


SNAIL & WITAMIN C


Płatki z witaminą C i śluzem ze ślimaka przeznaczone są do skóry pod oczy ze zmarszczkami i cieniami. Te z kolei są srebne. Ekstrakt ze ślimaka swoją popularność zawdzięcza niezwykłym właściwościom pielęgnacyjnym. W połączeniu z pozostałymi składnikami tworzy doskonały kompres udoskonalający nasz wygląd.


GOLD & COLLAGEN


Płatki ze złotem i kolagenem są koloru złotego, przeznaczone do zmęczonej skóry pod oczami z widocznymi zmarszczkami. Zawarty w nich kolagen odpowiada za jędrność i elastyczność skóry, w połączeniu ze składnikami pielęgnującymi sprawia, że płatki dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących. Zmniejszają widoczność cieni oraz worków pod oczami, a także wygładzają zmarszczki.


VEGE KJURKUMA & PIETRUSZKA

Cudownie udoskonalające płatki pod oczy z kurkumą i pietruszką to zbawienie dla przemęczonej i poszarzałej skóry. Przywróć jej promienny i świetlisty wygląd, a Twoje spojrzenie znów nabierze niepowtarzalnego uroku! Dobroczynna kurkuma wraz z pietruszką cenione są za działanie rozjaśniające, poprawiające elastyczność oraz wygładzające zmarszczki.


VEGE BAKŁAŻAN & OGÓREK


Płatki pod oczy z bakłażanem i ogórkiem o działaniu redukującym opuchliznę i upiększającym okolice oczu. Nawilżają oraz pielęgnują skórę pod oczami. W pięknym fioletowym odcieniu a i opakowanie wizualnie przyciąga oko.


Wszystkie płatki zapakowane są w ozdobny kartonIk, który zawiera niezbędne informacje dotyczące składu oraz sposobu użycia. Płatki są porządnie nasączone, świetnie trzymają się skóry, nie zsuwają się i można śmiało chodzić po domu czynić swoje obowiązki, bądź po prostu położyć się i zrelaksować. Producent zaleca trzymać 20 min ale ja śmiało mam je nawet do 40 minut ( w zależności co w danym momencie robię) do momentu aż robią się suche. Skóra po nich jest natychmiastowo wygładzona, rozjaśniona, ukojona, bardziej napięta I wygląda zdrowo bez żadnych oznak zmęczenia. Każdy rodzaj płatków działa jeszcze lepiej jeśli przed użyciem włożymy je do lodówki. Wtedy nic innego nie robimy...tylko płatki pod oczy...kładziemy się wygodnie I przez pół godzinki relaksujemy się na maxa...ewentualnie z książką w duecie! Efekt macie gwarantowany!

Płatki Efektima dostępne są on - line bądź w Rossmanie w cenie 6.99 za opakowanie ;)


                                                      Pozdrawiam,




4 komentarze:

  1. Znam tylko płatki różane, ale pozostałe też mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję vege z bakłażanem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę większe opakowania, które starczają na kilka razy 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem wersji vege. Miałam kiedyś płatki efektima, chyba różne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger