niedziela, 22 stycznia 2023

Oxygenetic- rewitalizujące serum pod oczy z witaminą C

Odkąd przekroczyłam 30stkę, staram się jak najlepiej pielęgnować skórę wokół oczu o to ona mówi bardzo wiele o nas samych. By dać zwieść się pozorom... używam rano i wieczorem kremu pod oczy. Jednak jak się okazał  niedawno , że tak mocno się skupiłam na kremach, że całkowicie zapomniałam , że prócz kremu warto dołączyć też serum. By działanie składników kremu było lepsze i intensywniejsze to serum pod oczy wręcz wskazane jest. Odkąd poznałam serum marki Oxygenetic, biję się w pierś co mną pokierowało...jakaż to amnezja mnie przykryła, że nie uwzględniłam tego rodzaju kosmetyku? Dlatego też dziś recenzja świetnego kosmetyku, który poznałam dzięki ostatniej edycji boxa Pure Beauty.


Oxygenetic- rewitalizujące serum pod oczy z witaminą C- natychmiast dotlenia delikatną skórę okolic oczu stymulując procesy produkcji nowych komórek oraz wzmacnia jej naturalną warstwę ochronną. Rewitalizuje i poprawia elastyczność, nadaje promienny wygląd cery, utrzymuje optymalny poziom nawilżenia i działa przeciwzmarszczkowo. Dodatkowo serum zmniejsza widoczność cieni i opuchnięć pod oczami. Efekt to głęboko nawilżona, pełna witalności i blasku skóra wokół oczu, która nadaje świeże spojrzenie. Podstawą linii Energyze jest witamina C. To silny antyoksydant, który neutralizuje wolne rodniki uszkadzające komórki skóry, spowalnia procesy starzenia i chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Dodatkowo przyspiesza odnowę komórkową skóry poprzez zwiększanie produkcji kolagenu i elastyny. Dzięki witaminie C skóra staje się promienna, odzyskuje zdrowy koloryt i młodzieńczy blask. Kompleks dotleniających minerałów wapnia, cynku i magnezu wiąże cząsteczki tlenu zwiększając ich dostępność w skórze oraz stymuluje metabolizm komórkowy. Dzięki czemu komórki skóry otrzymują niezbędną energię, zaczynają prawidłowo funkcjonować i regenerować się. W efekcie znacznie poprawia się wygląd skóry, staje się ona zdrowa i promienna. Synbiotyk, czyli kompleks wzajemnie uzupełniającego się probiotyku i prebiotyku, wzmacnia naturalną warstwę ochronną skóry - mikrobiom, który chroni przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Składnik wykazuje dodatkowo działanie nawilżające, odżywcze i wygładzające. Stabilny polifenol pobudza mikrocyrkulację w naczyniach krwionośnych.


Jest to pierwsze serum pod oczy więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Produkt mamy zapakowany w kartonik a w nim tubka mieszcząca 15 ml kosmetyku. Jego konsystencja jest o dziwo dość solidna i aksamitna. Bardzo szybko się wchłania poprawiając uczucie komfortu skóry wokół oczu. Stosowany regularnie przywraca świeżość i blask spojrzenia. Dodatkowo serum bardzo ładnie nawilża, odżywia i wzmacnia skórę pod oczami, daje poczucie wygładzenia i miękkości. W duecie z kremem daje jeszcze lepsze i trwalsze efekty. Do tego produkt posiada bardzo fajny skład zawierający mnóstwo ekstraktów, witaminę C, synbiotyk oraz kompleks dotleniających minerałów, które wszystkie razem świetnie działają na skórę czyniąc ją promienną i zregenerowaną.


Jest to kolejny produkt marki Oxygenetic, który miło mnie zaskoczył. Tutaj serum wręcz idealnie wpasowuje się w moje potrzeby pielęgnacji skóry wokół oczu. Teraz odkąd wypróbowałam to już wiem, że nie wyobrażam sobie dalszej pielęgnacji bez tego rodzaju kosmetyku. Bardzo się cieszę, że dzięki Pure Beauty mogłam go poznać jak i całą markę, którą warto wypróbować, bo kosmetyki Oxygenetic i ich działanie naprawdę polecam!


                                                          Pozdrawiam,




8 komentarzy:

  1. Lubię takie sera, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam i również jestem zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety marki nie miałam okazji jeszcze poznać, jednak to serum brzmi obiecująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C. Są super

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno warto wypróbować. Nie spotkałam jeszcze tego serum

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego jeszcze nie miałam. Z pewnością po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger