poniedziałek, 10 października 2016

Waikiki Melon Yankee Candle

Co jak co ale już chyba nadszedł czas by zacząć palić w " kominku".  Jesień to moja ulubiona pora roku jeśli chodzi o woski zapachowe, choć i latem też zdarza mi się po nie sięgnąć. Dzisiaj propozycja może nie bardzo jesienna ale na pewno wprowadza w bardzo przyjemny stan ;) Oczywiście woski Yankee Candle możecie kupić w sklepie http://www.goodies.pl/


WAIKIKI MELON

Blask słodkich, egzotycznych melonów połączonych z nutą słodkiego oleju pomarańczowego.



Waikiki Melon to na pewno propozycja owocowa i to nie byle jaka. Moc owoców egzotycznych z najgorętszych zakątków świata. Po odpaleniu kawałeczka i po kilku minutach palenia od razu przywołuje wspomnienia z gorącego lata. Cudowna moc soczystego melona , który w połączeniu z rajską pomarańczą wywołuję mega orzezwienie i dodają energii. Typowo wakacyjny zapach, lekko kwaskowaty, troszkę cierpki, czyli tak jak powinno być.




Ku mojemu zdziwieniu wosk nie należy do grupy intensywnych aromatów. Pachnie ładnie, czuć go dłuższy czas ale jest tak fajnie wyważony. Spokojnie mogą po niego sięgać wymagające nosy jak również te delikatniejsze. Delikatny, spokojny, umilający jesienny wieczór taki jest Waikiki Melon.


Cena: 9zł
Dostępność: http://www.goodies.pl/



Pozdrawiam,


25 komentarzy:

  1. miałam go kiedyś mojej siostrze sie podobał dla mnie był ok, całkiem niezły

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasie, muszę wypróbować w końcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż nie lubi palących się świec więc mogę się nimi cieszyć tylko gdy fo nie ma w domu. Myślę że ten wakacyjny zapach by mi się spodobał ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go poznać :) lubię owocowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kominek, ja bardzo lubię palić w kominku szczególnie w czasie jesieni i zimie dzięki temu jest taki przejemny klimat. Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu Yankee Candle, ale niebawem będę uzupełniała moją zapasy tak więc będę miała ten zapach na uwadze. Śliczny kominek z Yankee Candle. Niestety nasz zbił się podczas przeprowadzki :( Zdecydowałam się na zakup komina w Rossmann, który do złudzenia przypomina ten z YC jednak w przyszłości z pewnością zakupię ponownie ten z YC - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe ile juz wszystkich zapachow Yankee Candle powstalo :) co ruszto widze nowe :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, uwielbiam tartaletki YC <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie palę wosków - wolę używać perfum, ale kiedyś paliłam świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie palę wosków - wolę używać perfum, ale kiedyś paliłam świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za owocowymi zapachami, ale na pewno na pierwsze letnie dni w przyszłym roku wybiorę coś w tym stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że nie jest tylko słodki ale i kwaskowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ideał na tą pochmurną pogodę za oknem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam cały worek tych wosków - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  15. już czuję ten zapach, świeczki jesienia to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ciągle planuję sobie kupić kominek do wosków, a zawsze o tym zapominam. Zapach brzmi ciekawie i chyba by mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeglądałam wczoraj woski i nie umiałam się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłam go przez internet, niestety przez folijkę nie pachnie zbyt ładnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach brzmi bardzo ciekawie, będzie fajny na ciepłe, jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem zakochana w tych woskach :) właśnie dziś wykanczam mandarynke :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też jesienią i zimą znacznie częściej sięgam po woski zapachowe. Obecnie królują u mnie słodkie zapachy ciast, kawy z dużą ilością mleka, czekolady i świątecznych owoców :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger