niedziela, 6 lipca 2014

Macintosh Spice od Yankee Candle


Uf jak się cieszę, że ten dzień już się kończy. Ledwo dobrnęłam do końca.  Niedziela zamiast odpoczywać, musiałam w pracy przesiedzieć prawie cały dzień!!! Na relaks i odprężenie postanowiłam odpalić sobie nowy wosk od Yankee i ze szklanką zimnej lemoniady w ręku zapomnieć o minionym dniu!!!


Macintosh Spise


Od producenta:

Pachnące, soczyste, idealnie okrągłe i lekko rumiane Macintoshe – pyszne, delikatnie kwaskowate jabłka rosnące w przydomowym sadzie – to zapowiedź końca lata i wskazówka, że czas najwyższy zacząć przygotowywać zimowe przetwory. Te najlepsze, jabłkowe, mocno zawekowane musy posypane są cynamonem – słodkim, orientalnym, korzennym i idealnie komponującym się z jabłkowym miąższem. Macintosh Spice to domowy deser – cudowna, babcina, podana na ciepło szarlotka, która za sprawą magii Yankee Candle zamknięta została w aromaterapeutycznym, naturalnym wosku.



Macintosh Spise, czemu właśnie padł wybór na niego??? Chyba z tęsknoty za jabłkami, za brakiem czasu wypadu do okolicznego sadu i za latem.  Po drugie bardzo ciekawiła mnie mieszanka jabłek z cynamonem w formie wosku. Spodziewałam się sztucznego aromatu nie podobnego do niczego, albo pachnącego samym cynamonem. A tu taka niespodzianka!!!


Macintosh Spice to zapach idealny, ale chyba nie na zmęczoną letnią niedzielę, ale na chłodne, jesienne wieczorki. Zaliczam go do ciepłych zapachów, lekko słodkich i o dziwo nie duszących. Wystarczy mały kawałeczek a po chwili w pomieszczeniu robi się lekko świątecznie, ciepło i jak w domu u mamusi. Czuć ciepłą szarlotkę, jak przybiera koloru a ja z czerwonymi policzkami czekam i czekam gapiąc się w szybkę od piekarnika, kiedy będe mogła jej skosztować!!! Druga opcja to pyszny ryż z cynamonem, który również uwielbiałam jako mała dziewczynka i właśnie teraz wracam do tych pysznośći. Myślałam , że cynamon będzie lekko przytłaczał, ale mimo swej intensywonośći daje wspaniałe połączenie z macintoshkiem. Z resztą nie od dziś wiadomo, że jabłko i cynamon to duet i wręcz doskonała para!





Podsumowując, Macintosh Spice jest to mocny, słodko - korzenny i intensywny zapach! Przypomina popularne ciacho oraz klimat Świąt Bożego Narodzenia!!! Jakby nie było zaliczam go do zapachu rodzinnego, mam na  myśli wielki stół, całą rodzinkę i cieplutką szarlotkę z cukrem pudrem !!! Zaliczam go do udanych i wręcz ulubionych wosków Yankee Candle!!! Ale dla lubiących delikatne zapachy, zdecydowanie odradzam!!!

Cena: 9zł.

Do kupienia:  http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/107-korzenny-macintosh.html




Jakie macie swoje ulubione zapaszki od YC??


Pozdrawiam,

MAGDA

22 komentarze:

  1. ładnie wygląda, dla mnie pewnie jednak za mocny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ukochany wosk, czemu go wycofali chlip chlip, jak dla mnie idealny! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam zamówić ten zapach, ale niestety już nie był dostępny :( Idealny na jesień/zimę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym go chyba polubiła, mam inny z nutą korzenną i jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie by mi się spodobał ale jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę lekkie zapachy latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie połączenia, ale tylko pod warunkiem, że za oknem chłodno i ponuro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to się stało, że ja jeszcze nic od nich nie miałam :( Najwyższy czas.... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz mniej siedzę w klimatach wosków, ale jesień co prawda za dużym pasem, więc znowu zacznę o nich myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mówisz, na jesień bylby troche lepszy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny zapach,ale dla mojego nosa zbyt mocny w lecie ;) teraz mam faze na cytryne z lawenda :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem fanką takich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam owocowe zapachy, ale ta cynamonowa nuta nieco mnie przeraża ;) Choć jabłecznik i ryż z jabłkami - uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. wosk wygląda jak zamrożony dżem truskawkowy xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Choćby nie wiem co, nie jestem w stanie przemóc się latem, żeby odpalić wosk.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak o tym piszesz, że aż się chce kupić. Teraz! Natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wachalam w sklepie! bosko pachnie :D
    Zapraszam do mnie na konkurs: http://beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie lubię cynamonu więc to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej, jak ja uwielbiam te woski! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My women's world , Blogger